H νέα Force India
01.02.2013
14:33
Σε μία λιτή εκδήλωση που έλαβε χώρα στη πίστα του Σίλβερστοουν, στη Μεγάλη Βρετανία, η Force India παρουσίασε τη νέα VJM06!
Δεν ήταν μόνο η Ferrari που επέλεξε τη Παρασκευή 1η Φεβρουαρίου για τα αποκαλυπτήρια του νέου της μονοθεσίου. Σε μία λιτή εκδήλωση που έλαβε χώρα στη πίστα του Σίλβερστοουν, στη Μεγάλη Βρετανία, η Force India παρουσίασε τη νέα VJM06!
Το σεντόνι πάνω από το νέο δημιούργημα της ινδικής ομάδας τράβηξαν ο Πωλ Ντι Ρέστα με τον τεχνικό διευθυντή της, Άντι Γκριν. Βλέπετε ακόμα δεν έχει ανακοινωθεί το όνομα του δεύτερου επίσημου οδηγού για το 2013, με τους Ζουλς Μπιανκί και Άντριαν Σούτιλ να βρίσκονται στη κορυφή της λίστας των υποψηφίων.
Μάλιστα η τελική απόφαση θα παρθεί πριν τις δοκιμές εξέλιξης στη Βαρκελώνη, άρα ο ντι Ρέστα θα οδηγήσει το νέο μονοθέσιο και τις τέσσερις ημέρες του τεστ της Χερέθ (5-8 Φεβρουαρίου). Πήρε πάντως μία πρώτη γεύση κάνοντας μία σύντομη βόλτα στο βρετανικό σιρκουί.
Μιλώντας σχετικά ο 26χρονος Σκωτσέζος
Το σεντόνι πάνω από το νέο δημιούργημα της ινδικής ομάδας τράβηξαν ο Πωλ Ντι Ρέστα με τον τεχνικό διευθυντή της, Άντι Γκριν. Βλέπετε ακόμα δεν έχει ανακοινωθεί το όνομα του δεύτερου επίσημου οδηγού για το 2013, με τους Ζουλς Μπιανκί και Άντριαν Σούτιλ να βρίσκονται στη κορυφή της λίστας των υποψηφίων.
Μάλιστα η τελική απόφαση θα παρθεί πριν τις δοκιμές εξέλιξης στη Βαρκελώνη, άρα ο ντι Ρέστα θα οδηγήσει το νέο μονοθέσιο και τις τέσσερις ημέρες του τεστ της Χερέθ (5-8 Φεβρουαρίου). Πήρε πάντως μία πρώτη γεύση κάνοντας μία σύντομη βόλτα στο βρετανικό σιρκουί.
Μιλώντας σχετικά ο 26χρονος Σκωτσέζος
δήλωσε: «Έχοντας παρακολουθήσει την διαδικασία δημιουργίας του μονοθεσίου, το να το βλέπεις για πρώτη φορά ολοκληρωμένο είναι ξεχωριστό συναίσθημα. Δείχνει εντυπωσιακό, επιθετικό και γρήγορο. Είναι δύσκολο να θέσουμε στόχους, ειδικά από τόσο νωρίς. Νομίζω πως αυτό το οποίο θέλουμε είναι να έχουμε σταθερά αποτελέσματα και να συνεχίσουμε στους ρυθμούς με τους οποίους κλείσαμε τη περυσινή σεζόν. Εκεί επικεντρωνόμαστε, στο να έχουμε ένα μονοθέσιο που να προκρίνεται στο Q3 και στο να πλασαριζόμαστε σε καλές θέσεις στον αγώνα».
Η VJM06 παίρνει ώθηση από τον V8 κινητήρα της Mercedes, συνεπικουρούμενο από το σύστημα KERS της γερμανικής εταιρείας, εφοδιάζεται με κιβώτιο ταχυτήτων της McLaren και χρησιμοποιεί όπως άλλωστε όλα τα μονοθέσια, ελαστικά της Pirelli. Υπεύθυνος για το νέο μονοθέσιο είναι για τρίτη κατά σειρά χρονιά ο Άντριου Γκριν: «Είναι ένα εντελώς νέο μονοθέσιο. Εξετάσαμε το ενδεχόμενο να χρησιμοποιήσουμε πολλά μέρη από το περυσινό, αλλά τελικά αποφασίσαμε να μη το κάνουμε. Πιστεύαμε πως ακόμα και το σασί είχε περιθώρια βελτίωσης άρα αποφασίσαμε να τα αναζητήσουμε. Η μεγαλύτερη αλλαγή που μπορεί εύκολα να διακρίνει κανείς, είναι το κάλυμμα του “σκαλοπατιού” στο επάνω μέρος του πρόσθιου ρύγχους. Δεν επηρεάζει αρνητικά ή θετικά την απόδοση αλλά βοηθά στην ομαλή ροή αέρα στο πάνω μέρος του σασί», σχολίασε ο βρετανός τεχνικός.
Ενδιαφέρουσες και οι δηλώσεις του επικεφαλής λειτουργιών της Force India, Ότμαρ Ζάφναουερ: «Είμαστε αισιόδοξοι. Δουλέψαμε σκληρά το χειμώνα, αναζητώντας λύσεις σε τομείς που ξέραμε πως μπορούσαμε να βελτιωθούμε. Όμως παράλληλα, επικεντρωθήκαμε και στο να ενισχυθούμε σε άλλους τομείς. Ενισχύσαμε λοιπόν το πρόγραμμα του προσομοιωτή μας και αυξήσαμε τις δυνατότητες του τμήματος CFD».
Επιμέλεια: Πάνος Σεϊτανίδης (twitter.com/SeitanF1)
Η VJM06 παίρνει ώθηση από τον V8 κινητήρα της Mercedes, συνεπικουρούμενο από το σύστημα KERS της γερμανικής εταιρείας, εφοδιάζεται με κιβώτιο ταχυτήτων της McLaren και χρησιμοποιεί όπως άλλωστε όλα τα μονοθέσια, ελαστικά της Pirelli. Υπεύθυνος για το νέο μονοθέσιο είναι για τρίτη κατά σειρά χρονιά ο Άντριου Γκριν: «Είναι ένα εντελώς νέο μονοθέσιο. Εξετάσαμε το ενδεχόμενο να χρησιμοποιήσουμε πολλά μέρη από το περυσινό, αλλά τελικά αποφασίσαμε να μη το κάνουμε. Πιστεύαμε πως ακόμα και το σασί είχε περιθώρια βελτίωσης άρα αποφασίσαμε να τα αναζητήσουμε. Η μεγαλύτερη αλλαγή που μπορεί εύκολα να διακρίνει κανείς, είναι το κάλυμμα του “σκαλοπατιού” στο επάνω μέρος του πρόσθιου ρύγχους. Δεν επηρεάζει αρνητικά ή θετικά την απόδοση αλλά βοηθά στην ομαλή ροή αέρα στο πάνω μέρος του σασί», σχολίασε ο βρετανός τεχνικός.
Ενδιαφέρουσες και οι δηλώσεις του επικεφαλής λειτουργιών της Force India, Ότμαρ Ζάφναουερ: «Είμαστε αισιόδοξοι. Δουλέψαμε σκληρά το χειμώνα, αναζητώντας λύσεις σε τομείς που ξέραμε πως μπορούσαμε να βελτιωθούμε. Όμως παράλληλα, επικεντρωθήκαμε και στο να ενισχυθούμε σε άλλους τομείς. Ενισχύσαμε λοιπόν το πρόγραμμα του προσομοιωτή μας και αυξήσαμε τις δυνατότητες του τμήματος CFD».
Επιμέλεια: Πάνος Σεϊτανίδης (twitter.com/SeitanF1)
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr