GP Ισπανίας: Ο Ρόσμπεργκ στην pole(upd)!

GP Ισπανίας: Ο Ρόσμπεργκ στην pole(upd)!

O Γερμανός με την Mercedes επιβεβαίωσε την ταχύτητα της WO4 σημειώνοντας την 2η συνεχή του pole. Ο Χάμιλτον επιβεβαίωσε την ταχύτητα των γερμανικών μονοθεσίων με την 2η θέση.

GP Ισπανίας: Ο Ρόσμπεργκ στην pole(upd)!

O Γερμανός με την Mercedes επιβεβαίωσε την ταχύτητα της WO4 σημειώνοντας την 2η συνεχή του pole. Ο Χάμιλτον επιβεβαίωσε την ταχύτητα των γερμανικών μονοθεσίων με την 2η θέση.

Μεγάλη εντύπωση προκαλεί και η διαφορά των Mercedes από τους υπόλοιπους με το Φέτελ να είναι πρώτος εξ' αυτών.
Η στατιστική λέει πως ποτέ (!) στην Βαρκελώνη δεν έχει κερδίσει πιλότος
που εκκινεί πιο πίσω από την 3η θέση. Η μοναδική φορά που κέρδισε κάποιος από την 3η θέση ήταν το 1996 τότε ο Σουμάχερ υπό βροχή πήρε την πρώτη του νίκη για λογαριασμό της Ferrari.
Από τους 23 αγώνες μέχρι σήμερα τις 18 φορές έχει κερδίσει ο poleman και μόλις 4 κάποιος από την 2η θέση (Μάνσελ, Χάκινεν, Φέτελ).

Κλείσιμο
Στη μάχη της 16αδας το Q1 αρκετοί πιλότοι όπως αυτοί των Red Bull, McLaren και Mercedes χρησιμοποίησαν την μέση γόμα κατευθείαν, ενώ σε Ferrari και Lotus προτίμησαν τη σκληρή. Ανάλογη ήταν και η διακύμανση των χρόνων. Ταχύτερος όλων ο Λιούις Χάμιλτον. Αλγεινή εντύπωση προκάλεσε ο αποκλεισμός και των δυο Williams από το Q2 θυμίζουμε ότι πέρυσι σ’ αυτή την πίστα ο Παστόρ Μαλντονάντο είχε πάρει την μοναδική του νίκη για λογαριασμό της Βρετανικής ομάδας.

Στο Q2 ταχύτερος ήταν και πάλι ο Χάμιλτον, ο Βρετανός καθυστέρησε να σημειώσει χρόνο και ήταν εκτός 10αδας λίγες στιγμές πριν την ολοκλήρωση της διαδικασίας. Σταματώντας όμως τα χρονόμετρα στο 1:21 έδωσε τον τόνο για το πόσο γρήγορα μπορούν να κινηθούν οι Mercedes. Αρνητική έκπληξη ο αποκλεισμός του Τζένσον Μπάτον με τη McLaren τη στιγμή μάλιστα που ο Σέρτζιο Πέρεζ μπήκε στην 10αδα.

Στο Q3 ο Νίκο Ρόσμπεργκ δεν επέστρεψε σε κανέναν να τον αμφισβητήσει.
Με στυλ αλλά Φέτελ έκανα δυο ταχύτερους γύρους και κατόρθωσε να πάρει την 2η συνεχή pole. Ο Χάμιλτον μετέπειτα στη συνέντευξη Τύπου παραδέχτηκε πως ο Ρόσμπεργκ ήταν ταχύτερος σήμερα. Εντυπωσιάζει η υστέρηση των Ferrari ειδικά του Αλόνσο παρά τις προσδοκίες περί του αντίθετου που είχαν δημιουργηθεί. Ο Μάσα σε κάποια φάση έκλεισε το Γουέμπερ και οι αγωνοδίκες εξέτασαν το συμβάν. Απεφάνθησαν ότι υπήρχε υπαιτιότητα του Βραζιλιάνου και του επέβαλλαν ποινή 3 θέσεων στην αυριανή εκκίνηση. Ίδια ποινή επιβλήθηκε και στον Εστέμπαν Γκουτιέρεζ επειδή έκλεισε το Ράικονεν.

Μιλώντας σχετικά στη συνέντευξη Τύπου ο poleman Νίκο Ρόσμπεργκ που στις χειμερινές δοκιμές εξέλιξης στο Μοντμελό ήταν και πάλι ο ταχύτερος με χρόνο τότε 1:20.130, τόνισε: «Είμαστε έκπληκτοι από την ταχύτητά μας. Πήγαμε καλά στις δοκιμές και στο τέλος ο γύρος στις δοκιμές ήταν πολύ καλός οπότε είμαι πολύ χαρούμενος γι’ αυτό. Είναι μια καλή ώθηση για την ομάδα και αποτελεί φανταστικό αποτέλεσμα ότι οι δυο Mercedes βρίσκονται στην πρώτη σειρά της εκκίνησης. Όμως πρέπει να είμαστε λίγο προσεκτικοί στον αγώνα μετά από όσα έγιναν στο Μπαχρέιν. Η ομάδα δουλεύει πολύ σκληρά για να βελτιώσει το μονοθέσιο και να αξιοποιήσει όσο καλύτερα μπορεί τα ελαστικά. Στο Μπαχρέιν είχαμε προβλήματα με τη φθορά των ελαστικών όπως και εδώ στις ελεύθερες δοκιμές χτες. Σήμερα το πρωί τα πράγματα ήταν καλύτερα οπότε νιώθω μεγαλύτερη σιγουριά. Αλλά αύριο θα είναι μια πρόκληση για μας».

Από την πλευρά του ο Χάμιλτον δεν ήταν ευχαριστημένος: «Δεν έχω μέχρι τώρα το καλύτερο τριήμερο. Είναι σπουδαίο ότι βρισκόμαστε στις δυο πρώτες θέσεις αλλά έχω προβλήματα. Επιχειρώντας μεγάλο αριθμό γύρων είμαι αργός αλλά σ’ ένα γρήγορο γύρο το μονοθέσιο δεν είναι κακό. Έχω χαθεί λίγο καθότι δεν ξέρω τι πρέπει να αλλάξω ή να ρυθμίσω οπότε δεν έκανα αλλαγές στο FP3 και στις κατατακτήριες δοκιμές. Δεν νιώθω 100% αυτοπεποίθηση. Θα κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε αύριο από την εκκίνηση, η μεγαλύτερη ανησυχία μας είναι να προσέξουμε τα ελαστικά. Θα είναι καλό να στρίψουμε πρώτοι στην πρώτη στροφή. Πρέπει να βελτιώσουμε το ρυθμό μας στον αγώνα, στις δοκιμές είμαστε σε καλό δρόμο. Ο Ρόσμπεγκ ήταν ταχύτερος σήμερα κάποιες μέρες χάνεις κάποιες μέρες κερδίζεις στη μάχη των δοκιμών. Είναι απλό, πρέπει να δουλέψω σκληρότερα».

Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας Σεμπάστιαν Φέτελ δε φάνηκε ν’ ανησυχεί ιδιαίτερα που βρέθηκε στην 2η σειρά της εκκίνησης: «Είμαι αρκετά χαρούμενος για να είμαι ειλικρινής. Χτες αλλά και το πρωί ήμουν πραγματικά χαρούμενος και νομίζω πως βελτιώσαμε ακόμη περισσότερο το μονοθέσιο. Είχαμε διαφορετική προσέγγιση από τους περισσότερους χρησιμοποιώντας μόνο τη μέση γόμα στις δοκιμές. Αν θα μας βοηθήσει αυτό θα φανεί στον αγώνα όπου όλα θα κριθούν στην φθορά των ελαστικών. Περιμένω και τις Mercedes αλλά και τις Lotus – Ferrari να είναι ανταγωνιστικές σε ρυθμό στον αγώνα».

Ο αγώνας που αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον θα μεταδοθεί απευθείας αύριο στις 14:00 από την ΕΤ1, την EPT HD και τον OTE TV.

Συνολικά οι χρόνοι ήταν:

Θέση Πιλότος              Ομάδα                 Χρόνος      Διαφορά

 1. Nico Rosberg          Mercedes              1m20.718s

 2. Lewis Hamilton        Mercedes              1m20.972s  + 0.254s

 3. Sebastian Vettel      Red Bull-Renault      1m21.054s  + 0.336s

 4. Kimi Raikkonen        Lotus-Renault         1m21.177s  + 0.459s

 5. Fernando Alonso       Ferrari               1m21.218s  + 0.500s

 6. Felipe Massa          Ferrari               1m21.219s  + 0.501s

 7. Romain Grosjean       Lotus-Renault         1m21.308s  + 0.590s

 8. Mark Webber           Red Bull-Renault      1m21.570s  + 0.852s

 9. Sergio Perez          McLaren-Mercedes      1m22.069s  + 1.351s

10. Paul di Resta         Force India-Mercedes  1m22.233s  + 1.515s

Χρόνος εισόδου στο Q3: 1m22.019s                Διαφορά από 1ο Q2

11. Daniel Ricciardo      Toro Rosso-Ferrari    1m22.127s  + 1.126s

12. Jean-Eric Vergne      Toro Rosso-Ferrari    1m22.166s  + 1.165s

13. Adrian Sutil          Force India-Mercedes  1m22.346s  + 1.345s

14. Jenson Button         McLaren-Mercedes      1m23.166s  + 2.165s

15. Nico Hulkenberg       Sauber-Ferrari        1m22.389s  + 1.388s

16. Esteban Gutierrez     Sauber-Ferrari        1m22.793s  + 1.792s

Χρόνος εισόδου στο Q2: 1m23.218s                  Διαφορά από 1ο Q1

17. Valtteri Bottas       Williams-Renault      1m23.260s  + 1.532s

18. Pastor Maldonado      Williams-Renault      1m23.318s  + 1.590s

19. Giedo van der Garde   Caterham-Renault      1m24.661s  + 2.933s

20. Jules Bianchi         Marussia-Cosworth     1m24.713s  + 2.985s

21. Max Chilton           Marussia-Cosworth     1m24.996s  + 3.268s

22. Charles Pic           Caterham-Renault      1m25.070s  + 3.342s

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης