Red Bull: Δεν γίνεται αγώνας στη F1!
14.05.2013
12:11
Ο ιδιοκτήτης της Αυστριακής ομάδας, Ντήτριχ Μάτεζιτς συναντήθηκε εκτάκτως την Κυριακή το βράδυ στο Μοντμελό με τον διευθύνοντα σύμβουλο της F1, Μπέρνι Έκλεστον με θέμα την εξέλιξη του αγώνα στην Ισπανία που σε μεγάλο βαθμό οριοθετήθηκε από την υπέρμετρη φθορά των ελαστικών ειδικά για τους πρωταθλητές.
Ο ιδιοκτήτης της Αυστριακής ομάδας, Ντήτριχ Μάτεζιτς συναντήθηκε εκτάκτως την Κυριακή το βράδυ στο Μοντμελό με τον διευθύνοντα σύμβουλο της F1, Μπέρνι Έκλεστον με θέμα την εξέλιξη του αγώνα στην Ισπανία που σε μεγάλο βαθμό οριοθετήθηκε από την υπέρμετρη φθορά των ελαστικών ειδικά για τους πρωταθλητές.
Η ομάδα της Red Bull είδε κατά τη διάρκεια του αγώνα προχτές τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας Σεμπάστιαν Φέτελ να χάνει τη μια θέση μετά την άλλη από τους Αλόνσο, Ράικονεν και Μάσα όντας ανήμπορος να αντιδράσει στην φθορά των ελαστικών. Ο Γερμανός ξεκίνησε στοχεύοντας να βγάλει τον αγώνα με 3 πιτ στοπ αλλά στην πορεία υποχρεώθηκε να πραγματοποιήσει 4. Έτσι στο τέλος του αγώνα περιορίστηκε στους 12 βαθμούς της 4ης θέσης πράγμα που έφερε τον Ράικονεν σε απόσταση αναπνοής καθότι ο Φινλανδός υπολείπεται πλέον μόλις 4 βαθμούς.
Στη συνάντηση Μάτεζιτς - Έκλεστον που κράτησε πάνω από μια ώρα ειπώθηκαν πολλά και οι κλειστές πόρτες δεν ήταν ικανές να συγκρατήσ
Η ομάδα της Red Bull είδε κατά τη διάρκεια του αγώνα προχτές τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας Σεμπάστιαν Φέτελ να χάνει τη μια θέση μετά την άλλη από τους Αλόνσο, Ράικονεν και Μάσα όντας ανήμπορος να αντιδράσει στην φθορά των ελαστικών. Ο Γερμανός ξεκίνησε στοχεύοντας να βγάλει τον αγώνα με 3 πιτ στοπ αλλά στην πορεία υποχρεώθηκε να πραγματοποιήσει 4. Έτσι στο τέλος του αγώνα περιορίστηκε στους 12 βαθμούς της 4ης θέσης πράγμα που έφερε τον Ράικονεν σε απόσταση αναπνοής καθότι ο Φινλανδός υπολείπεται πλέον μόλις 4 βαθμούς.
Στη συνάντηση Μάτεζιτς - Έκλεστον που κράτησε πάνω από μια ώρα ειπώθηκαν πολλά και οι κλειστές πόρτες δεν ήταν ικανές να συγκρατήσ
ουν τις φωνές. Βγαίνοντας ο βαθύπλουτος Αυστριακός που έχει δυο ομάδες στη F1, τη Red Bull και την Toro Rosso ήταν λαύρος: «« Στη F1 δεν έχουμε πια αγώνα. Έχουμε διαγωνισμό διαχείρισης ελαστικών. Οι αγώνες είναι κάτι τελείως διαφορετικό. Εδώ δεν μπορούμε να πάρουμε το μέγιστο ούτε από τον οδηγό μας ούτε από το μονοθέσιο. Στις κατατακτήριες δοκιμές οι οδηγοί αντί να δίνουν μάχη με το χρονόμετρο προφυλάσσουν τα ελαστικά για τον αγώνα. Αν κινούμασταν στο όριο στον αγώνα θα απαιτούνταν 8 με 10 πιτ στοπ. Ο αρχικός μας στόχος ήταν να έχουμε περισσότερες αλλαγές ελαστικών ώστε να είναι απρόβλεπτη η εξέλιξη του αγώνα. Αλλά έχουμε ξεφύγει απ’ αυτό η κατάσταση είναι τελείως διαφορετική απ’ αυτήν που σχεδιάζαμε».
Αντιδρώντας σε όλα αυτά η Pirelli προανήγγειλε περαιτέρω αλλαγές στα ελαστικά από το Βρετανικό GP, τέλη Ιουνίου. Στο μεσοδιάστημα θα γίνουν το GP του Μονακό (μαλακή και πολύ μαλακή γόμα) την άλλη Κυριακή και το Καναδικό (μέση και πολύ μαλακή γόμα) στις 9/6.
Αντιδρώντας σε όλα αυτά η Pirelli προανήγγειλε περαιτέρω αλλαγές στα ελαστικά από το Βρετανικό GP, τέλη Ιουνίου. Στο μεσοδιάστημα θα γίνουν το GP του Μονακό (μαλακή και πολύ μαλακή γόμα) την άλλη Κυριακή και το Καναδικό (μέση και πολύ μαλακή γόμα) στις 9/6.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr