Χάμιλτον: Η Mercedes διεκδικεί τίτλο!
Χάμιλτον: Η Mercedes διεκδικεί τίτλο!
Ο Βρετανός πρωταθλητής ανέβηκε για 2ο συνεχή αγώνα στο βάθρο και αντιμετωπίζει με αισιοδοξία τη συνέχεια.
Ο Βρετανός πρωταθλητής ανέβηκε για 2ο συνεχή αγώνα στο βάθρο και αντιμετωπίζει με αισιοδοξία τη συνέχεια.
Ο Χάμιλτον πήρε την pole position στην Κίνα και κατάφερε ν’ ανέβει στο βάθρο μετά από έναν αγώνα όπου η υπέρμετρη φθορά των ελαστικών δεν τον βοήθησε να ανταγωνιστεί τους Αλόνσο και Ράικονεν.
Μιλώντας μετά το τέλος του αγώνα ο 27χρονος πρωταθλητής τόνισε: «Αισθάνομαι ξεκάθαρα πως η ομάδα βρίσκεται στο σωστό δρόμο. Νιώθω ότι είμαστε σε θέση να διεκδικήσουμε τον τίτλο αλλά δεν επικεντρώνω την προσοχή μου σ’ αυτό καθότι ποτέ δεν ξέρεις. Δείτε για παράδειγμα το άλλο μονοθέσιο της ομάδας στα χέρια του Νίκο Ρόσμπεργκ που έμεινε με πρόβλημα στην αντιστρεπτική. Δεν τερμάτισε και αυτό μπορεί ανά πάσα στιγμή να συμβεί και σε μένα. Παρακαλάω να μη συμβεί. Ο Φερνάντο κέρδισε χτες αλλά στον προηγούμενο αγώνα είχε εγκαταλείψει».
Αναφερόμενος στη φθορά των ελαστικών ο Χάμιλτον δίνει μια διαφορετική διάσταση: «Δε νιώθω πως φθείρουμε λιγότερο τα ελαστικά απλά δεν έχουμε σε απόλυτο ρυθμό την ταχύτητα των άλλων. Χτες είχα κάποια θέματα με την προφύλαξη των ελαστικών λόγω ρυθμίσεων της εμπρός αεροτομής. Χάνουμε κάθετη δύναμη κατά τη διάρκεια του αγώνα και μεταβάλλεται το ζύγισμα από υποστροφικό σε ουδέτερο και ξανά σε υποστροφικό. Πρέπει να το διορθώσουμε αυτό. Αν δεν είχαμε αυτά τα θέματα με την εμπρός αεροτομή ίσως να μπορούσα να πιέσω το Ράικονεν. Ήταν πολύ γρήγορος παρότι το μονοθέσιό του ήταν πληγωμένο. Όπως πολύ σωστά είπε ο Μπρον στην ενδοεπικοινωνία, πλησιάζουμε αλλά δε φτάσαμε ακόμη».
Ο Χάμιλτον πήρε την pole position στην Κίνα και κατάφερε ν’ ανέβει στο βάθρο μετά από έναν αγώνα όπου η υπέρμετρη φθορά των ελαστικών δεν τον βοήθησε να ανταγωνιστεί τους Αλόνσο και Ράικονεν.
Μιλώντας μετά το τέλος του αγώνα ο 27χρονος πρωταθλητής τόνισε: «Αισθάνομαι ξεκάθαρα πως η ομάδα βρίσκεται στο σωστό δρόμο. Νιώθω ότι είμαστε σε θέση να διεκδικήσουμε τον τίτλο αλλά δεν επικεντρώνω την προσοχή μου σ’ αυτό καθότι ποτέ δεν ξέρεις. Δείτε για παράδειγμα το άλλο μονοθέσιο της ομάδας στα χέρια του Νίκο Ρόσμπεργκ που έμεινε με πρόβλημα στην αντιστρεπτική. Δεν τερμάτισε και αυτό μπορεί ανά πάσα στιγμή να συμβεί και σε μένα. Παρακαλάω να μη συμβεί. Ο Φερνάντο κέρδισε χτες αλλά στον προηγούμενο αγώνα είχε εγκαταλείψει».
Αναφερόμενος στη φθορά των ελαστικών ο Χάμιλτον δίνει μια διαφορετική διάσταση: «Δε νιώθω πως φθείρουμε λιγότερο τα ελαστικά απλά δεν έχουμε σε απόλυτο ρυθμό την ταχύτητα των άλλων. Χτες είχα κάποια θέματα με την προφύλαξη των ελαστικών λόγω ρυθμίσεων της εμπρός αεροτομής. Χάνουμε κάθετη δύναμη κατά τη διάρκεια του αγώνα και μεταβάλλεται το ζύγισμα από υποστροφικό σε ουδέτερο και ξανά σε υποστροφικό. Πρέπει να το διορθώσουμε αυτό. Αν δεν είχαμε αυτά τα θέματα με την εμπρός αεροτομή ίσως να μπορούσα να πιέσω το Ράικονεν. Ήταν πολύ γρήγορος παρότι το μονοθέσιό του ήταν πληγωμένο. Όπως πολύ σωστά είπε ο Μπρον στην ενδοεπικοινωνία, πλησιάζουμε αλλά δε φτάσαμε ακόμη».
Η μεταβολή στην επίδραση του αεροδυναμικού φορτίου της εμπρός αεροτομής που παραμένει σταθερό κατά τη διάρκεια του αγώνα προκαλείται λόγω της μείωσης των καυσίμων. Καθώς μειώνεται το αρχικό βάρος των 160kg καυσίμου το μονοθέσιο ανασηκώνεται χιλιοστό, χιλιοστό και αυτό αλλάζει τις σχετικές θέσεις του κέντρου βάρους και του κέντρου αεροδυναμικών πιέσεων. Η μεταξύ των απόσταση είναι που καθορίζει την συμπεριφορά του μονοθεσίου.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα