GP Άμπου Ντάμπι: O Χάμιλτον στην pole!
H ΜcLaren πετούσε στα χέρια του Βρετανού πρωταθλητή που ήταν 4 δέκατα ταχύτερος από το δεύτερο Μαρκ Γουέμπερ. Στην 3η θέση ο Φέτελ, 7ος ο Αλόνσο!
H ΜcLaren πετούσε στα χέρια του Βρετανού πρωταθλητή που ήταν 4 δέκατα ταχύτερος από το δεύτερο Μαρκ Γουέμπερ. Στην 3η θέση ο Φέτελ, 7ος ο Αλόνσο!
Στη μάχη της 17αδας το Q1 δεν υπήρξαν εκπλήξεις με τον Ζαν Ερίκ Βερν να είναι και πάλι ο 18ος. Με τις υπόλοιπες έξι θέσεις να θεωρείται λίγο πολύ δεδομένο ότι θα καλυφθούν από τους έξι πιλότους των μικρών ομάδων με ταχύτερο τον Κοβαλάινεν ο Γάλλος πιλότος της Toro Rosso δεν κατάφερε να κάνει την υπέρβαση.
Παρότι τις προηγούμενες μέρες ανακοινώθηκε η ανανέωση του συμβολαίου του από την ομάδα ο Βερν δεν ήταν σε καλή κατάσταση. Έκανε λάθος στον γρήγορο γύρο του, απόρροια του κακού set – up που έκανε νευρική την Toro Rosso και παρά τη χρήση της μαλακής γόμας της Pirelli δεν μπόρεσε να πετάξει τον Κομπαγιάσι εκτός 17αδας. Οι κορυφαίοι πιλότοι χρησιμοποίησαν τη μέση γόμα με το Χάμιλτον να δείχνει από νωρίς τις δυνατότητες της McLaren. Ο Αλόνσο με τη Ferrari επίσης φάνηκε να μπορεί να κινηθεί ανταγωνιστικά με την μέση γόμα ενώ ο Σεμπάστιαν Φέτελ , poleman πέρυσι στη Yas Marina είχε προβλήματα. Ο Γερμανός πρωταθλητής έμεινε θεατής σε μεγάλο μέρος του FP3 ενόσω οι μηχανικοί της Red Bull προσπαθούσαν να λύσουν ένα πρόβλημα στα φρένα. Έτσι η RB8 δεν είχε το ιδανικό set up με αποτέλεσμα ο Γερμανός πιλότος να δυσκολεύεται να τοποθετήσει ακριβώς εκεί που θέλει το μονοθέσιο.
Στο Q2 η εικόνα δεν άλλαξε με το Χάμιλτον να είναι ξανά ο ταχύτερος. Οι Red Bull φάνηκε να βρίσκουν ρυθμό με τον Φέτελ οριακά ταχύτερο του Αλόνσο. Στον αντίποδα ο Μπάτον με την άλλη McLaren μόλις μετά βίας μπήκε στην 10αδα. Εκτός από τις Ferrari, McLaren, Red Bull και Lotus στη μάχη της pole προκρίθηκαν ο Νίκο Ρόσμπεργκ και ο Παστόρ Μαλντονάντο. Ο Σουμάχερ βγήκε για να κάνει δυο γρήγορους γύρους όμως ο υπολογισμός από την ομάδα δεν ήταν καλός. Έτσι ο Γερμανός βρέθηκε για λίγα δευτερόλεπτα εκτός. Από την ομάδα του απολογήθηκαν γιατί δεν μπόρεσε να ολοκληρώσει την προσπάθειά του. Εκτός έμειναν παρά την προσπάθειά τους οι Πέρεζ, Χούλκενμπεργκ και ντι Ρέστα.
Στο Q3 ο Χάμιλτον δεν άφησε κανένα περιθώριο στους αντιπάλους του να αμφισβητήσουν την κυριαρχία του. Από τον πρώτο κιόλας γύρο σημείωσε επίδοση άπιαστη για τους άλλους. Ο Φέτελ προσπάθησε δις αλλά δεν κατάφερε να κινηθεί ταχύτερα από τον teammate του Μαρκ Γουέμπερ έτσι περιορίστηκε στην 3η θέση. Άσχημα τα πράγματα για τον έτερο διεκδικητή του πρωταθλήματος Φερνάντο Αλόνσο που περιορίστηκε στην 7η θέση. Η F2012 ήταν νευρική και στα χέρια του Ισπανού παρουσίαζε συνέχεια υπερστροφή ενώ η προσπάθεια του Μάσα οριοθετήθηκε από συνεχή μπλοκαρίσματα των τροχών. Στα πιτ της Ιταλικής ομάδας επικρατεί απογοήτευση μετά την υπερπροσπάθεια των ημερών με τους μηχανικούς να μην κοιμούνται καθόλου και να παραβιάζουν δις το ωράριο λειτουργίας των πιτ προσπαθώντας να προσαρμόσουν τις βελτιώσεις στην F2012. Προσπάθεια που μέχρι στιγμής αποδεικνύεται ανεπιτυχής.
Μιλώντας μετά την ολοκλήρωση της προσπάθειας ο Αλόνσο ήταν ευχαριστημένος από τον εαυτό του: "Πήρα το μέγιστο από το μονοθέσιο. Στο Q2 ο χρόνος μου ήταν στο 1:41.5 το ίδιο έκανα και στις δυο προσπάθειές μου στο Q3. Είμαι σίγουρος ότι 100 προσπάθειες ακόμη να έκανα τον ίδιο χρόνο θα πετύχαινα".
Μιλώντας μετά το τέλος της διαδικασίας ο Χάμιλτον που είχε να βρεθεί στην pole από το GP Σιγκαπούρης τόνισε: « Ανυπομονώ για τη συνέχεια. Για πρώτη φορά εδώ και καιρό θα εκκινήσω μπροστά από τις Red Bull. Ελπίζω να έχουμε στον αγώνα το ρυθμό να κρατηθούμε μπροστά τους. Δεν έχουμε κάνει βελτιώσεις στο μονοθέσιο σε σχέση με τον προηγούμενο αγώνα απλά τη διαμόρφωση της πίστας μας βολεύει. Ο ρυθμός μας στον αγώνα θα είναι καλός λογικά με ανησυχεί η εκκίνηση γιατί οι Ταύροι είναι γρήγοροι».
Από την πλευρά του ο Μαρκ Γουέμπερ ελπίζει πως πλέον έχει αφήσει πίσω του τα προβλήματα αξιοπιστίας: «Για μας ήταν μια κανονική περίοδος δοκιμών όμως έχουμε περιθώρια βελτίωσης. Θέλουμε αύριο να πάρουμε βαθμούς για το πρωτάθλημα κατασκευαστών και ο Φέτελ είναι στο κυνήγι του τίτλου. Οι McLaren είναι πιο γρήγορες από μας στο συγκεκριμένο αγώνα αλλά συνολικά είμαστε σε καλή φάση».
Ο περσινός poleman Σεμπάστιαν Φέτελ πήρε εντολή να σταματήσει την RB8 στην άκρη της πίστας. Όταν ρωτήθηκε σχετικά προσπάθησε να υποβαθμίσει το γεγονός: «Δεν ξέρω γιατί χρειάστηκε να σταματήσω στο τέλος, μου έδωσαν εντολή να το κάνω. Ελπίζω να μην είναι σημαντικό πρόβλημα. Στο τελευταίο κομμάτι της πίστας είχα κάποια λάθος πατήματα, ίσως μπορούσα να πάω λίγο πιο γρήγορα αλλά δεν ξέρω αν αυτό θα ήταν αρκετό για να βρεθώ μπροστά από το Γουέμπερ. Ο Χάμιλτον ήταν εκτός της δικής μας εμβέλειας σήμερα αλλά ελπίζω αύριο να μπορέσουμε να τον κυνηγήσουμε. Έχουμε δει τόσα σκαμπανεβάσματα στους αγώνες φέτος που δε λέει τίποτα για μένα πως ο Αλόνσο εκκινεί από την 7η θέση. Ελπίζω σ’ έναν καλό αγώνα αύριο».
Το GP του Άμπου Ντάμπι θα μεταδοθεί απευθείας από τον Alpha αύριο στις 14:00.
Συνολικά η σημερινή κατάταξη διαμορφώθηκε ως εξής:
Θέση Πιλότος Ομάδα Χρόνος Διαφορά |
1. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1m40.630s |
Χρόνος εισόδου στο Q3: 1:41.907 Διαφορά από 1ο Q2 |
11. Nico Hulkenberg Force India-Mercedes 1m42.019s + 1.118 |
12. Sergio Perez Sauber-Ferrari 1m42.084s + 1.183 |
13. Paul di Resta Force India-Mercedes 1m42.218s + 1.317 |
14. Michael Schumacher Mercedes 1m42.289s + 1.388 |
15. Bruno Senna Williams-Renault 1m42.330s + 1.429 |
16. Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1m42.606s + 1.705 |
17. Daniel Ricciardo Toro Rosso-Ferrari 1m42.765s + 1.864 |
Χρόνος εισόδου στο Q2: 1:43.582 Διαφορά από 1ο Q1 |
18. Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Ferrari 1m44.058s + 2.561 |
19. Heikki Kovalainen Caterham-Renault 1m44.956s + 3.459 |
20. Charles Pic Marussia-Cosworth 1m45.089s + 3.592 |
21. Vitaly Petrov Caterham-Renault 1m45.151s + 3.654 |
22. Timo Glock Marussia-Cosworth 1m45.426s + 3.929 |
23. Pedro de la Rosa HRT-Cosworth 1m45.766s + 4.269 |
24. Narain Karthikeyan HRT-Cosworth 1m46.382s + 4.885 |
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr