Lotus: Μεγάλη ανάσα η νίκη στο Άμπου Ντάμπι!

Lotus: Μεγάλη ανάσα η νίκη στο Άμπου Ντάμπι!

Στη Βρετανική ομάδα άλλαξαν πολλά τα τελευταία χρόνια. Το Crashgate η αποχώρηση των Μπριατόρε – Σίμοντς η μεταγραφή του Αλόνσο και τελικά η οπισθοχώρηση της Renault που πλέον εμπλέκεται στη F1 μόνο ως κατασκευαστής κινητήρων που χρησιμοποιούν 4 ομάδες οι Red Bull, Lotus, Williams και Caterham.

Lotus: Μεγάλη ανάσα η νίκη στο Άμπου Ντάμπι!
Lotus: Μεγάλη ανάσα η νίκη στο Άμπου Ντάμπι!
Στη Βρετανική ομάδα άλλαξαν πολλά τα τελευταία χρόνια. Το Crashgate η αποχώρηση των Μπριατόρε – Σίμοντς η μεταγραφή του Αλόνσο και τελικά η οπισθοχώρηση της Renault που πλέον εμπλέκεται στη F1 μόνο ως κατασκευαστής κινητήρων που χρησιμοποιούν 4 ομάδες οι Red Bull, Lotus, Williams και Caterham.

H έλευση του Genii Capital ενός επενδυτικού fund με εκπρόσωπο και μέτοχο τον Γκέραρντ Λοπέζ έδωσε μια νέα μορφή στην ομάδα. Πρώτα απ’ όλα αλλαγή εθνικότητας και ονόματος ύστερα από διένεξη με τους Μαλαίσιους και τον Τόνι Φερνάντεζ. Η Lotus πλέον επανέφερε τα θρυλικά μαύρα χρυσαφί χρώματα έχει βρετανική έδρα και φυσικά προχτές στη Yas Marina ακούστηκε ο βρετανικός εθνικός ύμνος όταν ανέβηκε στο μεσαίο σκαλί του βάθρου ο Ράικονεν.

Δίπλα του στέκονταν για λογαριασμό της ομάδας ο Έρικ Μπουλιέ ο αγωνιστικός διευθυντής που μιλώντας χτες τόνισε μεταξύ άλλων: «Πραγματοποιήσαμε αρκετά καλές εμφανίσεις ειδικά στο πρώτο μισό της σεζόν και πλησιάσαμε αρκετά στη νίκη και νιώθαμε απογοήτευση που δεν τα είχαμε καταφέρει, οπότε για μας αυτό το αποτέλεσμα είναι μια μεγάλη ανακούφιση. Σίγουρα είχαμε ήδη δείξει το τι είμαστε ικανοί να κάνουμε αλλά χρειαζόμασταν μια ακόμη ώθηση και λίγο περισσότερη πίστη στις ικανότητές μας.
Κλείσιμο
Προφανώς μας διευκόλυνε η εγκατάλειψη του Λιούις Χάμιλτον και άλλα συμβάντα. Ο Κίμι οδήγησε σπουδαία και δυο φορές μετά το αυτοκίνητο ασφαλείας έφτιαξε ξανά διαφορά από τα μονοθέσια που τον ακολουθούσαν. Τον βοηθήσαμε και με τις επιλογές στρατηγικής που είχαμε».

Αναφερόμενος κατά τη διάρκεια του αγώνα στην αντίδραση του Ράικονεν: «Αφήστε με ήσυχο ξέρω τι πρέπει να κάνω» όταν ο μηχανικός του, τον ενημέρωσε για τη διαφορά με τον Αλόνσο ο Μπουλιέ ήταν απολογητικός: «Νομίζω πως ο Κίμι ήθελε να συγκεντρωθεί στην οδήγηση και είχε ζητήσει να βλέπει μόνο πληροφορίες από την πινακίδα κάθε φορά που περνούσε από την ευθεία των πιτ. Οπότε ήξερε πως ο Αλόνσο μείωνε τη διαφορά. Αυτός είναι ο χαρακτήρας του Κίμι ήξερε καλά ότι για να κερδίσει έπρεπε να οδηγεί σε κάθε γύρο σε ρυθμό κατατακτήριων δοκιμών».  

Στον επόμενο αγώνα στην ολοκαίνουργια πίστα του Ώστιν στις 18/11 ο Ράικονεν θέτει ως στόχο να εκμεταλλευτεί την ταχύτητα της αναβαθμισμένης Ε20 ( νέο αεροδυναμικό πακέτο με επίκεντρο διαφορετική διάταξη εξατμίσεων) ώστε να βρεθεί ξανά στο βάθρο ή δυνατόν στο μεσαίο σκαλί.




Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Best of Network

Δείτε Επίσης