Ιδού η νέα Lotus F1!

Η βρετανική ομάδα είναι η πρώτη από τις έντεκα που αποκαλύπτει το νέο της μονοθέσιο. Τα αποκαλυπτήρια έγιναν στην έδρα της ομάδας στο Έστον και μεταδόθηκαν διαδικτυακά.

Η βρετανική ομάδα είναι η πρώτη από τις έντεκα που αποκαλύπτει το νέο της μονοθέσιο. Τα αποκαλυπτήρια έγιναν στην έδρα της ομάδας στο Έστον και μεταδόθηκαν διαδικτυακά.

Η ομάδα που ανήκει στο επενδυτικό fund Genii Capital πανηγύρισε πέρυσι στο Άμπου Ντάμπι την πρώτη της νίκη από την Ιαπωνία το 2008. Τότε ο Αλόνσο με τα χρώματα της Renault είχε δώσει δυο νίκες (Σιγκαπούρη και Ιαπωνία) στην γαλλική ομάδα που προήρθε από την εξαγορά της Benetton.
Σήμερα η Renault παραμένει στη F1 ως προμηθευτής κινητήρων που χρησιμοποιούνται τόσο από τη Lotus όσο και από τις Red Bull, Williams και Caterham.


Η Lotus E21 όπως είναι ο κωδικός του νέου μονοθεσίου της Βρετανικής ομάδας
θα χρησιμοποιεί φέτος κινητήρες Renault, ελαστικά Pirelli ενώ για λογαριασμό της θα οδηγούν όπως και πέρυσι οι Κίμι Ράικονεν και Ρομέν Γκροζάν.

Μιλώντας σχετικά ο Iceman τόνισε μεταξύ άλλων: «Προφανώς δεν έχω οδηγήσει ακόμα την E21 άρα είναι δύσκολο να πω τι είναι εφικτό και τι ανέφικτο ενόψει της σεζόν που έρχεται. Ξέρουμε πως πέρυσι είχαμε ένα καλό μονοθέσιο αλλά όλοι δουλεύουν σκληρά ώστε να έχουμε το καλύτερο δυνατό πακέτο. Θα συνεργαστώ με την ομάδα ώστε να βοηθήσω να έχουμε το κα
λύτερο δυνατό μονοθέσιο και στη Μελβούρνη θα έχουμε τα πρώτα αποτελέσματα. Θα είναι μία μεγάλη σε διάρκεια σεζόν από εκεί και πέρα. Το 2012 κάναμε καλό ξεκίνημα, ας δούμε τι μπορούμε να πετύχουμε το 2013».

Ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας, Τζέιμς Άλισον – κάποιες φήμες τον ήθελαν να φλερτάρει με τη McLaren – μιλώντας για το νέο δημιούργημα της ομάδας τόνισε μεταξύ άλλων: «Παρότι εξωτερικά μπορεί να θυμίζει κάπως την Ε 20 στην πραγματικότητα έχουν γίνει πάρα πολλές αλλαγές. Θα είναι ένα πολύ ενδιαφέρον μονοθέσιο. Οι κανονισμοί του 2013 είναι σχεδόν ίδιοι μ’ αυτούς του 2012 οπότε χρησιμοποιήσαμε όλα τα πλεονεκτήματα του περσινού μονοθεσίου. Όμως όπως ξέρετε ο διάβολος κρύβεται στις λεπτομέρειες που μπορεί να κάνουν τη διαφορά στην απόδοση. Παρότι δουλεύουμε το ίδιο κόνσεπτ τόσα χρόνια υπάρχουν πολλές διαφορετικές νέες ιδέες και προσεγγίσεις».

O πολύπειρος Βρετανός μηχανικός δε δίστασε να παραδεχτεί πως κατά τη διάρκεια των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης η Lotus θα συνεχίσει να δουλεύει εντατικά πάνω στο σύστημα παθητικού DRS με στόχο να το χρησιμοποιήσει στους αγώνες φέτος. Πρόκειται για διάταξη που οδηγεί σε στολάρισμα της πίσω αεροτομής από μια ταχύτητα και πάνω. Δεν μπορεί να έχει σημαντική επίδραση σε πίστα με γρήγορες καμπές όπως το Σίλβερστον αλλά μπορεί να αποδειχτεί πολύτιμο σε πίστες όπως η Σεπάνγκ, η Σαγκάη και η Μόντσα. Ο Άλλισον τόνισε σχετικά: «Δεν πρόκειται για την ασημί σφαίρα που θα μεταμορφώσει το μονοθέσιο απλά για μια διάταξη που μπορεί να βοηθήσει στην απόδοση».

H Lotus F1 κατάφερε πέρυσι να πάρει την 4η θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών ενώ ο Κίμι Ράικονεν παρέμεινε στο κυνήγι του τίτλου στο μεγαλύτερο διάστημα του πρωταθλήματος και τελικά τερμάτισε 3ος στη βαθμολογία.

Τρίτος οδηγός της ομάδας θα είναι ο Ντέιβιντ Βαλεσί, ενώ τη θέση του δοκιμαστή θα μοιράζονται οι Νίκολας Προστ και Ζερόμ ντι Αμπρόσιο.



Οι παρουσιάσεις νέων μονοθεσίων θα συνεχιστούν τις επόμενες μέρες και θα κορυφωθούν ως τις 5/2 που ξεκινούν οι χειμερινές δοκιμές εξέλιξης στη Χερέθ της Ισπανίας.

Παρουσιάσεις νέων μονοθεσίων

Ομάδα                   Ημερομηνία

McLaren       31 Ιανουαρίου

Ferrari       1 Φεβρουαρίου

Force India   1 Φεβρουαρίου

Sauber        2 Φεβρουαρίου

Red Bull      3 Φεβρουαρίου

Mercedes      4 Φεβρουαρίου

Toro Rosso    4 Φεβρουαρίου

Williams     19 Φεβρουαρίου

Για περισσότερα διαβάστε εδώ…



Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr