GP Κίνας: O Χάμιλτον στην pole!

GP Κίνας: O Χάμιλτον στην pole!

Την τρίτη του pole position στη Κίνα και πρώτη με τη νέα του ομάδα πανηγύρισε ο Λούις Χάμιλτον! Η Mercedes επιβεβαίωσε τις προβλέψεις και επικράτησε με τον Βρετανό να είναι ταχύτερος στο Q1, το Q2 αλλά και το Q3 όπου σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1.34.484.

GP Κίνας: O Χάμιλτον στην pole!

Την τρίτη του pole position στη Κίνα και πρώτη με τη νέα του ομάδα πανηγύρισε ο Λούις Χάμιλτον! Η Mercedes επιβεβαίωσε τις προβλέψεις και επικράτησε με τον Βρετανό να είναι ταχύτερος στο Q1, το Q2 αλλά και το Q3 όπου σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1.34.484.

Κλείσιμο

Η επίδοση αυτή ήρθε στο φινάλε των κατατακτήριων, όπου λόγω της υπέρμετρης φθοράς των ελαστικών, οι ομάδες επέλεξαν να περιορίσουν στο μέγιστο δυνατό τους γύρους στην πίστα. Ήταν λοιπόν δραματικά τα τελευταία λεπτά της διαδικασίας αλλά ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2008 κατάφερε να πετύχει τον τέλειο γύρο τη κατάλληλη στιγμή και να πανηγυρίσει την 27η pole της καριέρας του στη Formula 1.«Είναι υπέροχο συναίσθημα. Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι ξανά, μετά από καιρό στη pole. Ο γύρος μου ήταν πολύ καλός, η ομάδα μας αποδίδει εξαιρετικά αυτό το τριήμερο και ελπίζω να συνεχίσουμε έτσι και αύριο. Περιμένω ένα δύσκολο αγώνα αλλά ελπίζω να παραμείνω στη πρώτη θέση», δήλωσε ο 28χρονος.

Δίπλα στον Χάμιλτον θα εκκινήσει ο Κίμι Ράικονεν για λογαριασμό της Lotus, στο καλύτερο πλασάρισμά του σε κατατακτήριες μετά την επιστροφή του στη κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Οι κατατακτήριες δοκιμές έλαβαν χώρα στη πίστα της Σαγκάης με ηλιοφάνεια, θερμοκρασία αέρα στους 27 βαθμούς Κελσίου και θερμοκρασία οδοστρώματος στους 41. Εξ αρχής ήταν ξεκάθαρο πως θα βλέπαμε περιορισμένη δράση αφού το πρώτο δεκάλεπτο πέρασε χωρίς μονοθέσια στη πίστα αφού ουδείς ήθελε να σπαταλήσει ένα επιπλέον σετ ελαστικών της Pirelli, που στον αγώνα αυτό έχει επιλέξει τη μαλακή γόμα που δεν έχει τύχει θερμής υποδοχής και τη μέση, που είναι αυτή που θα χρησιμοποιηθεί στο μεγαλύτερο κομμάτι του αγώνα.

Εκτός από τους συνήθεις υπόπτους, τις Marussia και τις Caterham (όπου ο Ζουλς Μπιανκί ξεχώρισε έναντι των άλλων τριών οδηγών), θύματα του Q1 ήταν ο Βαλτερί Μπότας της Williams και ο Εστεμπάν Γκουτιέρεζ της Sauber, δύο rookies που μέχρι τώρα δεν ανταποκρίνονται στις προσδοκίες.

Οι πρώτες εκπλήξεις ήρθαν στο Q2, με μεγάλο θύμα τον Μαρκ Γουέμπερ. Τρεις εβδομάδες μετά τον εμφύλιο με τον Σεμπάστιαν Φέτελ, ο Αυστραλός τέθηκε νωρίς εκτός μάχης με πρόβλημα στην πίεση καυσίμου το οποίο διερευνάται αυτή τη στιγμή από τη Red Bull Racing. Μάλιστα, αν η αυστριακή ομάδα δεν καταφέρει να παραδώσει στη FIA το απαιτούμενο δείγμα καυσίμου, είναι πολύ πιθανό από τη 14η θέση να μεταφερθεί ακόμα πιο πίσω, στην ουρά του grid.

Πάντως το «καγκουρό» τον καλύτερο αγώνα του στη Κίνα τον έκανε με παρόμοιες συνθήκες αγώνα, όπου εκκίνησε μόλις 18ος αλλά κατάφερε να τερματίσει στις θέσεις του βάθρου. Στη ζώνη αποκλεισμού από το Q3 έμειναν οι δύο Force India, o Σέρχιο Πέρεζ σε άλλη μία χαμηλή πτήση για λογαριασμό της McLaren, ο Παστόρ Μαλντονάντο για λογαριασμό της Williams και ο Ζαν-Ερίκ Βερν της Toro Rosso.

Στο Q3, όλα κρίθηκαν όπως είπαμε στο φινάλε. Ο Κίμι βρέθηκε προσωρινά στη κορυφή με το χρονόμετρο να έχει μηδενίσει αλλά τελικά ο Χάμιλτον του πήρε τη μπουκιά από το στόμα. Στη δεύτερη σειρά της εκκίνησης θα είναι η Ferrari του Φερνάντο Αλόνσο, με την F138 να αποδεικνύεται γρήγορη στον ένα γύρο και να έχει αφήσει υποσχέσεις για τη ταχύτητά της σε ρυθμούς αγώνα. Δίπλα του θα έχει την άλλη Mercedes, με τον περυσινό νικητή του αγώνα, Νίκο Ρόζμπεργκ.

Ο Φελίπε Μάσα δεν κατάφερε να συνεχίσει τη «παρενόχληση» του teammate του, αυτή τη φορά έμεινε πίσω του και θα μοιραστεί τη τρίτη σειρά του grid με τη Lotus E21 του Ρομέν Γκροζάν. Εντυπωσιακός ο Ντάνιελ Ρικάρντο που για πρώτη φορά φέτος έφερε τη Toro Rosso στο Q3 και θα εκκινήσει έβδομος καθώς τρία μονοθέσια δεν σημείωσαν χρόνο.

Ο Τζένσον Μπάτον που όμως πέρασε τη γραμμή του τερματισμού και θα εκκινήσει με τα ελαστικά που κατετάγη. Επιλογή του, σε αντίθεση με τους πρώτους επτά, θα είναι η μέση γόμα της Pirelli, με τη McLaren να προσπαθεί να καλύψει την υστέρησή της έναντι του ανταγωνισμού, μέσω διαφορετικής στρατηγικής.

Ο Σεμπάστιαν Φέτελ «φορούσε» επίσης τη μέση γόμα αλλά δεν έγραψε χρόνο και όπως και ο Νίκο Χούλκενμπεργκ (Sauber), έχει το δικαίωμα να επιλέξει στρατηγική σε ό, τι αφορά στα ελαστικά στον αγώνα.

Αναλυτικά η κατάταξη στις κατατακτήριες της Κίνας:

Θέση Πιλότος              Ομάδα                Χρόνος      Διαφορά  

 1. Lewis Hamilton        Mercedes             1m34.484s   
 2. Kimi Raikkonen        Lotus-Renault        1m34.761s  + 0.277
 3. Fernando Alonso       Ferrari              1m34.788s  + 0.304
 4. Nico Rosberg          Mercedes             1m34.861s  + 0.377
 5. Felipe Massa          Ferrari              1m34.933s  + 0.449
 6. Romain Grosjean       Lotus-Renault        1m35.364s  + 0.880
 7. Daniel Ricciardo      Toro Rosso-Ferrari   1m35.998s  + 1.514
 8. Jenson Button         McLaren-Mercedes     2m05.673s  + 31.189
 9. Sebastian Vettel      Red Bull-Renault     no time
10. Nico Hulkenberg       Sauber-Ferrari       no time
Χρόνος εισόδου στο Q3:1m36.261                   Διαφορά από 1ο Q2

11. Paul di Resta         Force India-Mercedes 1m36.287s  + 1.209s

12. Sergio Perez          McLaren-Mercedes     1m36.314s  + 1.236s

13. Adrian Sutil          Force India-Mercedes 1m36.405s  + 1.327s

14. Mark Webber           Red Bull-Renault     1m36.679s  + 1.601s

15. Pastor Maldonado      Williams-Renault     1m37.139s  + 2.061s

16. Jean-Eric Vergne      Toro Rosso-Ferrari   1m37.199s  + 2.121s

Χρόνος εισόδου στο Q2:1m37.508                  Διαφορά από 1ο Q1

17. Valtteri Bottas       Williams-Renault     1m37.769s  + 1.976

18. Esteban Gutierrez     Sauber-Ferrari       1m37.990s  + 2.197

19. Jules Bianchi         Marussia-Cosworth    1m38.780s  + 2.987

20. Max Chilton           Marussia-Cosworth    1m39.537s  + 3.744

21. Charles Pic           Caterham-Renault     1m39.614s  + 3.821

22. Giedo van der Garde   Caterham-Renault     1m39.660s  + 3.867

 

Ο τρίτος αγώνας της χρονιάς διεξάγεται τη Κυριακή στις 10 το πρωί και θα μεταδοθεί στις 14:00 από την ΕΤ1 και την ΕΡΤ HD. Παρότι έχει κηρύξει απεργία η ΕΣΗΕΑ το Σαββατοκύριακο στην ΕΡΤ έχει δοθεί εξαίρεση για το σχολιασμό της F1.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Δείτε Επίσης