F1: Έρχονται αλλαγές στα ελαστικά!

Η χθεσινή εικόνα του Ισπανικού GP με τους περισσότερους πιλότους να επιχειρούν τέσσερις αλλαγές ελαστικών για να ολοκληρώσουν τα 305km του αγώνα δεν είναι το ζητούμενο από τη διοργανώτρια αρχή αλλά και την Pirelli.

Η χθεσινή εικόνα του Ισπανικού GP με τους περισσότερους πιλότους να επιχειρούν τέσσερις αλλαγές ελαστικών για να ολοκληρώσουν τα 305km του αγώνα δεν είναι το ζητούμενο από τη διοργανώτρια αρχή αλλά και την Pirelli.

Η εξέλιξη του φετινού Ισπανικού GP οριοθετήθηκε σε μεγάλο βαθμό από την προσπάθεια των πιλότων
να προφυλάξουν τα ελαστικά τους όσο μπορούσαν. Είδαμε τις Mercedes από την πρώτη σειρά της εκκίνησης να μην μπορούν να δώσουν μάχη για θέση καταστρέφοντας υπέρμετρα τα ελαστικά τους. Ειδικά ο Χάμιλτον που δεν είχε βρει το σωστό set –up έλεγε μετά το τέλος του αγώνα πως δε θέλει να ξαναζήσει τέτοια εμπειρία στη ζωή του. Είδαμε την Red Bull να προσπαθεί στην περίπτωση του Φέτελ εις μάτην να βγάλει τον αγώνα με 3 αλλαγές ελαστικών. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής και  πρωτοπόρος της βαθμολογίας παραδέχτηκε πως αυτό ήταν ανέφικτο: «Πήραμε αρκετούς βαθμούς αν και θα θέλαμε περισσότερους. Έκανα καλή εκκίνηση και στη συνέχεια προσπάθησα να ακολουθήσω στρατηγική τριών pit stop αλλά τελικά αναγκαστήκαμε να αλλάξουμε τα πλάνα μας και να κάνουμε τέσσερα».

Αντιδρώντας σ’ όλα αυτά οι άνθρωποι της Pirelli δια στόματος του αγωνιστικού διευθυντή Πωλ Χέμπερι προανήγγειλαν αλλαγές ενόψει του Βρετανικού GP στα τέλη Ιουνίου. Μέχρι τότε έχουμε δυο αγώνες σε Μονακό (26/5) όπου θα χρησιμοποιηθούν οι δυο πιο μαλακές γόμες και Καναδά (9/6) όπου έχει ανακοινωθεί η χρήση της μέσης και της πολύ μαλακής γόμας.

Μιλώντας σχετικά ο Πωλ Χέμπερι τόνισε: «Στόχος μας είναι να απαιτούνται 2 με 3 αλλαγές ελαστικών σε κάθε αγώνα. Θέλουμε να επιστρέψουμε σ’ αυτό γιατί χτες ήταν πέρα από το στόχο. Θα δούμε τι μπορούμε να τροποποιήσουμε αρχής γενομένης από το Βρετανικό GP αν και υπάρχουν πολλές ομάδες που αντιτίθενται σε οιαδήποτε αλλαγή. Αν αλλάξουμε κάτι όσοι ήταν στο βάθρο χτες στη Βαρκελώνη θα διαμαρτυρηθούν (Ferrari, Lotus) και μετά οι δημοσιογράφοι θα μας κατηγορήσουν πως ευνοούμε τη Red Bull».



Όπως ίσως θυμάστε η Αυστριακή ομάδα έχει εκφράσει ανοιχτά την αντίθεσή της
για τα φετινά ελαστικά ενώ προχτές στη Βαρκελώνη ο αγωνιστικός της διευθυντής Κρίστιαν Χόρνερ απαντώντας σε σχετική ερώτηση τόνισε πως το πρωτάθλημα θα κριθεί στα λάστιχα.  

Η Pirelli πρόσφατα άλλαξε τη σκληρή γόμα επιστρέφοντας στην περσινή εκδοχή
ενώ πολλές φορές έχει τονίσει πως η φετινή επιλογή γομών έγινε με γνώμονα την επιθυμία και παρότρυνση της FIA και της FOM να φτιαχτούν ελαστικά που θα διανθίσουν το θέαμα και θα κάνουν απρόβλεπτη την εξέλιξη του αγώνα. Είναι αλήθεια πως το χθεσινό Ισπανικό GP ήταν πιο συναρπαστικό απ' αυτά που παρακολουθούσαμε τα προηγούμενα χρόνια που ο poleman έπαιρνε την καρό σημαία. Όμως χρειάζεται μια διόρθωση στα ελαστικά ώστε να μπορούν οι πιλότοι να είναι πιο επιθετικοί στην οδήγησή τους κατά τη διάρκεια του αγώνα.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr