GP Ινδίας: Ο Φέτελ στην pole!

Οι Red Bull κάνοντας επίδειξη δύναμης κατέλαβαν την πρώτη σειρά της αυριανής εκκίνησης με τις McLaren να βρίσκονται στη 2η και τις Ferrari στην 3η σειρά της εκκίνησης.

Οι Red Bull κάνοντας επίδειξη δύναμης κατέλαβαν την πρώτη σειρά της αυριανής εκκίνησης με τις McLaren να βρίσκονται στη 2η και τις Ferrari στην 3η σειρά της εκκίνησης. Είναι κάτι παραπάνω από ξεκάθαρο πως το Buddh International Circuit λόγω χάραξης αναδεικνύει περίτρανα τις πραγματικές δυνατότητες των συνδυασμών.


Στο Q1 οι περισσότεροι πιλότοι εξάντλησαν την χρήση της σκληρής γόμας
με τον Σεμπάστιαν Φέτελ να κάνει επίδειξη ταχύτητας, προτού ο Μαλντονάντο φέρει τη Williams στην κορυφή των χρόνων χρησιμοποιώντας τη μαλακή γόμα. Η μάχη για την 17αδα εξελίχθηκε προβλέψιμα με τον Ζαν Ερίκ Βερν συνήθη ύποπτο της διαδικασίας να συντροφεύει στη ζώνη του αποκλεισμού τους έξι πιλότους των μικρών ομάδων. Ο Γάλλος πιλότος της Toro Rosso προσπάθησε στο τέλος με την μαλακή γόμα της Pirelli  αλλά δεν κατόρθωσε να προκριθεί. Η έξοδος του Έκι Κοβαλάινεν που έκανε ένα μεγαλοπρεπέστατο τετακέ στο τέλος της προσπάθειάς του οδήγησε τους αγωνοδίκες στην υιοθέτηση της κίτρινης σημαίας υπό το καθεστώς της οποίας ξεκίνησε και το Q2. Αυτό συνέβη γιατί καθυστέρησαν οι Ινδοί να απομακρύνουν την Caterham.

Στο Q2 η μάχη ήταν συγκλονιστική με τους πιλότους της Red Bull
να αρκούνται σ’ ένα γρήγορο γύρο που τους έφερε στην κορυφή των χρόνων. Ο Μπάτον κατάφερε την τελευταία στιγμή να μπει ανάμεσά τους. Απογοητευτική ακόμη μια φορά η επίδοση του Σουμάχερ που αποκλείστηκε από τη συνέχεια, όπως και του Ρομέν Γκροζάν που δεν απέφυγε τα λάθη στις τελευταίες του προσπάθειες.
Αντίθετα ο Μάσα την ύστατη στιγμή κατάφερε να μπει στη 10αδα, ο
Βραζιλιάνος υπερέβαλλε εαυτόν εξαντλώντας τα όρια της πίστας και της Ferrari. Σε κάθε περίπτωση ακόμα και στα χέρια του Αλόνσο η βελτιωμένη F2012 δε έδειχνε πως μπορεί να ανταγωνιστεί Red Bull και McLaren.
Του λόγου το αληθές αποδείχτηκε περίτρανα στο Q3. Αναλύοντας κανείς την τελική κατάταξη και τους χρόνους έχει μια ξεκάθαρη εικόνα για τις σημερινές ισορροπίες δυνάμεων. Οι Red Bull είναι τα κορυφαία μονοθέσια και ο Φέτελ ταχύτερος του Γουέμπερ, οι McLaren ακολουθούν με το Χάμιλτον να είναι λίγο μπροστά από το Μπάτον και τις Ferrari να έπονται με τον Αλόνσο να επικρατεί του Μάσα.
Λες και βγήκαν τα αποτελέσματα από τον προσομοιωτή…
Κοιτώντας κανείς και τις άλλες τέσσερις θέσεις της δεκάδας βρίσκει τους Ράικονεν, Πέρεζ, Μαλντονάντο και Ρόσμπεργκ που ως συνήθως είναι αισθητά ταχύτεροι από τους teammate τους.

Παρά την κυριαρχία του σε κάθε περίοδο ελεύθερων και κατατακτήριων δοκιμών ο Φέτελ δε θεωρεί τελειωμένη υπόθεση τον αγώνα: «Ο αγώνας θα γίνει αύριο. Σήμερα επικρατήσαμε στις δοκιμές. Δεν μοιράζονται βαθμοί γι’ αυτό. Σίγουρα βέβαια είναι καλύτερα να είμαστε μπροστά από τον Αλόνσο. Αύριο θα είναι ένας μεγάλος σε διάρκεια αγώνας, μένει να δούμε πως θα εξελιχθεί. Ανυπομονώ και είμαι ικανοποιημένος από τη θέση που ξεκινάω».

Από την πλευρά του ο Χάμιλτον είναι αισιόδοξος πως αύριο θα μπορέσει να κοντράρει τις Red Bull: «Σήμερα δεν είχαμε την ταχύτητα να βρεθούμε μπροστά τους αλλά ο ρυθμός αγώνα που είχαμε την Παρασκευή ήταν εφάμιλλος με το δικό τους. Πιστεύω πως με μια καλή εκκίνηση θα βρεθούμε σε θέση να παλέψουμε για τη νίκη κάτι που δεν ήμασταν σε θέση να κάνουμε στους προηγούμενους αγώνες».

Ο αγώνας είναι καθοριστικός για τη μάχη του τίτλου, αν οι πιλότοι τερματίσουν όπως εκκινούν ο Φέτελ θα ανοίξει τη διαφορά του από τον Αλόνσο στους 21 βαθμούς και φυσικά το πρωτάθλημα θα γείρει σημαντικά προς την πλευρά του. Το Ινδικό GP  θα μεταδοθεί απευθείας αύριο στις 10:30 το πρωί από τον Alpha.

Συνολικά η σημερινή κατάταξη διαμορφώθηκε ως εξής:

Θέση   Πιλότος                               Ομάδα                           Χρόνος         Διαφορά

 1.  Sebastian Vettel      Red Bull-Renault     1m25.283       
 2.  Mark Webber           Red Bull-Renault     1m25.327  + 0.044
 3.  Lewis Hamilton        McLaren-Mercedes     1m25.544  + 0.261
 4.  Jenson Button         McLaren-Mercedes     1m25.659  + 0.376
 5.  Fernando Alonso       Ferrari              1m25.773  + 0.490
 6.  Felipe Massa          Ferrari              1m25.857  + 0.574
 7.  Kimi Raikkonen        Lotus-Renault        1m26.236  + 0.953
 8.  Sergio Perez          Sauber-Ferrari       1m26.360  + 1.077
 9.  Pastor Maldonado      Williams-Renault     1m26.713  + 1.430
10.  Nico Rosberg          Mercedes             no time

Χρόνος εισόδου στο Q3:1m26.939s                 Διαφορά από 1ο Q2

11.  Romain Grosjean       Lotus-Renault        1m26.136s  + 0.701

12.  Nico Hulkenberg       Force India-Mercede  1m26.241s  + 0.806

13.  Bruno Senna           Williams-Renault     1m26.331s  + 0.896

14.  Michael Schumacher    Mercedes             1m26.574s  + 1.139

15.  Daniel Ricciardo      Toro Rosso-Ferrari   1m26.777s  + 1.342

16.  Paul di Resta         Force India-Mercede  1m26.989s  + 1.554

17.  Kamui Kobayashi       Sauber-Ferrari       1m27.219s  + 1.784

Χρόνος εισόδου στο Q2:1m27.517s                 Διαφορά από 1ο Q1

18.  Jean-Eric Vergne      Toro Rosso-Ferrari   1m27.525s  + 1.477

19.  Vitaly Petrov         Caterham-Renault     1m28.756s  + 2.708

20.  Heikki Kovalainen     Caterham-Renault     1m29.500s  + 3.452

21.  Timo Glock            Marussia-Cosworth    1m29.613s  + 3.565

22.  Pedro de la Rosa      HRT-Cosworth         1m30.592s  + 4.544

23.  Narain Karthikeyan    HRT-Cosworth         1m30.593s  + 4.545

24.  Charles Pic           Marussia-Cosworth    1m30.662s  + 4.614


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr