O Γουέμπερ στο C+S: Πως θα κερδίσω στην Αυστραλία!

Ο 35χρονος πιλότος της Red Bull μιλάει αποκλειστικά στο ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ και στον Τάκη Πουρναράκη απο την πίστα της Βαρκελώνης λίγες στιγμές μετά την ολοκλήρωση των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης για τον ίδιο.

Ο Μαρκ Γουέμπερ χτες ολοκλήρωσε το πρόγραμμα δοκιμών εξέλιξης. Πλέον η επόμενη φορά που θα μπει στο μονοθέσιο της Red Bull την RB9 θα είναι στο ξεκίνημα των ελεύθερων δοκιμών της Παρασκευής για το GP της Αυστραλίας σε 11 μέρες. Εμείς όντας φιλοξενούμενοι στο motorhome της Red Bull είχαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε μαζί του για τη χθεσινή μέρα δοκιμών αλλά και το ξεκίνημα της σεζόν. 


Ποιες είναι οι εντυπώσεις σου από τις φετινές δοκιμές;
Το μονοθέσιο μας είναι καλό, δεν ξέρουμε πόσο καλό σε σχέση με τον ανταγωνισμό αλλά πλέον οι δοκιμές ολοκληρώθηκαν όπως επίσης και όλο αυτό το μπλα – μπλα των προηγούμενων εβδομάδων. Τα ψέματα τελείωσαν και θα πάμε για να αγωνιστούμε τις επόμενες βδομάδες.

Ποια η άποψή σου για τα ελαστικά της Pirelli;
Είναι καλά για ένα γύρο. Μετά όμως η απόδοσή τους πέφτει με επιθετικό τρόπο, γύρο με το γύρο. Η συνολική πτώση στην απόδοση είναι πολύ μεγάλη, σήμερα Σάββατο εδώ στη Βαρκελώνη οι θερμοκρασίες ήταν υψηλές και περιμέναμε αυτό να αμβλύνει λίγο τη φθορά. Γενικά ακόμη προσπαθούμε να κατανοήσουμε τον τρόπο λειτουργίας των νέων ελαστικών της Pirelli, αυτό λίγο πολύ ισχύει για όλες τις ομάδες όλοι αντιμετωπίζουμε την ίδια πρόκληση.

Τι προβλέπεις για τον αγώνα της πατρίδας σου σε δυο βδομάδες;
Θα είναι ένας απρόβλεπτος αγώνας με ελάχιστες διαφορές ανάμεσα στα κορυφαία μονοθέσια. Όπως βλέπετε σήμερα υπάρχουν πολλά γρήγορα μονοθέσια εκεί έξω. Βέβαια δεν είναι πραγματική η εικόνα που θα δούμε στο ΆΛμπερτ Παρκ καθότι πρόκειται για αγώνα σε δημόσιους δρόμους και όχι κανονική πίστα. Επίσης οι θερμοκρασίες προβλέπονται χαμηλές. Στη Σεπάνγκ που θα έχει αρκετή ζέστη και είναι κανονική πίστα θα δούμε που πραγματικά βρισκόμαστε.

Δεν έχεις κερδίσει ποτέ στην πατρίδα σου, έχεις κάποιο σχέδιο για να τα καταφέρεις;
Χρειάζομαι ένα απροβλημάτιστο Σαββατοκύριακο. Το Σάββατο στις δοκιμές συνήθως τα πηγαίνω καλά εκεί αλλά δεν είχα μέχρι τώρα ποτέ έναν καθαρό αγώνα. Κάποια καλά αποτελέσματα ναι αλλά ποτέ δεν βρέθηκα σε θέση να διεκδικήσω τη νίκη εκεί. Μετά το Μόντε Κάρλο στο οποίο έχω κερδίσει όπως κάθε οδηγός έτσι και εγώ θέλω περισσότερο απ’ όλα να κερδίσω στον αγώνα της πατρίδας μου. Θα είναι ωραία αν καταφέρω να κερδίσω, μπορώ να μιλάω ώρα γι’ αυτό αλλά σημασία έχει να τα καταφέρω.

Αισθάνεσαι έτοιμος;
Αν μου έλεγε κάποιος πως θα έχω άλλη μια βδομάδα δοκιμών θα το δεχόμουν ευχαρίστως. Κάθε γύρο που κάνεις με το μονοθέσιο μαθαίνεις και περισσότερα πράγματα. Ότι και να γίνει στην Αυστραλία φεύγοντας από κει πέντε μέρες μετά θα αγωνιστούμε στην Μαλαισία. Η σεζόν θα εξελιχθεί πολύ γρήγορα παρότι αυτή τη στιγμή είμαστε επικεντρωμένοι στον πρώτο αγώνα.

Σε τι επικεντρώθηκες σήμερα;
Στο να βρω την χαμένη ρόδα του Μάσα (γέλια…). Σοβαρά τώρα επικεντρωθήκαμε στο να κατανοήσουμε τα
ελαστικά και κάναμε λίγη δουλειά με καινούργια αεροδυναμικά βοηθήματα. Θα ήθελα να συμπληρώσω μερικούς ακόμη γύρους, δεν έκανα όσους είχαμε προγραμματίσει, δεν ήταν λίγοι αλλά ούτε αρκετοί.

Μπορείς να συγκρίνεις το περσινό με το φετινό μονοθέσιο;
Προφανώς το φετινό είναι ένα σημαντικό βήμα μπροστά. Δεν υπάρχει σημαντική αλλαγή στους κανονισμούς οπότε θα ήταν απογοητευτικό για μας αν δεν κατορθώναμε να κάνουμε το μονοθέσιο μας ταχύτερο. Γενικά το αίσθημα που αποκομίζεις οδηγώντας το μονοθέσιο είναι πως πρόκειται για σημαντική βελτίωση σε σχέση με το περσινό αλλά είναι σαφές πως πρέπει να συνεχίσουμε να δουλεύουμε για να το κάνουμε καλύτερο.

Είχες την ευκαιρία να δοκιμάσεις το σύστημα του παθητικού DRS;
Όχι σήμερα χτες ο Φέτελ έκανε κάποιες δοκιμές. Εγώ δεν το δοκίμασα ακόμη, θα χρειαστεί αρκετή εξέλιξη αυτό το σύστημα.

 

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr