F1: Μικρές αλλαγές στα ελαστικά!
F1: Μικρές αλλαγές στα ελαστικά!
Η Pirelli αποφάσισε να τροποποιήσει μόνο το παράθυρο λειτουργίας της σκληρής γόμας.
UPD:
Η Ιταλική εταιρεία κατασκευής ελαστικών αποφάσισε να τροποποιήσει μόνο το παράθυρο λειτουργίας της σκληρής γόμας.
Σε σύσκεψη που έγινε αυτή τη βδομάδα στα κεντρικά της εταιρείας εξετάστηκαν όλα τα ενδεχόμενα όσον αφορά στην αλλαγή κατεύθυνσης στη σχεδίαση των ελαστικών του 2013.
Η κριτική που ξεκίνησε και κορυφώθηκε από τις αντιδράσεις των πρωταθλητών δεν άφησε αδιάφορους τους ανθρώπους της Pirelli. Στη Red Bull Racing εξέφρασαν τον προβληματισμό τους για τις γόμες του 2013 οι άνθρωποι της Αυστριακής ομάδας αισθάνονται πως η Pirelli το έχει παρακάνει φέτος με τις μαλακές γόμες.
To διοικητικό συμβούλιο της Pirelli αφού εξέτασε προσεκτικά την κατάσταση
Σε σύσκεψη που έγινε αυτή τη βδομάδα στα κεντρικά της εταιρείας εξετάστηκαν όλα τα ενδεχόμενα όσον αφορά στην αλλαγή κατεύθυνσης στη σχεδίαση των ελαστικών του 2013.
Η κριτική που ξεκίνησε και κορυφώθηκε από τις αντιδράσεις των πρωταθλητών δεν άφησε αδιάφορους τους ανθρώπους της Pirelli. Στη Red Bull Racing εξέφρασαν τον προβληματισμό τους για τις γόμες του 2013 οι άνθρωποι της Αυστριακής ομάδας αισθάνονται πως η Pirelli το έχει παρακάνει φέτος με τις μαλακές γόμες.
To διοικητικό συμβούλιο της Pirelli αφού εξέτασε προσεκτικά την κατάσταση
αποφάσισε πως δεν υπάρχει λόγος τροποποίησης των γομών. Η μόνη αλλαγή αφορά στο σκελετό της σκληρής γόμας ώστε να μειωθεί λίγο το παράθυρο βέλτιστης θερμοκρασιακής λειτουργίας. Ο λόγος που απαιτείται αυτή η αλλαγή είναι προφανώς ενόψει των χαμηλότερων θερμοκρασιών που θα αντιμετωπίσουν οι ομάδες επί Ευρωπαϊκού εδάφους.
Ανάλογη αλλαγή είχε γίνει και το 2011. Μιλώντας σχετικά ο αγωνιστικός διευθυντής της εταιρείας Πωλ Χέμπερι τόνισε: «Αφού αξιολογήσαμε την απόδοση των ελαστικών στους τέσσερις αγώνες πήραμε σε συνεργασία με όλες τις ομάδες την απόφαση να αλλάξουμε τη σκληρή γόμα όπως το κάναμε και το 2011 στη Βαρκελώνη. Η νέα σκληρή γόμα θα είναι παρεμφερής με αυτή του 2012. Αυτό θα δώσει στις ομάδες περισσότερα περιθώρια στη διαμόρφωση της στρατηγικής».
Οι ομάδες θα δοκιμάσουν τη νέα σκληρή γόμα της Pirelli στο Ισπανικό GP επόμενο αγώνα του πρωταθλήματος που είναι προγραμματισμένος για τις 12/5.
Για αυτό τον αγώνα στην πίστα του Μοντμελό έχουν επιλεγεί η σκληρή και η μέση γόμα ενώ για το Μονακό στις 26/5 θα χρησιμοποιηθούν η μαλακή και η πολύ μαλακή γόμα. Στον Καναδά η επιλογή είναι η μέση και η πολύ μαλακή γόμα.
Παρότι η Red Bull έχει κερδίσει τους μισούς αγώνες μέχρι τώρα πρωτοστατεί στην προσπάθεια πίεσης της Pirelli ώστε να αλλάξουν οι γόμες των ελαστικών. Μιλώντας σχετικά ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας Κρίστιαν Χόρνερ τόνισε μεταξύ άλλων: « Νομίζω ότι τα ελαστικά είναι στο όριο. Το να χρειάζονται τέσσερις αλλαγές σ’ έναν αγώνα είναι κάτι ακραίο. Υπάρχουν ομάδες που έχουν μεγαλύτερα προβλήματα από εμάς με τα ελαστικά και πρέπει να μιλήσουμε για να μάθουμε τι σκέφτονται. Αλλά νιώθω πως τα ελαστικά έχουν ξεφύγει λόγο και πρέπει να υπάρξει μια υπαναχώρηση».
Ανάλογη αλλαγή είχε γίνει και το 2011. Μιλώντας σχετικά ο αγωνιστικός διευθυντής της εταιρείας Πωλ Χέμπερι τόνισε: «Αφού αξιολογήσαμε την απόδοση των ελαστικών στους τέσσερις αγώνες πήραμε σε συνεργασία με όλες τις ομάδες την απόφαση να αλλάξουμε τη σκληρή γόμα όπως το κάναμε και το 2011 στη Βαρκελώνη. Η νέα σκληρή γόμα θα είναι παρεμφερής με αυτή του 2012. Αυτό θα δώσει στις ομάδες περισσότερα περιθώρια στη διαμόρφωση της στρατηγικής».
Οι ομάδες θα δοκιμάσουν τη νέα σκληρή γόμα της Pirelli στο Ισπανικό GP επόμενο αγώνα του πρωταθλήματος που είναι προγραμματισμένος για τις 12/5.
Για αυτό τον αγώνα στην πίστα του Μοντμελό έχουν επιλεγεί η σκληρή και η μέση γόμα ενώ για το Μονακό στις 26/5 θα χρησιμοποιηθούν η μαλακή και η πολύ μαλακή γόμα. Στον Καναδά η επιλογή είναι η μέση και η πολύ μαλακή γόμα.
Παρότι η Red Bull έχει κερδίσει τους μισούς αγώνες μέχρι τώρα πρωτοστατεί στην προσπάθεια πίεσης της Pirelli ώστε να αλλάξουν οι γόμες των ελαστικών. Μιλώντας σχετικά ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας Κρίστιαν Χόρνερ τόνισε μεταξύ άλλων: « Νομίζω ότι τα ελαστικά είναι στο όριο. Το να χρειάζονται τέσσερις αλλαγές σ’ έναν αγώνα είναι κάτι ακραίο. Υπάρχουν ομάδες που έχουν μεγαλύτερα προβλήματα από εμάς με τα ελαστικά και πρέπει να μιλήσουμε για να μάθουμε τι σκέφτονται. Αλλά νιώθω πως τα ελαστικά έχουν ξεφύγει λόγο και πρέπει να υπάρξει μια υπαναχώρηση».
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα