GP Ινδίας: Η μάχη στο Νέο Δελχί θα είναι βιβλική!

Την Κυριακή (10:30, απευθείας Alpha) θα παιχτεί η πρώτη από τις τέσσερις πράξεις της επικής μονομαχίας για την κατάκτηση του τίτλου.

Την Κυριακή (10:30, απευθείας Alpha) θα παιχτεί η πρώτη από τις τέσσερις πράξεις της επικής μονομαχίας για την κατάκτηση του τίτλου

ΦΕΤΕΛ ή ΑΛΟΝΣΟ;  Σε δεκάξι αγώνες φέτος ο Φέτελ έχει κερδίσει τέσσερις φορές και ο Αλόνσο τρεις. Ο Ισπανός έχει ανέβει 9 φορές στο βάθρο ενώ ο Γερμανός 7, αυτό όμως δεν τον εμπόδισε να πάρει κεφάλι στη βαθμολογία με 6 βαθμούς ενώ απομένουν 4 αγώνες και 100 βαθμοί να μοιραστούν. Αρχής γενομένης από το Ινδικό GP που διεξάγεται για 2η φορά, στο Νέο Δελχί και την υπερσύγχρονη πίστα Buddh International Circuit.

Το παγκόσμιο ενδιαφέρον στρέφεται όμως στη μάχη του τίτλου! Θα μπορέσει να πάρει την 4η συνεχόμενη νίκη ο Φέτελ ή ο Αλόνσο τη μέρα του «ΟΧΙ» για την Ελλάδα, θα πει το δικό του «όχι» στο Γερμανό πρωταθλητή;

Στο Buddh International Circuit ο περσινός νικητής Σεμπάστιαν Φέτελ
θα χρειαστεί να υπερασπιστεί τη θέση του: «Λάτρεψα από πέρυσι τη χάραξη της πίστας, όχι γιατί κέρδισα. Με μ.ω.τ τα 235km/h είναι η πιο γρήγορη πίστα μετά τη Μόντσα. Υπάρχουν μεγάλες υψομετρικές διαφορές και αυτό είναι διασκεδαστικό καθώς έχει κατηφόρα με κλίση 8% και ανηφόρα με κλίση 10%. Είναι σαν τεράστιο roller coaster. Πρόκειται για μια από τις απαιτητικές πίστες του πρωταθλήματος».

Στις κερκίδες χωρητικότητας 130 χιλιάδων θεατών αναμένεται να βρεθούν πολλοί Ινδοί υποστηρικτές της εθνικής τους ομάδας Force India αλλά και του συμπατριώτη τους Ναράι Καρθικέγιαν που στοχεύει σε μια αξιοπρεπή εμφάνιση με την HRT. Μιλώντας σχετικά ο τοπικός ήρωας αναφέρθηκε στους συμπατριώτες του: «Σίγουρα είναι το πιο σημαντικό GP για μένα, υπάρχει ήδη αρκετή αγωνία για το τι θα συμβεί αν λάβουμε υπόψη ότι το πρωτάθλημα είναι ακόμα ανοιχτό. Ελπίζω όλοι οι οδηγοί και το προσωπικό της F1 να απολαύσουν την εμπειρία της Ινδίας».

Η Pirelli θα έχει στη διάθεση όλων των ομάδων τη σκληρή και τη μαλακή γόμα συνδυασμός που φέτος έχει χρησιμοποιηθεί επίσης σε Ισπανία, Βρετανία και Ιαπωνία. Πέρυσι το μεγαλύτερο πρόβλημα ομάδων και οδηγών ήταν η σκόνη στο οδόστρωμα, οποιοδήποτε πάτημα εκτός αγωνιστικής γραμμής τιμωρούνταν αυστηρά. Φέτος οι οργανωτές έχουν εξοπλιστεί με ειδικά μηχανήματα καθαρισμού της πίστας, μένει να φανεί αν είναι αποτελεσματικά. Στην εισαγωγή αέρα του κινητήρα χρησιμοποιούνται ενισχυμένα φίλτρα αέρα για την αντιμετώπιση της σκόνης και της ατμοσφαιρικής ρύπανσης.  Η θερμοκρασία αναμένεται να ξεπεράσει τους 40 βαθμούς Κελσίου στο οδόστρωμα, πράγμα που θα δυσκολέψει τα ελαστικά.



Μιλώντας σχετικά ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Πωλ Χέμπερι τόνισε:
«Στο περσινό Ινδικό Grand Prix ζήσαμε μία συναρπαστική ατμόσφαιρα και μας επεφύλαξαν πολύ θερμή υποδοχή, γι’ αυτό όλοι ανυπομονούμε να επιστρέψουμε. Φέτος γνωρίζουμε περισσότερα πράγματα για την πίστα, γι αυτό κάναμε μία λιγότερο συντηρητική επιλογή, με τις σκληρές και μαλακές γόμες να πετυχαίνουν τη σωστή ισορροπία μεταξύ επιδόσεων και αντοχής. Η χάραξη της πίστας είναι από τις πιο απαιτητικές που αντιμετωπίζουν τα ελαστικά μας στο δεύτερο μέρος της σεζόν, ενώ είναι η τελευταία φορά που θα δούμε το συνδυασμό σκληρών/μαλακών γομών φέτος. Έχοντας ήδη χρησιμοποιηθεί σε Βαρκελώνη, Βρετανία και Ιαπωνία, εύκολα αντιλαμβάνεται κάποιος το μέγεθος των απαιτήσεων. Το σιρκουί Buddh σχεδιάστηκε για να διευκολύνει τις προσπεράσεις, που είναι επίσης ένας από τους στόχους της σχεδιαστικής φιλοσοφίας των ελαστικών μας, επομένως είμαστε έτοιμοι για άφθονη δράση σε ένα κρίσιμο σημείο του πρωταθλήματος».

Στο set – up οι μηχανικοί αναμένεται να ακολουθήσουν λύσεις πολύ κοντά σ’ ότι είδαμε στην Κορέα καθότι το πρώτο μέρος της διαδρομής συνολικού μήκους 5125m απαρτίζεται από 3 μεγάλες ευθείες, με τη μεσαία μήκους 1.120m να είναι η μεγαλύτερη του πρωταθλήματος (14 sec με τέρμα γκάζι). Μετά ακολουθούν συνεχείς στροφές (7 αριστερές, 9 δεξιές). Η χάραξη της πίστας περιλαμβάνει αρκετές γρήγορες στροφές με υψηλά πλευρικά φορτία για τα ελαστικά: ειδικά η στροφή 10 με κλίση που μοιάζει με τη διάσημη στροφή 8 της Τουρκίας. Το εμπρός αριστερό ελαστικό υπόκειται σε φόρτιση 4G οδεύοντας προς την έξοδο της στροφής, όπου απαιτείται μέγιστη πρόσφυση για διατήρηση της αγωνιστικής γραμμής. Στην πραγματικότητα τα ελαστικά υπόκεινται σε υψηλό πλευρικό φορτίο για έξι δευτερόλεπτα μέσα στη στροφή, κάτι που αυξάνει τη φθορά.

Η Formula 1 επισκέπτεται για μόλις δεύτερη φορά την Ινδία. To Buddh International Circuit σχεδιάστηκε από τον Χέρμαν Τίλκε και βρίσκεται λίγο έξω από το Νέο Δελχί. Έχει μήκος 5.125 μέτρων και ο αγώνας περιλαμβάνει 60 απαιτητικούς γύρους. Πέρυσι ο Φέτελ σάρωσε κατακτώντας τη pole position, τη νίκη και σημειώνοντας και τον ταχύτερο γύρο.



Στην τηλεόραση
Το Ινδικό GP θα μεταδοθεί απευθείας από τον Alpha την Κυριακή το πρωί στις 10:30. Στην ωριαία εκπομπή F1 Countdown που προηγείται της μετάδοσης του αγώνα, πέρα από τα καλύτερα στιγμιότυπα των κατατακτήριων δοκιμών μπορείτε να παρακολουθήσετε και μια συνέντευξη του επικεφαλής σχεδιασμού της Ferrari, Νικόλα Τομπάζη για τη μεγάλη αντεπίθεση που σχεδιάζουν οι κόκκινοι στους τελευταίους τέσσερις αγώνες με στόχο την κατάκτηση και των δυο τίτλων.
Στην παρουσίαση της εκπομπής και την μετάδοση του αγώνα πλαισιώνουν τον Τάκη Πουρναράκη, οι Νίκος Κατσαρός και Πάνος Σεϊτανίδης. Ο Τάκης Τρακουσέλλης που επιμελείται θέματα αυτοκινήτου, θα μας παρουσιάσει όλες τις πτυχές του ολοκαίνουργιου τετρακίνητου FIAT Panda που οδηγούμε στην Ιταλία.
 
F1 Countdown: 10:30
Εκκίνηση αγώνα (live): 11:30

GP Ινδίας

 

Μήκος διαδρομής: 5125m

Ρεκόρ γύρου: 1:27.249 Φέτελ, Red Bull, 2011

Μέση ταχύτητα γύρου: 206 km/h

Τέρμα γκάζι: 64% του γύρου

Αλλαγές σχέσεων: 58 στο γύρο.

Γύροι: 60

Απόσταση: 307.249km

Ταχύτητα διέλευσης από τα πιτ: 60km/h δοκιμές, 100km/h αγώνας

Αριθμός στροφών: 16 (7 αριστερές, 9 δεξιές)


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr