Θα βοηθήσει στη Mercedes F1, ο Λάουντα;

Η γερμανική ομάδα μετά από μια κακή χρονιά πέρυσι και τις αποχωρήσεις δυο εκ των βασικών συντελεστών της του Μ.Σουμάχερ αλλά και του Νόρμπερτ Χάουγκ αναζητά τον άνθρωπο που θα δώσει στίγμα στο προσωπικό και τους ανθρώπους που δουλεύουν στο Μπράκλεϊ της Βρετανίας.

Η γερμανική ομάδα μετά από μια κακή χρονιά πέρυσι και τις αποχωρήσεις δυο εκ των βασικών συντελεστών της του Μ.Σουμάχερ αλλά και του Νόρμπερτ Χάουγκ αναζητά τον άνθρωπο που θα δώσει στίγμα σ' όσους δουλεύουν στο Μπράκλεϊ της Βρετανίας.

Ο αγωνιστικός διευθυντής της Ρος Μπρον που ουσιαστικά άλλαξε τη δομή της ομάδας όταν τη διέσωσε το 2009 από τα αζήτητα της Honda και την οδήγησε την ίδια χρονιά στην κατάκτηση του τίτλου (Brawn) σε παλαιότερες δηλώσεις του έχει αποσαφηνίσει τι έπαιξε αρνητικό ρόλο στην περσινή χρονιά.

Πριν λίγες μέρες ο Μ.Σουμάχερ μιλώντας στο γερμανικό “Auto Motor und Sport” δε δίστασε να παραδεχτεί πως ο προϋπολογισμός της ομάδας σίγουρα έπαιξε ρόλο: «Σίγουρα τα λεφτά έπαιξαν ρόλο. Για παράδειγμα στη Red Bull έφτιαξαν σταδιακά μια υποδομή που τους επιτρέπει να αντιδράσουν έγκαιρα σε οιαδήποτε αλλαγή ενώ μπορούν πολύ γρήγορα να βελτιώσουν το μονοθέσιο. Πάνω κάτω στην ίδια λογική που είχαμε και στη Ferrari».

O άνθρωπος που πλήρωσε το μάρμαρο
για την κακή περσινή χρονιά ήταν ο Νόρμπερτ Χάουγκ μετά από 20 χρόνια παρουσίας στο ρόλο του διευθυντή αγωνιστικών δραστηριοτήτων για τη Mercedes.

Από τη γερμανική εταιρεία κατασκευής αυτοκινήτων αποφάσισαν να συνεργαστούν με το Νίκι Λάουντα και του έδωσαν το ρόλο του μη εκτελεστικού προέδρου της ομάδας F1. Ο Λάουντα που στο παρελθόν έχει βρεθεί και στο τιμόνι της Jaguar F1 χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία δείχνει να έχει πάρει στα σοβαρά το ρόλο του. Μάλιστα τις τελευταίες μέρες αποχώρησε από το διοικητικό συμβούλιο της Air Berlin αεροπορικής εταιρείας που δημιουργήθηκε και με την συμβολή της Air Lauda. Τον αντικατέστησε ο πρώην διευθύνων σύμβουλος της bmi, Ώστιν Ρήντ.

Ο Νίκι Λάουντα που μέχρι πρόσφατα είχε και ρόλο ρεπόρτερ – σχολιαστή για λογαριασμό του RTL αποτέλεσε τον άνθρωπο κλειδί στις διαπραγματεύσεις και στην τελική συμφωνία ανάμεσα στη Mercedes και στον Έκλεστον για τη νέα συμφωνία Ομόνοιας της F1, που υπεγράφη το προηγούμενο χρονικό διάστημα.

Μένει να δούμε αν ο 63χρονος Αυστριακός, 3 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής (1975 Ferrari, 1977 Ferrari, 1984 McLaren) θα κατορθώσει να αλλάξει το κλίμα και τον αέρα στη Mercedes F1. Σίγουρα σημείο κλειδί στην υπόθεση θα είναι η σχέση του με τον αγωνιστικό διευθυντή της ομάδας, Ρος Μπρον.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr