Ferrari: Βελτίωση στη μάχη της pole!
10.04.2013
11:06
Οι κόκκινοι τα τελευταία χρόνια δεν είναι ανταγωνιστικοί σαν ομάδα στη μάχη του χρονομέτρου. Είναι χαρακτηριστικό ότι τα προηγούμενα τρία χρόνια στη Red Bull έχουν πετύχει 43 pole έναντι μόλις τεσσάρων της Ferrari.
Οι κόκκινοι τα τελευταία χρόνια δεν είναι ανταγωνιστικοί σαν ομάδα στη μάχη του χρονομέτρου. Είναι χαρακτηριστικό ότι τα προηγούμενα τρία χρόνια στη Red Bull έχουν πετύχει 43 pole έναντι μόλις τεσσάρων της Ferrari.
Η φετινή χρονιά ξεκίνησε με τους Κόκκινους Ταύρους να έχουν και πάλι το προβάδισμα σε απόλυτη ταχύτητα με το Φέτελ να παίρνει την pole στους δυο πρώτους αγώνες.
Είναι σαφές πως φέτος δεν έχει τόσο μεγάλη σημασία η θέση στην εκκίνηση όση έχει η βέλτιστη αξιοποίηση των ελαστικών της Pirelli. Αυτό φάνηκε περίτρανα στην Αυστραλία όπου ο Ράικονεν κέρδισε εκκινώντας από την 7η θέση καθότι ολοκλήρωσε τον αγώνα μ’ ένα πιτ στοπ λιγότερο.
Η φετινή χρονιά ξεκίνησε με τους Κόκκινους Ταύρους να έχουν και πάλι το προβάδισμα σε απόλυτη ταχύτητα με το Φέτελ να παίρνει την pole στους δυο πρώτους αγώνες.
Είναι σαφές πως φέτος δεν έχει τόσο μεγάλη σημασία η θέση στην εκκίνηση όση έχει η βέλτιστη αξιοποίηση των ελαστικών της Pirelli. Αυτό φάνηκε περίτρανα στην Αυστραλία όπου ο Ράικονεν κέρδισε εκκινώντας από την 7η θέση καθότι ολοκλήρωσε τον αγώνα μ’ ένα πιτ στοπ λιγότερο.
Μιλώντας σχετικά ο αγωνιστικός διευθυντής της Ferrari, Πατ Φράι τόνισε: « Ο ρυθμός μας στον αγώνα είναι καλός ενώ αποδίδουμε σταθερά καλά με όλες τις γόμες ελαστικών. Είναι αλήθεια όμως πως απέχουμε ακόμη πολύ από το να είμαστε οι ταχύτεροι στις κατατακτήριες δοκιμές. Δουλεύουμε σκληρά πάνω σ’ αυτό τον τομέα. Είναι αλήθεια πως η προσοχή μας είναι επικεντρωμένη στην προετοιμασία του μονοθεσίου για αρκετούς γύρους αν και φέτος δεν θα γίνονται και τόσοι πολλοί με το ίδιο σετ ελαστικών, λογικά τα πιτ στοπ θα είναι περισσότερα. Αυτό δε σημαίνει πως ξεχνάμε τις απαιτήσεις των κατατακτήριων δοκιμών. Όσο μαθαίνουμε περισσότερα για το μονοθέσιο τόσο θα βελτιωνόμαστε σ’ αυτό τον τομέα. Το κλειδί της φετινής χρονιάς θα είναι ο ρυθμός εξέλιξης του μονοθεσίου. Αν κινηθούμε ταχύτερα από τις υπόλοιπες ομάδες θα πετύχουμε το σκοπό μας. Μέχρι τώρα από τη σχεδίαση έως την κατασκευή έχουμε βελτιώσει τα πράγματα σε σχέση με πέρυσι όπως επίσης και στον τομέα της προσθήκης νέων αεροδυναμικών βοηθημάτων. Επίσης τα δεδομένα της αεροσήραγγας είναι πλέον πολύ κοντά σ’ αυτά της πίστας».
Από την πλευρά του ο Φελίπε Μάσα συμπλήρωσε: «Παρότι έχουμε μόλις δυο αγώνες ήδη νιώθω πολύ καλά γι’ αυτή τη σεζόν. Το μονοθέσιο βρίσκεται από την αρχή στη σωστή κατεύθυνση και η δυναμική που έχει είναι σημαντικά. Φέτος είναι προφανές πως παραπάνω από δυο ομάδες θα είναι στη μάχη για τις νίκες και τον τίτλο. Είμαστε καλά προετοιμασμένοι για το Κινέζικο GP όπου θα παρουσιάσουμε ένα νέο αεροδυναμικό πακέτο. Ελπίζω αυτό να βελτιώσει την απόδοσή μας στην πίστα. Στόχος μου είναι το βάθρο σ’ αυτόν τον αγώνα».
Το Κινέζικο GP θα διεξαχθεί αυτή την Κυριακή (14/4) και θα μεταδοθεί από την ΕΤ1 στις 14:00.
Από την πλευρά του ο Φελίπε Μάσα συμπλήρωσε: «Παρότι έχουμε μόλις δυο αγώνες ήδη νιώθω πολύ καλά γι’ αυτή τη σεζόν. Το μονοθέσιο βρίσκεται από την αρχή στη σωστή κατεύθυνση και η δυναμική που έχει είναι σημαντικά. Φέτος είναι προφανές πως παραπάνω από δυο ομάδες θα είναι στη μάχη για τις νίκες και τον τίτλο. Είμαστε καλά προετοιμασμένοι για το Κινέζικο GP όπου θα παρουσιάσουμε ένα νέο αεροδυναμικό πακέτο. Ελπίζω αυτό να βελτιώσει την απόδοσή μας στην πίστα. Στόχος μου είναι το βάθρο σ’ αυτόν τον αγώνα».
Το Κινέζικο GP θα διεξαχθεί αυτή την Κυριακή (14/4) και θα μεταδοθεί από την ΕΤ1 στις 14:00.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr