Μπάτον: Πιο εύκολα φέτος με τα ελαστικά!
Μπάτον: Πιο εύκολα φέτος με τα ελαστικά!
Δυο μέρες μετά τις δηλώσεις του Σέρτζιο Πέρεζ ο οποίος ετοιμάζεται να κάνει το ντεμπούτο του με τα χρώματα της McLaren σε 20 μέρες στο Άλμπερτ Παρκ της Μελβούρνης πως η φθορά των ελαστικών της Pirelli είναι εξωφρενική ο έτερος πιλότος της ομάδας Τζένσον Μπάτον δίνει τη δική του διάσταση.
Δυο μέρες μετά τις δηλώσεις του Σέρτζιο Πέρεζ ο οποίος ετοιμάζεται να κάνει το ντεμπούτο του με τα χρώματα της McLaren σε 20 μέρες στο Άλμπερτ Παρκ της Μελβούρνης πως η φθορά των ελαστικών της Pirelli είναι εξωφρενική ο έτερος πιλότος της ομάδας Τζένσον Μπάτον δίνει τη δική του διάσταση.
Ο 33χρονος πρωταθλητής έχει ξεχωριστή ικανότητα στη διαχείριση των ελαστικών και αρκετές φορές αυτό του έχει δώσει απρόσμενες νίκες. Μιλώντας για τα φετινά ελαστικά της Pirelli που διαφέρουν σημαντικά από τα περσινά τόνισε μεταξύ άλλων: «Παρουσιάζουν αρχικά μια πτώση στην απόδοση μεγαλύτερη απ’ ότι πέρυσι αλλά σε επίπεδο κατανόησης είναι πιο εύκολο να βρεις τι συμβαίνει. Μπορείς πιο εύκολα να τα φέρεις σε θερμοκρασία λειτουργίας και ξέρεις πως θα αρχίσει να πέφτει η απόδοσή τους μετά τον 3ο με 4ο γύρο. Αυτό είναι πιο ξεκάθαρο απ’ ότι ήταν πέρυσι. Το 2012 υπήρχαν ομάδες που κατόρθωναν να αξιοποιήσουν τα ελαστικά χωρίς να ξέρουν το γιατί απλά συνέβαινε με το συγκεκριμένο στήσιμο του μονοθεσίου τους. Άλλες ομάδες προσπαθούσαν ανεπιτυχώς να κάνουν τα ελαστικά να δουλέψουν και βρίσκονταν συνέχεια στην κόψη του ξυραφιού. Χρειάστηκε δουλειά πολλών μηνών για να κατανοήσουν τα περσινά ελαστικά. Φέτος τα πράγματα είναι πιο απλά όσον αφορά τα ελαστικά και το πώς λειτουργούν θερμοκρασιακά».
Εφόσον τα ελαστικά φέτος φθείρονται περισσότερο είναι προφανές ότι θα χρειάζονται περισσότερα πιτ στοπ που θα δώσουν ακόμη μεγαλύτερη αγωνία στην εξέλιξη του GP.
Ο 33χρονος πρωταθλητής έχει ξεχωριστή ικανότητα στη διαχείριση των ελαστικών και αρκετές φορές αυτό του έχει δώσει απρόσμενες νίκες. Μιλώντας για τα φετινά ελαστικά της Pirelli που διαφέρουν σημαντικά από τα περσινά τόνισε μεταξύ άλλων: «Παρουσιάζουν αρχικά μια πτώση στην απόδοση μεγαλύτερη απ’ ότι πέρυσι αλλά σε επίπεδο κατανόησης είναι πιο εύκολο να βρεις τι συμβαίνει. Μπορείς πιο εύκολα να τα φέρεις σε θερμοκρασία λειτουργίας και ξέρεις πως θα αρχίσει να πέφτει η απόδοσή τους μετά τον 3ο με 4ο γύρο. Αυτό είναι πιο ξεκάθαρο απ’ ότι ήταν πέρυσι. Το 2012 υπήρχαν ομάδες που κατόρθωναν να αξιοποιήσουν τα ελαστικά χωρίς να ξέρουν το γιατί απλά συνέβαινε με το συγκεκριμένο στήσιμο του μονοθεσίου τους. Άλλες ομάδες προσπαθούσαν ανεπιτυχώς να κάνουν τα ελαστικά να δουλέψουν και βρίσκονταν συνέχεια στην κόψη του ξυραφιού. Χρειάστηκε δουλειά πολλών μηνών για να κατανοήσουν τα περσινά ελαστικά. Φέτος τα πράγματα είναι πιο απλά όσον αφορά τα ελαστικά και το πώς λειτουργούν θερμοκρασιακά».
Εφόσον τα ελαστικά φέτος φθείρονται περισσότερο είναι προφανές ότι θα χρειάζονται περισσότερα πιτ στοπ που θα δώσουν ακόμη μεγαλύτερη αγωνία στην εξέλιξη του GP.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα