Mercedes: Ο κινητήρας F1 του 2014!
Mercedes: Ο κινητήρας F1 του 2014!
Η γερμανική εταιρεία κατασκευής αυτοκινήτων έδωσε στη δημοσιότητα την πρώτη φωτογραφία από τον κινητήρα που κατασκευάζει για το 2014 και τη συμμετοχή της στη F1.
Η γερμανική εταιρεία κατασκευής αυτοκινήτων έδωσε στη δημοσιότητα την πρώτη φωτογραφία από τον κινητήρα που κατασκευάζει για το 2014 και τη συμμετοχή της στη F1.
Σήμερα εκτός από την εργοστασιακή ομάδα της Mercedes , τους γερμανικούς κινητήρες χρησιμοποιούν επίσης οι McLaren, Force India. Όπως ίσως γνωρίζετε φέτος είναι η τελευταία χρονιά των ατμοσφαιρικών V8 κινητήρων με χωρητικότητα 2.4lt. Από του χρόνου τα μονοθέσια της F1 θα χρησιμοποιούν κινητήρες V6 με χωρητικότητα μόλις 1.6lt υπερτροφοδοτούμενους.
Στο Μπριξουόρθ της Βρετανίας όπου κατασκευάζονται οι κινητήρες Mercedes F1 (σ.σ: πρόκειται για τις εγκαταστάσεις της Ilmor) αυτή την εποχή δεν ησυχάζουν λεπτό καθώς ο ολοκαίνουργιος V6 βρίσκεται στην τελική φάση αξιολόγησής του στο δυναμόμετρο.
Σήμερα εκτός από την εργοστασιακή ομάδα της Mercedes , τους γερμανικούς κινητήρες χρησιμοποιούν επίσης οι McLaren, Force India. Όπως ίσως γνωρίζετε φέτος είναι η τελευταία χρονιά των ατμοσφαιρικών V8 κινητήρων με χωρητικότητα 2.4lt. Από του χρόνου τα μονοθέσια της F1 θα χρησιμοποιούν κινητήρες V6 με χωρητικότητα μόλις 1.6lt υπερτροφοδοτούμενους.
Στο Μπριξουόρθ της Βρετανίας όπου κατασκευάζονται οι κινητήρες Mercedes F1 (σ.σ: πρόκειται για τις εγκαταστάσεις της Ilmor) αυτή την εποχή δεν ησυχάζουν λεπτό καθώς ο ολοκαίνουργιος V6 βρίσκεται στην τελική φάση αξιολόγησής του στο δυναμόμετρο.
Ο επικεφαλής του εγχειρήματος Άντι Κόγουελ, αναφερόμενος στο θέμα που απασχολεί αρκετούς από τους φιλάθλους της F1, τον ήχο των κινητήρων, ξεκαθάρισε: «Οι κινητήρες θα ακούγονται καθαρά, δυνατά και ο ήχος τους θα είναι πιο γλυκός. Η συχνότητα περιστροφής θα είναι ψηλότερη και με την πτερωτή του υπερσυμπιεστή να γυρίζει στις 125.000 rpm θα υπάρχει φασαρία. Δεν μπορείς να σταθείς δίπλα στον κινητήρα όταν λειτουργεί στο δυναμόμετρο χωρίς ωτοασπίδες. Επιπλέον θα δώσει μια νέα διάσταση στον ανταγωνισμό καθώς οι οδηγοί θα κρίνονται και από την ικανότητά τους να αξιοποιήσουν καλύτερα την διαθέσιμη ενέργεια. Οι κινητήρες θα έχουν πολύ περισσότερη ροπή στην έξοδο των στροφών, η ισχύς θα ξεπερνά την πρόσφυση και αυτό είναι κάτι που όλοι θα το απολαμβάνουμε. Τέλος θα επιστρέψει η τεχνολογία αιχμής στους κινητήρες της F1. Οι κινητήρες θα αποκτήσουν και πάλι σημαίνοντα ρόλο στους αγώνες, μένει να δούμε πόσο».
Όσον αφορά στην απόδοση των νέων κινητήριων συνόλων αυτή θα βρίσκεται στα ίδια επίπεδα με τα σημερινά αλλά το σύστημα ανάκτησης ενέργειας θα συμβάλει περισσότερο στην τελική τιμή των 750PS. Σήμερα το KERS παρέχει ώθηση 80PS για 6.7 δευτερόλεπτα στο γύρο, το νέο Energy Recovery System θα παρέχει 161PS για 33.3 δευτερόλεπτα στο γύρο. Αν φέτος είναι δύσκολο να αγωνιστείς χωρίς το KERS του χρόνου θα είναι αδύνατον να συνεχίσεις στον αγώνα χωρίς το ERS.
Όσον αφορά στην απόδοση των νέων κινητήριων συνόλων αυτή θα βρίσκεται στα ίδια επίπεδα με τα σημερινά αλλά το σύστημα ανάκτησης ενέργειας θα συμβάλει περισσότερο στην τελική τιμή των 750PS. Σήμερα το KERS παρέχει ώθηση 80PS για 6.7 δευτερόλεπτα στο γύρο, το νέο Energy Recovery System θα παρέχει 161PS για 33.3 δευτερόλεπτα στο γύρο. Αν φέτος είναι δύσκολο να αγωνιστείς χωρίς το KERS του χρόνου θα είναι αδύνατον να συνεχίσεις στον αγώνα χωρίς το ERS.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα