Lotus: Δεν ανησυχούν για τις συγκρούσεις του Γκροζάν!
07.11.2012
15:40
Τέσσερις αγώνες μετά την ποινή αποκλεισμού που έκτισε στη Μόντσα ο 26χρονος Γάλλος πιλότος της Lotus έπαιξε συγκρουόμενα στο Άμπου Ντάμπι.
Τέσσερις αγώνες μετά την ποινή αποκλεισμού που έκτισε στη Μόντσα ο 26χρονος Γάλλος πιλότος της Lotus έπαιξε συγκρουόμενα στο Άμπου Ντάμπι.
Στην αρχή του αγώνα και λίγες στροφές μετά την εκκίνηση είχε επαφή με το Ρόσμπεργκ ενώ μετέπειτα η τριπλή μονομαχία Πέρεζ, ντι Ρέστα και Γκροζάν κατέληξε σε εγκατάλειψη για αυτόν και το Μαρκ Γουέμπερ που έπεσε πάνω του.
Στη συγκεκριμένη φάση ο Πέρεζ προσπαθεί να περάσει τη Lotus και τη Force India μαζί, βρίσκεται εκτός πίστας και στην επαναφορά του σ’ αυτή δέχεται χτύπημα από πίσω από το Γάλλο πιλότο. Οι αγωνοδίκες ορθώς επέβαλλαν ποινή «Stop and Go» στο Μεξικάνο πιλότο γιατί πάτησε εκτός πίστας και επέστρεψε «επικίνδυνα» αλλά το μόνο βέβαιο είναι πως αν ο Γκροζάν σήκωνε το πόδι του από το γκάζι θα είχε αποφευχθεί η σύγκρουση.
Επιπλέον ο Πέρεζ θα υποχρεούταν να επιστρέψει τη θέση όπως έγινε νωρίτερα
Στην αρχή του αγώνα και λίγες στροφές μετά την εκκίνηση είχε επαφή με το Ρόσμπεργκ ενώ μετέπειτα η τριπλή μονομαχία Πέρεζ, ντι Ρέστα και Γκροζάν κατέληξε σε εγκατάλειψη για αυτόν και το Μαρκ Γουέμπερ που έπεσε πάνω του.
Στη συγκεκριμένη φάση ο Πέρεζ προσπαθεί να περάσει τη Lotus και τη Force India μαζί, βρίσκεται εκτός πίστας και στην επαναφορά του σ’ αυτή δέχεται χτύπημα από πίσω από το Γάλλο πιλότο. Οι αγωνοδίκες ορθώς επέβαλλαν ποινή «Stop and Go» στο Μεξικάνο πιλότο γιατί πάτησε εκτός πίστας και επέστρεψε «επικίνδυνα» αλλά το μόνο βέβαιο είναι πως αν ο Γκροζάν σήκωνε το πόδι του από το γκάζι θα είχε αποφευχθεί η σύγκρουση.
Επιπλέον ο Πέρεζ θα υποχρεούταν να επιστρέψει τη θέση όπως έγινε νωρίτερα
και με το Φέτελ που μονομαχώντας με το Γκροζάν πάτησε εκτός πίστας, πέρασε, παραχώρησε τη θέση και πέρασε εκ νέου το Γάλλο.
Μιλώντας σχετικά ο Έρικ Μπουλιέ, αγωνιστικός διευθυντής της Lotus τόνισε: «Η μονομαχία ανάμεσα σε τρία μονοθέσια κατέληξε σε σύγκρουση αλλά δεν μπορεί να τον κατηγορήσει κανείς καθώς κατά την άποψή μου ήταν αγωνιστικό συμβάν. Δεν ανησυχούμε, δεν σημείωσε καλό χρόνο στις κατατακτήριες δοκιμές στο Άμπου Ντάμπι αλλά ξέρουμε το γιατί. Εκκίνησε καλά, όμως δυστυχώς υπέστη κλατάρισμα. Προσπαθήσαμε να φτάσουμε με το ίδιο σετ ελαστικών μέχρι το τέλος αλλά αυτό δεν ήταν δυνατό».
Η τελευταία μόνο φράση που αποκαλύπτει πως ο 26χρονος Γάλλος προσπαθούσε να φτάσει μέχρι τον 55ο γύρο με τα ελαστικά που είχε στον 38ο καταδεικνύει πως θα μπορούσε να έχει μια πιο προσεκτική προσέγγιση στη μονομαχία με τους ντι Ρέστα και Πέρεζ. Αυτό πιθανόν θα είχε καλύτερο αποτέλεσμα.
Μιλώντας σχετικά ο Έρικ Μπουλιέ, αγωνιστικός διευθυντής της Lotus τόνισε: «Η μονομαχία ανάμεσα σε τρία μονοθέσια κατέληξε σε σύγκρουση αλλά δεν μπορεί να τον κατηγορήσει κανείς καθώς κατά την άποψή μου ήταν αγωνιστικό συμβάν. Δεν ανησυχούμε, δεν σημείωσε καλό χρόνο στις κατατακτήριες δοκιμές στο Άμπου Ντάμπι αλλά ξέρουμε το γιατί. Εκκίνησε καλά, όμως δυστυχώς υπέστη κλατάρισμα. Προσπαθήσαμε να φτάσουμε με το ίδιο σετ ελαστικών μέχρι το τέλος αλλά αυτό δεν ήταν δυνατό».
Η τελευταία μόνο φράση που αποκαλύπτει πως ο 26χρονος Γάλλος προσπαθούσε να φτάσει μέχρι τον 55ο γύρο με τα ελαστικά που είχε στον 38ο καταδεικνύει πως θα μπορούσε να έχει μια πιο προσεκτική προσέγγιση στη μονομαχία με τους ντι Ρέστα και Πέρεζ. Αυτό πιθανόν θα είχε καλύτερο αποτέλεσμα.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr