F1: Κερδίζει ο 3ος;
19.11.2012
14:56
Ο Αλόνσο χτες στο Ώστιν παλεύοντας με μια αργή, κακοστημένη Ferrari κατάφερε εκμεταλλευόμενος κάθε δυνατή βοήθεια που μπορούσε να του δώσει η ομάδα, να βρεθεί στο βάθρο των νικητών, στην 3η θέση.
Ο Αλόνσο χτες στο Ώστιν παλεύοντας με μια αργή, κακοστημένη Ferrari κατάφερε εκμεταλλευόμενος κάθε δυνατή βοήθεια που μπορούσε να του δώσει η ομάδα, να βρεθεί στο βάθρο των νικητών, στην 3η θέση.
Ο Ισπανός πιλότος είδε τον έτερο διεκδικητή του τίτλου και πρωτοπόρο της βαθμολογίας Σεμπάστιαν Φέτελ να διευρύνει τη διαφορά στους 13 βαθμούς αλλά στις δηλώσεις του μετά τη λήξη του αγώνα έκανε λόγο για νίκη: «Οι ελπίδες μας για τον τίτλο παρέμειναν ζωντανές μετά τους πρώτους γύρους του αγώνα. Βρέθηκα στην 4η θέση καθώς προσπέρασα κάποιους στην εκκίνηση και βρέθηκα με τους πρωτοπόρους. Δεν μπορούσα να ακολουθήσω το ρυθμό των Φέτελ και Χάμιλτον αλλά είχα τη δυναμική να ελέγξω τους υπόλοιπους. Αυτό το Σαββατοκύριακο είναι σα να κερδίσαμε. Το να αυξηθεί μόνο 3 βαθμούς η διαφορά ήταν κάτι που μας φαινόταν απίθανο χτες ή προχτές. Είμαστε χαρούμενοι που για έναν ακόμη αγώνα βρισκόμαστε στο βάθρο. Θα πάμε στην Βραζιλία έχοντας ελπίδες για τον τίτλο. Παλεύουμε γι’ αυτό όλη τη χρονιά. Μόνο ο Σεμπάστιαν είναι σε καλύτερη μοίρα από εμάς. Πρέπει να είμαστε περήφανοι που φτάσαμε ως εδώ, θα απολαύσουμε τον τελευταίο αγώνα και θα δούμε τι θα βγει στο τέλος».
Στη Ferrari αποφάσισαν μια αμφιλεγόμενη κίνηση πριν την εκκίνηση. «Θυσίασαν» το Μάσα σπάζοντας μια σφραγίδα του κιβωτίου. Οι αγωνοδίκες της FIA επέβαλλαν στο Βραζιλιάνο ποινή 5 θέσεων. Ο Μάσα βρέθηκε από την 6η στην 11η θέση και ο Αλόνσο κέρδισε μια θέση (7ος ). Το σημαντικότερο όμως ήταν πως εκκίνησε από την καθαρή πλευρά του grid που είχε σημαντικό πλεονέκτημα έναντι της ακάθαρτης που εκκινούσαν οι πιλότοι με "ζυγή" θέση κατάταξης.
Μιλώντας μετά τη λήξη του αγώνα ο Στέφανο Ντομενικάλι, αγωνιστικός διευθυντής της Ferrari
Ο Ισπανός πιλότος είδε τον έτερο διεκδικητή του τίτλου και πρωτοπόρο της βαθμολογίας Σεμπάστιαν Φέτελ να διευρύνει τη διαφορά στους 13 βαθμούς αλλά στις δηλώσεις του μετά τη λήξη του αγώνα έκανε λόγο για νίκη: «Οι ελπίδες μας για τον τίτλο παρέμειναν ζωντανές μετά τους πρώτους γύρους του αγώνα. Βρέθηκα στην 4η θέση καθώς προσπέρασα κάποιους στην εκκίνηση και βρέθηκα με τους πρωτοπόρους. Δεν μπορούσα να ακολουθήσω το ρυθμό των Φέτελ και Χάμιλτον αλλά είχα τη δυναμική να ελέγξω τους υπόλοιπους. Αυτό το Σαββατοκύριακο είναι σα να κερδίσαμε. Το να αυξηθεί μόνο 3 βαθμούς η διαφορά ήταν κάτι που μας φαινόταν απίθανο χτες ή προχτές. Είμαστε χαρούμενοι που για έναν ακόμη αγώνα βρισκόμαστε στο βάθρο. Θα πάμε στην Βραζιλία έχοντας ελπίδες για τον τίτλο. Παλεύουμε γι’ αυτό όλη τη χρονιά. Μόνο ο Σεμπάστιαν είναι σε καλύτερη μοίρα από εμάς. Πρέπει να είμαστε περήφανοι που φτάσαμε ως εδώ, θα απολαύσουμε τον τελευταίο αγώνα και θα δούμε τι θα βγει στο τέλος».
Στη Ferrari αποφάσισαν μια αμφιλεγόμενη κίνηση πριν την εκκίνηση. «Θυσίασαν» το Μάσα σπάζοντας μια σφραγίδα του κιβωτίου. Οι αγωνοδίκες της FIA επέβαλλαν στο Βραζιλιάνο ποινή 5 θέσεων. Ο Μάσα βρέθηκε από την 6η στην 11η θέση και ο Αλόνσο κέρδισε μια θέση (7ος ). Το σημαντικότερο όμως ήταν πως εκκίνησε από την καθαρή πλευρά του grid που είχε σημαντικό πλεονέκτημα έναντι της ακάθαρτης που εκκινούσαν οι πιλότοι με "ζυγή" θέση κατάταξης.
Μιλώντας μετά τη λήξη του αγώνα ο Στέφανο Ντομενικάλι, αγωνιστικός διευθυντής της Ferrari
υπερασπίστηκε τη συγκεκριμένη, ελαφρώς αντιαθλητική επιλογή: «Θα μπορούσαμε να το κάνουμε συγκαλυμμένα. Προτιμήσαμε να πούμε την αλήθεια γιατί αυτό είναι το στυλ μας. Ξέραμε καλά ότι αν θέλαμε να μείνουμε στη μάχη του τίτλου στη Βραζιλία έπρεπε ο Αλόνσο να είναι όσο πιο μπροστά γίνεται μετά τον πρώτο γύρο. Η απόφαση ήταν σωστή και ευχαριστώ το Φελίπε για τη συνεργασία. Περιμέναμε μέχρι την τελευταία στιγμή για να σπάσουμε την ασφάλεια ώστε να μην έχει χρόνο η Red Bull να κάνει το ίδιο με το Γουέμπερ. Παραδέχομαι πως δε μας λάβαμε υπόψη μας τους οδηγούς που επηρεάστηκαν αρνητικά απ’ αυτή την ενέργειά μας».
Από την πλευρά του ο Μάσα που κατάφερε ν’ ανέβει από την 11η στην 4η θέση ήταν σίγουρος πως είχε ρυθμό για βάθρο: «Δεν ήμουν χαρούμενος στην αρχή αλλά ήμουν στο φινάλε. Ήταν ο καλύτερο φετινός μου αγώνας, για μένα ήταν σαν νίκη καθώς πήρα κέρδισα μόνο μια θέση στην εκκίνηση και μετά έδωσα μάχη για κάθε θέση που πέρασα. Είχα καταπληκτικό ρυθμό όλο το τριήμερο».
Ο Μάσα για πρώτη φορά φέτος ήταν ταχύτερος από τον Αλόνσο στις κατατακτήριες δοκιμές.
Η εικόνα της Ferrari δε δείχνει ότι μπορεί να πάρει στα ίσα τον τίτλο στη Βραζιλία. Στην Ιταλική ομάδα έχουν επικεντρώσει την προσοχή τους στο να μην κάνουν λάθος ώστε να φέρουν τον Αλόνσο στο βάθρο στο Ιντερλάγος. Από κει και πέρα ο Ισπανός περιμένει να επωφεληθεί από πιθανό στραβοπάτημα του Φέτελ. Αλλά πλέον είναι προφανές ότι δεν ορίζουν τη μοίρα τους, μάλλον παρακαλάνε το "θεό του εναλλάκτη" να βάλει το χέρι του.
Από την πλευρά του ο Μάσα που κατάφερε ν’ ανέβει από την 11η στην 4η θέση ήταν σίγουρος πως είχε ρυθμό για βάθρο: «Δεν ήμουν χαρούμενος στην αρχή αλλά ήμουν στο φινάλε. Ήταν ο καλύτερο φετινός μου αγώνας, για μένα ήταν σαν νίκη καθώς πήρα κέρδισα μόνο μια θέση στην εκκίνηση και μετά έδωσα μάχη για κάθε θέση που πέρασα. Είχα καταπληκτικό ρυθμό όλο το τριήμερο».
Ο Μάσα για πρώτη φορά φέτος ήταν ταχύτερος από τον Αλόνσο στις κατατακτήριες δοκιμές.
Η εικόνα της Ferrari δε δείχνει ότι μπορεί να πάρει στα ίσα τον τίτλο στη Βραζιλία. Στην Ιταλική ομάδα έχουν επικεντρώσει την προσοχή τους στο να μην κάνουν λάθος ώστε να φέρουν τον Αλόνσο στο βάθρο στο Ιντερλάγος. Από κει και πέρα ο Ισπανός περιμένει να επωφεληθεί από πιθανό στραβοπάτημα του Φέτελ. Αλλά πλέον είναι προφανές ότι δεν ορίζουν τη μοίρα τους, μάλλον παρακαλάνε το "θεό του εναλλάκτη" να βάλει το χέρι του.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr