Τα βάζουν με τον καιρό στη Red Bull!

Στην Αυστριακή ομάδα δεν είναι ευχαριστημένοι με τη συγκομιδή βαθμών στο Άλμπερτ Παρκ καθότι δεν μπόρεσαν να μετατρέψουν το 1 – 2 στις κατατακτήριες δοκιμές σε ανάλογη συγκομιδή βαθμών στον αγώνα.

Στην Αυστριακή ομάδα δεν είναι ευχαριστημένοι με τη συγκομιδή βαθμών στο Άλμπερτ Παρκ καθότι δεν μπόρεσαν να μετατρέψουν το 1 – 2 στις κατατακτήριες δοκιμές σε ανάλογη συγκομιδή βαθμών στον αγώνα.

Στην περίπτωση του Μαρκ Γουέμπερ τα πράγματα είναι λίγο πολύ απλά. Ο Αυστραλός στην εκκίνηση έχασε αρκετές θέσεις που δεν μπόρεσε ν’ ανακτήσει στη συνέχεια. Έτσι εκκίνησε 2ος και τερμάτισε 6ος. Μιλώντας σχετικά μετά τον αγώνα για την εκκίνηση ξεκαθάρισε: ««Είχαμε κάποια προβλήματα όταν παραταχθήκαμε στο grid, με τη τηλεμετρία από το μονοθέσιο προς τα pit, πράγμα κάθε άλλο παρά ιδανικό κατά τη διαδικασία προετοιμασίας για την εκκίνηση. Στο πρώτο μέρος του αγώνα δεν είχα ούτε KERS. Φθείραμε πολύ γρήγορα το πρώτο σετ ελαστικών και γενικά σαν ομάδα, δεν είχαμε σήμερα τη ταχύτητα να πάρουμε τη νίκη».

Όπως ίσως προσέξατε στο πρώτο πιτ στοπ που ήρθε νωρίς για τις δυο Red Bull (σ.σ: πρώτα μπήκε ο Γουέμπερ στον 5ο γύρο και ακολούθησε ο Φέτελ στον 7ο γύρο) ένας μηχανικός άλλαξε την κλίση στα πτερύγια της εμπρός αεροτομής μειώνοντάς την. Προσπάθησαν μειώνοντας το αεροδυναμικό φορτίο να αμβλύνουν την φθορά των ελαστικών στη μέση γόμα. Μιλώντας  σχετικά ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας Κρίστιαν Χόρνερ αποκάλυψε: «Ήμασταν εκτός παραθύρου θερμοκρασιακής λειτουργίας των ελαστικών σήμερα. Αυτό φάνηκε απ’ την αρχή ο Σεμπάστιαν έφτιαξε μια διαφορά στους πρώτους γύρους αλλά μετά δεν μπορούσε να την κρατήσει γιατί έφθειρε πολύ τα λάστιχα. Έτσι αναγκαστήκαμε να κάνουμε 3 πιτ στοπ. Η χαμηλή θερμοκρασία οδοστρώματος σήμερα μας έβγαλε εκτός παραθύρου λειτουργίας ελαστικών. Τούτων δοθέντων η 3η θέση είναι πολύ καλό αποτέλεσμα».



Από την πλευρά του ο Σεμπάστιαν Φέτελ συνεχάρη το νικητή του αγώνα Κίμι Ράικονεν προτού τονίσει:
«Εκκινώντας από τη πρώτη σειρά του grid, προφανώς η τρίτη και η έκτη θέση δεν ήταν το αποτέλεσμα που θέλαμε. Λαμβάνοντας όμως όλα υπόψη και το πώς εξελίχθηκε ο αγώνας, νομίζω πετύχαμε το μέγιστο δυνατό. Η Lotus φάνηκε να μη φθείρει τα ελαστικά, με τον Kimi να επωφελείται στρατηγικής δύο pit stop. Νομίζω πως λόγω των χαμηλών θερμοκρασιών, δεν βρεθήκαμε στο παράθυρο βέλτιστης θερμοκρασιακής λειτουργίας των ελαστικών».

Στη Μαλαισία την ερχόμενη Κυριακή 24/3 τα πράγματα αναμένονται τελείως διαφορετικά καθότι το οδόστρωμα θα είναι πιο ζεστό ενώ στη διάθεση των ομάδων θα είναι η μέση και η σκληρή γόμα.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr