Ράικονεν: Πρέπει να βελτιώσουμε το μονοθέσιο

Ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2007 γνωρίζει τι χρειάζεται για να πιέσει τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας Σεμπάστιαν Φέτελ

Ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2007 γνωρίζει τι χρειάζεται για να πιέσει τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας Σεμπάστιαν Φέτελ

Ο Κίμι Ράικονεν έχει κάνει ένα εντυπωσιακό comeback στη F1 αποστομώνοντας
τους πάντες με την απόδοσή του. Πέρυσι στην πρώτη χρονιά επιστροφής του έμεινε στη μάχη του τίτλου μέχρι τον προτελευταίο αγώνα ενώ πήρε και την πρώτη του νίκη με τα χρώματα της Lotus στο Άμπου Ντάμπι. Φέτος ξεκίνησε τη χρονιά με τον καλύτερο τρόπο κερδίζοντας στην Αυστραλία ενώ συνολικά στους τέσσερις αγώνες μέχρι τώρα έχει ανέβει στο βάθρο στους τρεις και βρίσκεται στη 2η θέση της βαθμολογίας, 10 βαθμούς πίσω από το Φέτελ.

Αναφερόμενος σ’ όλα αυτά ο 33χρονος Φινλανδός τόνισε: «Είναι Οκ το ξεκίνημα που κάναμε και βρισκόμαστε σε καλύτερη κατάσταση απ’ ότι πέρυσι τέτοια εποχή. Όμως το πρωτάθλημα έχει πολύ δρόμο ακόμη και θεωρώ πρώιμη οιαδήποτε συζήτηση για το κατά πόσο θα είμαστε σε θέση να μείνουμε στο κυνήγι του τίτλου μέχρι το τέλος. Θα είναι δύσκολο να μειώσω τη διαφορά από το Φέτελ αν συνεχίσει να σημειώνει καλά αποτελέσματα. Πρέπει να μαζεύουμε περισσότερους βαθμούς απ’ αυτόν. Πρέπει να συνεχίσουμε να πιέζουμε στον τομέα εξέλιξης του μονοθεσίου και θα δούμε τι θα γίνει. Για να βρεθούμε στην κορυφή και να εκτοπίσουμε από κει τους κορυφαίους πρέπει να δουλεύουμε το διπλάσιο χρόνο απ’ αυτούς».

Ο Iceman ήταν ξεκάθαρος όσον αφορά στα σημεία που θεωρεί πως υστερεί η E21: «Δεν είναι μυστικό πως υστερούμε σε ταχύτητα στις κατατακτήριες δοκιμές. Είναι τόσο έντονος ο ανταγωνισμός και τόσο μικρές οι διαφορές που πρέπει να βρισκόμαστε σε κάθε αγώνα στις δυο πρώτες σειρές της εκκίνησης για να διεκδικήσουμε τη νίκη. Ξεκινώντας το Ευρωπαϊκό σκέλος όλες οι ομάδες θα παρουσιάσουν πολλές βελτιώσεις στα μονοθέσια τους».

Το βασικό ερώτημα για την ομάδα της Lotus είναι εάν έχει την οικονομική δυνατότητα να συνεχίσει να εξελίσσει σε ανταγωνιστικό επίπεδο το φετινό μονοθέσιο όταν η εξέλιξη του νέου μονοθεσίου για το 2014 θα αρχίσει να ζητά όλο και περισσότερα κονδύλια. Όπως ίσως γνωρίζετε το 2014 αλλάζουν σε μεγάλο βαθμό οι τεχνικοί κανονισμοί και θα έχουμε υβριδικούς κινητήρες turbo 1.6lt.


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr