GP Ιταλίας: Νίκη Χάμιλτον!

Ο Λιούις Χάμιλτον κατάφερε να μετατρέψει την χθεσινή pole position σε νίκη σήμερα χωρίς να πιεστεί σε κανένα σημείο του αγώνα. Πίσω του όμως έγινε χαμός...

Ο Λιούις Χάμιλτον κατάφερε να μετατρέψει την χθεσινή pole position σε νίκη σήμερα χωρίς να πιεστεί σε κανένα σημείο του αγώνα. Πίσω του όμως έγινε χαμός...

Το σβήσιμο των κόκκινων φώτων βρήκε το Χάμιλτον να διατηρεί την 1η θέση ενώ πίσω του ο Μάσα πέρασε το Μπάτον. Ο αγώνας άρχισε να βρίσκει ένα ρυθμό με τον Αλόνσο να περνά τους Κομπαγιάσι, Ράικονεν, Σουμάχερ και να ανεβαίνει στην 6η θέση.

Εκεί άρχισε να μονομαχεί με το Φέτελ, η μεταξύ τους κόντρα κατέληξε σε ποινή διέλευσης για το Γερμανό πιλότο που υπερέβη τα εσκαμμένα υπερασπιζόμενος τη θέση του στην έξοδο της στροφής 3.

Απαλλαγμένος από το εμπόδιο της Red Bull
ο Αλόνσο μάζεψε τη διαφορά από το Μάσα και η εγκατάλειψη του Μπάτον τον έφερε στην 2η θέση προς ώρας.
Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι η McLaren αντιμετώπισε πρόβλημα τροφοδοσίας καυσίμου.

Πίσω από τις Ferrari βρίσκονταν ο Σέρτζιο Πέρεζ με τη Sauber. Ο Μεξικάνος οδηγός που αναμφίβολα είναι το πρόσωπο του αγώνα ακολούθησε διαφορετική στρατηγική από τους περισσότερους πιλότους που εκκίνησαν με τη μέση γόμα. Επιλέγοντας τη σκληρή κατάφερε να συμπληρώσει τους πρώτους 30 γύρους μ' αυτή. Εν συνεχεία έβαλε τη μέση γόμα και άρχισε να πιέζει οριακά. Έτσι πέρασε όσους βρήκε στο διάβα του φτάνοντας πίσω από τις Ferrari. Αρχικά ήταν ο Μάσα που χάνοντας 2 sec στο γύρο είδε το Μεξικάνο να τον περνά σα σταματημένο.

Θα περίμενε κανείς κάπου εκεί να μετριαστεί η φόρα του Πέρεζ αλλά ο Μεξικάνος δε σταμάτησε. Πέρασε και τον Αλόνσο μετριάζοντας τη χαρά του Ισπανού για το θετικό αποτέλεσμα. Ο Αλόνσο είδε τον κυριότερο διώκτη του στη μάχη του τίτλου, Σεμπάστιαν Φέτελ να εγκαταλείπει λίγο πριν το πέσιμο της καρό σημαίας.

Ο Σέρτζιο Πέρεζ, συγκλόνισε με την εμφάνισή του τους τιφόζι και οι συζητήσεις για το αν πρέπει να είναι αυτός ο αντικαταστάτης του Μάσα το 2013 στο κόκπιτ της Ferrari φούντωσαν και πάλι: «Δεν ξέρω αν αυτή η εμφάνισή μου επηρεάζει τις πιθανότητες για μια συμφωνία με τη Ferrari. Δεν έχω ιδέα. Δίνω μάχη για τα χρώματα της ομάδας με την οποία αγωνίζομαι και αυτό θα κάνω πάντα. Ανεξάρτητα με τον ποιον μάχομαι ακόμη κι αν αυτός είναι ο Αλόνσο ή ο Χάμιλτον. Σήμερα το απόλαυσα είχα το ρυθμό για να επιτεθώ. Το κρίσιμο σημείο στον αγώνα για μένα ήταν το πρώτο μέρος που διατήρησα καλό ρυθμό και βρέθηκα τόσο ψηλά. Συμπλήρωσα πολλούς γύρους με το πρώτο σετ ελαστικών σκληρής γόμας και μετά μπορούσα να επιτεθώ με τη μέση γόμα».

Ο Πέρεζ εκκινούσε 12ος μετά από μια άσχημη εμφάνιση στις κατατακτήριες δοκιμές. Ο ίδιος θεωρούσε πως η Sauber δεν είχε την ταχύτητα να ανταγωνιστεί τα κορυφαία μονοθέσια όμως στον αγώνα αποδείχτηκε ότι ήταν διαφορετική η εικόνα.

Ο Αλόνσο από την πλευρά του δεν μπορεί παρά να είναι ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα που του έδωσε τους 15 βαθμούς της 3ης θέσης σε μια μέρα που εκκινούσε 10ος. Η αλήθεια είναι όμως πως το προσπέρασμα του Πέρεζ μετρίασε τη χαρά του Ισπανού παρά τα λεγόμενά του: «Ήταν μια τέλεια Κυριακή  για μας. Μετά το χθεσινό πρόβλημα οι σκέψεις για νίκη εξανεμίστηκαν. Εφόσον δεν μπορείς να κερδίσεις βάζεις σα στόχο μια θέση στο βάθρο. Όμως στη θεωρία χτες, στις προσομοιώσεις δεν υπήρχε σενάριο που να πετυχαίναμε κάτι τέτοιο, οπότε πήγαμε καλύτερα απ’ ότι περιμέναμε. Επίσης είναι σημαντικό για μένα ότι εγκατέλειψαν τον αγώνα οι τρεις από τους πέντε διώκτες μου στη μάχη του πρωταθλήματος, ο Μπάτον και οι Red Bull».

Από την πλευρά του ο νικητής του αγώνα ευχαρίστησε την ομάδα του: "Ήταν ένα τέλειο τριήμερο και θέλω να ευχαριστήσω όλους στην ομάδα για την προσπάθεια που κατέβαλλαν ώστε να έχουμε εδώ ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο". Οι φήμες φέρουν το Λιούις Χάμιλτον να έχει ήδη συμφωνήσει με τη Mercedes για το 2013.

Επόμενος αγώνας σε δυο βδομάδες το GP της Σιγκαπούρης.

Συνολικά τα αποτελέσματα και η βαθμολογία διαμορφώθηκαν ως εξής:

Θέση Οδηγός        Ομάδα                       Χρόνος

 1.  Hamilton      McLaren-Mercedes           119:41.221

 2.  Perez         Sauber-Ferrari             +     4.356

 3.  Alonso        Ferrari                    +    20.594

 4.  Massa         Ferrari                    +    29.667

 5.  Raikkonen     Lotus-Renault              +    30.881

 6.  Schumacher    Mercedes                   +    31.259

 7.  Rosberg       Mercedes                   +    33.550

 8.  Di Resta      Force India-Mercedes       +    41.057

 9.  Kobayashi     Sauber-Ferrari             +    43.898

10.  Senna         Williams-Renault           +    48.144

11.  Maldonado     Williams-Renault           +    48.682

12.  Ricciardo     Toro Rosso-Ferrari         +    50.316

13.  d'Ambrosio    Lotus-Renault              +  1:15.861

14.  Kovalainen    Caterham-Renault           +     1 γύρος

15.  Petrov        Caterham-Renault           +     1 γύρος

16.  Pic           Marussia-Cosworth          +     1 γύρος

17.  Glock         Marussia-Cosworth          +     1 γύρος

18.  De la Rosa    HRT-Cosworth               +     1 γύρος

19.  Karthikeyan   HRT-Cosworth               +     1 γύρος

20.  Webber        Red Bull-Renault           +    2 γύρους

21.  Hulkenberg    Force India-Mercedes       +    3 γύρους

22.  Vettel        Red Bull-Renault           +    6 γύρους

 

Ταχύτερος γύρος: Rosberg, 1:27.239

 

Εγκατέλειψαν:

 

Οδηγός        Ομάδα                      Γύρος

Button        McLaren-Mercedes             32

Vergne        Toro Rosso-Ferrari           8

 

 

Βαθμολογία:

 

     Πιλότοι:                    Κατασκευαστές:            

 1.  Alonso       179        1.  Red Bull-Renault          272

 2.  Hamilton     142        2.  McLaren-Mercedes          243

 3.  Raikkonen    141        3.  Ferrari                   226

 4.  Vettel       140        4.  Lotus-Renault             217

 5.  Webber       132        5.  Mercedes                  126

 6.  Button       101        6.  Sauber-Ferrari            100

 7.  Rosberg       83        7.  Force India-Mercedes       63

 8.  Grosjean      76        8.  Williams-Renault           54

 9.  Perez         65        9.  Toro Rosso-Ferrari         12

10.  Massa         47

11.  Schumacher    43

12.  Kobayashi     35

13.  Di Resta      32

14.  Hulkenberg    31

15.  Maldonado     29

16.  Senna         25

17.  Vergne         8

18.  Ricciardo      4

 

Στην εκκίνηση ο Μάσα πέρασε το Μπάτον στα φρένα για την 1η στροφή.













Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr