Ράικονεν: Ανήσυχος για τη συνέχεια…
08.03.2013
13:12
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2007 με τα χρώματα της Ferrari δεν μας φάνηκε ιδιαίτερα αισιόδοξος για την ανταγωνιστικότητα της Lotus Ε21 φέτος.
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2007 με τα χρώματα της Ferrari δεν μας φάνηκε ιδιαίτερα αισιόδοξος για την ανταγωνιστικότητα της Lotus Ε21 φέτος.
Το προηγούμενο Σαββατοκύριακο βρεθήκαμε στη Βαρκελώνη όπου είχαμε την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε από κοντά τις τελευταίες μέρες χειμερινών δοκιμών εξέλιξης ενόψει της πρεμιέρας του παγκοσμίου πρωταθλήματος της F1, στο Άλμπερτ Παρκ της Μελβούρνης στην Αυστραλία το ερχόμενο Σαββατοκύριακο. Για την Lotus τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν ομαλά τις δυο τελευταίες μέρες. Ο Ράικονεν τα ξημερώματα του Σαββάτου ειδοποίησε πως λόγω τροφικής δηλητηρίασης δεν μπορεί να οδηγήσει, επιστρατεύτηκε ιδιωτικό αεροσκάφος για να φέρει το Γκροζάν από το Παρίσι, ο Γάλλος οδήγησε το απόγευμα του Σαββάτου και έμεινε στην Ισπανία και την Κυριακή για να σιγουρευτεί πως ο Ράικονεν είναι σε καλή κατάσταση. Η E21 την τελευταία μέρα δοκιμών εξέλιξης παρουσίασε προβλήματα με το κιβώτιο και το πρωί ο Ράικονεν δεν μπόρεσε παρά να συμπληρώσει ελάχιστους γύρους.
Εμείς είχαμε την ευκαιρία να τον ακούσουμε άμα την ολοκλήρωση της ημέρας. Ο Φινλανδός εμφανίστηκε κακόκεφος στους δημοσιογράφους, φορώντας γυαλιά «οξυγονοκολλητή» όπως πολύ πετυχημένα σχολίασε συνάδελφος, κοντομάνικο άσπρο μπλουζάκι (σ.σ: με θερμοκρασία 9 βαθμούς Κελσίου) αμάνικο μπουφάν της ομάδας και τζην παντελόνι. Μπορεί να έφταιγε η «δηλητηρίαση» ή και η εν γένει αντιπάθεια του Iceman για τους δημοσιογράφους και τις υποχρεώσεις προς τον Τύπο το μόνο βέβαιο ήταν πως δεν είχε τα κέφια του, μιλούσε όπως πάντα σιγά, βιαστικά αδημονώντας να ξεμπερδεύει. Να τι καταγράψαμε…
Πως αισθάνεσαι;
Το προηγούμενο Σαββατοκύριακο βρεθήκαμε στη Βαρκελώνη όπου είχαμε την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε από κοντά τις τελευταίες μέρες χειμερινών δοκιμών εξέλιξης ενόψει της πρεμιέρας του παγκοσμίου πρωταθλήματος της F1, στο Άλμπερτ Παρκ της Μελβούρνης στην Αυστραλία το ερχόμενο Σαββατοκύριακο. Για την Lotus τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν ομαλά τις δυο τελευταίες μέρες. Ο Ράικονεν τα ξημερώματα του Σαββάτου ειδοποίησε πως λόγω τροφικής δηλητηρίασης δεν μπορεί να οδηγήσει, επιστρατεύτηκε ιδιωτικό αεροσκάφος για να φέρει το Γκροζάν από το Παρίσι, ο Γάλλος οδήγησε το απόγευμα του Σαββάτου και έμεινε στην Ισπανία και την Κυριακή για να σιγουρευτεί πως ο Ράικονεν είναι σε καλή κατάσταση. Η E21 την τελευταία μέρα δοκιμών εξέλιξης παρουσίασε προβλήματα με το κιβώτιο και το πρωί ο Ράικονεν δεν μπόρεσε παρά να συμπληρώσει ελάχιστους γύρους.
Εμείς είχαμε την ευκαιρία να τον ακούσουμε άμα την ολοκλήρωση της ημέρας. Ο Φινλανδός εμφανίστηκε κακόκεφος στους δημοσιογράφους, φορώντας γυαλιά «οξυγονοκολλητή» όπως πολύ πετυχημένα σχολίασε συνάδελφος, κοντομάνικο άσπρο μπλουζάκι (σ.σ: με θερμοκρασία 9 βαθμούς Κελσίου) αμάνικο μπουφάν της ομάδας και τζην παντελόνι. Μπορεί να έφταιγε η «δηλητηρίαση» ή και η εν γένει αντιπάθεια του Iceman για τους δημοσιογράφους και τις υποχρεώσεις προς τον Τύπο το μόνο βέβαιο ήταν πως δεν είχε τα κέφια του, μιλούσε όπως πάντα σιγά, βιαστικά αδημονώντας να ξεμπερδεύει. Να τι καταγράψαμε…
Πως αισθάνεσαι;
Ήμουν και καλύτερα…
H Lotus E21 δείχνει γρήγορη, που προβλέπεις ότι θα βρεθείτε στην Αυστραλία;
Είναι δύσκολο να πει κανείς με σιγουριά, πιθανότατα θα μπορούσαμε να είχαμε πάει καλύτερα κατά τη διάρκεια των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης αλλά αυτό δεν έγινε. Για παράδειγμα την προηγούμενη Κυριακή, τελευταία μέρα δοκιμών στη Βαρκελώνη είχαμε προβλήματα (σ.σ: κιβώτιο) που δεν μας επέτρεψαν να ολοκληρώσουμε το πρόγραμμά μας και να συμπληρώσουμε τον απαραίτητο αριθμό γύρων. Το μονοθέσιο δίνει πολύ καλή αίσθηση οδηγικά και δε θα χρειαστεί πολύ ακόμη για να μάθουμε που ακριβώς βρισκόμαστε σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Δεν μπορείς ποτέ να είσαι βέβαιος καθότι δεν ξέρεις τι φορτίο καυσίμου κουβαλούν τα άλλα μονοθέσια.
Ανησυχείς για την αξιοπιστία της E21;
Δεν είναι το καλύτερό μας σημείο. Τα θέματα αξιοπιστίας που αντιμετωπίσαμε ήταν ήσσονος σημασίας και δε συνέβη δυο φορές το ίδιο πράγμα. Αλλά κάθε φορά που κάτι συνέβαινε χρειάζονταν αρκετές ώρες για να φτιαχτεί, οπότε χάνονταν γύροι δοκιμών. Βέβαια πέρυσι η αξιοπιστία μας ήταν άριστη και ελπίζω το ίδιο να συμβεί και φέτος.
Ποια είναι η άποψή σου για την υπέρμετρη φθορά των ελαστικών;
Ελπίζω να μην συνεχιστεί η κατάσταση που βιώσαμε εδώ στη Βαρκελώνη με την τοπική παραμόρφωση (graining) του πέλματος από τους πρώτους κιόλας γύρους. Δεν ξέρουμε πως θα είναι η συμπεριφορά των ελαστικών σε υψηλές θερμοκρασίες ελπίζω να βελτιωθεί αν όχι θα είναι ένα πρόβλημα που θα χρειαστεί να το αντιμετωπίσουμε όλοι μαζί. Θα χρειαστούν αλλαγές.
Ο Ράικονεν στη Βαρκελώνη το τελευταίαο 4ημερο δοκιμών κατάφερε να συμπληρώσει μόλις 50 γύρους, αυτό έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τους 251 γύρους που ολοκλήρωσε ο Ρόσμπεργκ ο μεγαλύτερος αριθμός που επετεύχθη.
Ο 33χρονος Φινλανδός που στο παρελθόν έχει δηλώσει σ’ όλους τους τόνους πως αντιπαθεί τις δοκιμές εξέλιξης συνολικά και τις 12 μέρες δοκιμών έβαλε λίγα χιλιόμετρα (1182) σε σχέση με αυτά teammate του Ρομέν Γκροζάν (2270) ή του Εστέμπαν Γκουτιέρεζ που ήταν ο πιο πολυάσχολος (2.768) στο κόκπιτ της Sauber.
H Lotus E21 δείχνει γρήγορη, που προβλέπεις ότι θα βρεθείτε στην Αυστραλία;
Είναι δύσκολο να πει κανείς με σιγουριά, πιθανότατα θα μπορούσαμε να είχαμε πάει καλύτερα κατά τη διάρκεια των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης αλλά αυτό δεν έγινε. Για παράδειγμα την προηγούμενη Κυριακή, τελευταία μέρα δοκιμών στη Βαρκελώνη είχαμε προβλήματα (σ.σ: κιβώτιο) που δεν μας επέτρεψαν να ολοκληρώσουμε το πρόγραμμά μας και να συμπληρώσουμε τον απαραίτητο αριθμό γύρων. Το μονοθέσιο δίνει πολύ καλή αίσθηση οδηγικά και δε θα χρειαστεί πολύ ακόμη για να μάθουμε που ακριβώς βρισκόμαστε σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Δεν μπορείς ποτέ να είσαι βέβαιος καθότι δεν ξέρεις τι φορτίο καυσίμου κουβαλούν τα άλλα μονοθέσια.
Ανησυχείς για την αξιοπιστία της E21;
Δεν είναι το καλύτερό μας σημείο. Τα θέματα αξιοπιστίας που αντιμετωπίσαμε ήταν ήσσονος σημασίας και δε συνέβη δυο φορές το ίδιο πράγμα. Αλλά κάθε φορά που κάτι συνέβαινε χρειάζονταν αρκετές ώρες για να φτιαχτεί, οπότε χάνονταν γύροι δοκιμών. Βέβαια πέρυσι η αξιοπιστία μας ήταν άριστη και ελπίζω το ίδιο να συμβεί και φέτος.
Ποια είναι η άποψή σου για την υπέρμετρη φθορά των ελαστικών;
Ελπίζω να μην συνεχιστεί η κατάσταση που βιώσαμε εδώ στη Βαρκελώνη με την τοπική παραμόρφωση (graining) του πέλματος από τους πρώτους κιόλας γύρους. Δεν ξέρουμε πως θα είναι η συμπεριφορά των ελαστικών σε υψηλές θερμοκρασίες ελπίζω να βελτιωθεί αν όχι θα είναι ένα πρόβλημα που θα χρειαστεί να το αντιμετωπίσουμε όλοι μαζί. Θα χρειαστούν αλλαγές.
Ο Ράικονεν στη Βαρκελώνη το τελευταίαο 4ημερο δοκιμών κατάφερε να συμπληρώσει μόλις 50 γύρους, αυτό έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τους 251 γύρους που ολοκλήρωσε ο Ρόσμπεργκ ο μεγαλύτερος αριθμός που επετεύχθη.
Ο 33χρονος Φινλανδός που στο παρελθόν έχει δηλώσει σ’ όλους τους τόνους πως αντιπαθεί τις δοκιμές εξέλιξης συνολικά και τις 12 μέρες δοκιμών έβαλε λίγα χιλιόμετρα (1182) σε σχέση με αυτά teammate του Ρομέν Γκροζάν (2270) ή του Εστέμπαν Γκουτιέρεζ που ήταν ο πιο πολυάσχολος (2.768) στο κόκπιτ της Sauber.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr