F1: Θα κλέψουν την παράσταση τα ελαστικά στην πρεμιέρα;
14.03.2013
12:18
Καθώς όλα τα φώτα στρέφονται στο Άλμπερτ Παρκ της Μελβούρνης και στην πρεμιέρα της Αυστραλίας τα ερωτήματα πληθαίνουν...
Οι μέρες μετρούν αντίστροφα μέχρι τον πρώτο αγώνα της χρονιάς στην Αυστραλία στις 17 του Μάρτη και αξίζει τον κόπο να ρίξουμε μια ματιά στα ελαστικά που θα χρησιμοποιηθούν στους πρώτους αγώνες.
Η Pirelli πήγε στην Αυστραλία τη μέση και τη πολύ μαλακή γόμα επιλογή που εντυπωσιάζει καθότι θα είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιείται στο Άλμπερτ Παρκ η πολύ μαλακή γόμα. Είναι πιθανόν ειδικά εάν οι θερμοκρασίες οδοστρώματος υπερβούν τους 30 βαθμούς ότι θα υπάρχουν διλλήματα σε πιλότους και μηχανικούς όσον αφορά στη μεγιστοποίηση χρήσης της μέσης γόμας.
Σε κανένα από τους τέσσερις πρώτους αγώνες σε Αυστραλία (17/3), Μαλαισία (24/3), Κίνα (14/4) και Μπαχρέιν (21/4) δεν θα χρησιμοποιηθεί ο ίδιος συνδυασμός γομών. Στη Μαλαισία που το οδόστρωμα είναι τραχύ και οι θερμοκρασίες αναμένονται υψηλές θα κάνει ντεμπούτο και η νέα σκληρή γόμα που από φέτος θα σηματοδοτείται με το πορτοκαλί χρώμα. Στη Κίνα θα χρησιμοποιηθεί η μέση και η μαλακή γόμα ενώ στο Μπαχρέιν θα υπάρχει ξανά μεγάλη διαφοροποίηση με τη χρήση σκληρής ή μαλακής γόμας.
Η Pirelli πήγε στην Αυστραλία τη μέση και τη πολύ μαλακή γόμα επιλογή που εντυπωσιάζει καθότι θα είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιείται στο Άλμπερτ Παρκ η πολύ μαλακή γόμα. Είναι πιθανόν ειδικά εάν οι θερμοκρασίες οδοστρώματος υπερβούν τους 30 βαθμούς ότι θα υπάρχουν διλλήματα σε πιλότους και μηχανικούς όσον αφορά στη μεγιστοποίηση χρήσης της μέσης γόμας.
Σε κανένα από τους τέσσερις πρώτους αγώνες σε Αυστραλία (17/3), Μαλαισία (24/3), Κίνα (14/4) και Μπαχρέιν (21/4) δεν θα χρησιμοποιηθεί ο ίδιος συνδυασμός γομών. Στη Μαλαισία που το οδόστρωμα είναι τραχύ και οι θερμοκρασίες αναμένονται υψηλές θα κάνει ντεμπούτο και η νέα σκληρή γόμα που από φέτος θα σηματοδοτείται με το πορτοκαλί χρώμα. Στη Κίνα θα χρησιμοποιηθεί η μέση και η μαλακή γόμα ενώ στο Μπαχρέιν θα υπάρχει ξανά μεγάλη διαφοροποίηση με τη χρήση σκληρής ή μαλακής γόμας.
Κάθε πιλότος θα έχει στη διάθεσή του κατά τη διάρκεια του τριημέρου του αγώνα 6 σετ από την πιο σκληρή γόμα και 5 σετ από την πιο μαλακή γόμα. Υποχρεούται δε να επιστρέψει ένα σετ (prime) μετά την πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών (P1) την Παρασκευή και άλλα δυο (ένα prime και ένα option) μετά την ολοκλήρωση της 2ης περιόδου ελεύθερων δοκιμών (P2). Επιπλέον άλλα δυο σετ (ένα prime και ένα option) πρέπει να επιστραφούν πριν τις κατατακτήριες δοκιμές. Έτσι κάθε οδηγός έχει στη διάθεσή του για δοκιμές και αγώνα 6 σετ, τρία από την κάθε γόμα.
Αγώνας Option Prime |
Αυστραλία Πολύ μαλακή Μέση |
Μαλαισία Μέση Σκληρή |
Κίνα Μαλακή Μέση |
Μπαχρέιν Μαλακή Σκληρή |
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr