Φέτελ, Αλόνσο ή Ράικονεν;
Η σημερινή μάχη επί Ισπανικού εδάφους (15:00 ΕΤ1, ΕΡΤHD, ΟΤΕTV) είναι εξαιρετικά απρόβλεπτη.
Όπως ίσως γνωρίζετε από την πρώτη σειρά της εκκίνησης του Ισπανικού GP θα ξεκινήσουν οι δυο Mercedes των Νίκο Ρόσμπεργκ και Λιούις Χάμιλτον. Όμως στο στρατόπεδο της Γερμανικής ομάδας επικρατεί συγκρατημένη απαισιοδοξία για την έκβαση του αγώνα. Είναι η 3η συνεχή φορά που μια Mercedes εκκινεί από την pole position και στις δυο προηγούμενες δεν μπόρεσαν να διατηρήσουν αυτή τη θέση. Στη Κίνα ο Χάμιλτον ανέβηκε στο βάθρο αλλά στο Μπαχρέιν ο Ρόσμπεργκ έπεσε στην 9η θέση. Ερωτώμενος αν αυτό μπορεί να συμβεί και σήμερα ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας, Ρος Μπρον ξεκαθάρισε: «Ναι μπορεί. Το θέμα που αντιμετωπίζουμε με τα ελαστικά είναι να τα πιέσουμε στο όριο. Όταν το υπερβαίνουμε αυτά τελειώνουν. Έχουμε βελτιωθεί σε επίπεδο αγώνα αλλά στόχος μας παραμένει ένα καλύτερο αποτέλεσμα από την τελευταία φορά. Δεν περιμένουμε εντυπωσιακά βήματα. Θέλουμε να είμαστε λίγο καλύτεροι από την προηγούμενη φορά. Ο Χάμιλτον ήταν 5ος στο Μπαχρέιν αυτός είναι ένας ρεαλιστικός στόχος».
Τούτων δοθέντων αλλά και με τη στατιστική να λέει ότι στην Ισπανία κερδίζει 22 από τις 23 φορές κάποιος από την πρώτη σειρά το ερώτημα είναι τι θα δούμε σήμερα. Πίσω από τις Mercedes βρίσκονται οι δυο πρωτοπόροι στη βαθμολογία του πρωταθλήματος, Σεμπάστιαν Φέτελ και Κίμι Ράικονεν.
Από την πλευρά του ο Φερνάντο Αλόνσο που έχει την υψηλότερη τελική απ’ όλα τα μονοθέσια (318.5km/h) ήταν αισιόδοξος πως μπορεί να κερδίσει: «Πολλά θα εξαρτηθούν στην εκκίνηση. Σίγουρα το μονοθέσιο μας είναι καλύτερο σε ρυθμό αγώνα απ’ ότι σε ρυθμό δοκιμών».
Ο Ράικονεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να είναι η Ε 21 σε θέση να πραγματοποιήσει λιγότερες αλλαγές ελαστικών: «Δεν νομίζω ότι μπορούμε να κάνουμε ένα πιτ στοπ λιγότερο από τους άλλους. Θα είναι ενδιαφέρον αγώνας». Η τελική ταχύτητα της Lotus μετρήθηκε στα 313km/h ενώ αυτή της Red Bull του Φέτελ στα 306km/h.
Δεδομένου πως ο αγώνας θα διαρκέσει 66 γύρους η λογική λέει πως σχεδόν όλοι θα πάνε σε 3 πιτ στοπ με το πρώτο πριν τον 15ο γύρο, το 2ο πριν τον 35ο γύρο και το 3ο πριν τον 50στό γύρο. Αν κάποιος ξεπεράσει τον 15ο γύρο ειδικά από τους πρώτους 10 που εκκινούν με τη μέση γόμα ίσως είναι δυνατό με τη νέα σκληρή γόμα της Pirelli να κάνει δυο αλλαγές μέχρι το φινάλε αλλάζοντας λάστιχα για δεύτερη και τελευταία φορά μετά τον 40οστό γύρο. Αλλά το πιο πιθανό είναι να δούμε 3 πιτ στοπ.
Η σημερινή σειρά εκκίνησης μετά τις ποινές που επιβλήθηκαν στους Γκουτιέρεζ και Μάσα.
Εκκίνηση Ισπανικού GP (μετά τις ποινές) |
Θέση Οδηγός Ομάδα |
1. Nico Rosberg Mercedes |
2. Lewis Hamilton Mercedes |
3. Sebastian Vettel Red Bull-Renault |
4. Kimi Raikkonen Lotus-Renault |
5. Fernando Alonso Ferrari |
6. Romain Grosjean Lotus-Renault |
7. Mark Webber Red Bull-Renault |
8. Sergio Perez McLaren-Mercedes |
9. Felipe Massa Ferrari |
10. Paul di Resta Force India-Mercedes |
11. Daniel Ricciardo Toro Rosso-Ferrari |
12. Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Ferrari |
13. Adrian Sutil Force India-Mercedes |
14. Jenson Button McLaren-Mercedes |
15. Nico Hulkenberg Sauber-Ferrari |
16. Valtteri Bottas Williams-Renault |
17. Pastor Maldonado Williams-Renault |
18. Giedo van der Garde Caterham-Renault |
19. Esteban Gutierrez Sauber-Ferrari |
20. Jules Bianchi Marussia-Cosworth |
21. Max Chilton Marussia-Cosworth |
22. Charles Pic Caterham-Renault |
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr