Πόλεμος για τα ελαστικά!
18.05.2013
11:55
Ferrari και Lotus αντιδρούν στην πρόθεση της Pirelli να τροποποιήσει τις φετινές γόμες τη στιγμή που η FIA ξεκαθάρισε πως οι μόνες αλλαγές που θα γίνουν αποδεκτές αφορούν στην ασφάλεια.
Ferrari και Lotus αντιδρούν στην πρόθεση της Pirelli να τροποποιήσει τις φετινές γόμες τη στιγμή που η FIA ξεκαθάρισε πως οι μόνες αλλαγές που θα γίνουν αποδεκτές αφορούν στην ασφάλεια.
Από την διοργανώτρια αρχή του σπορ ξεκαθάρισαν στην Pirelli πως οι μόνες αλλαγές που μπορεί να γίνουν στη μέση του πρωταθλήματος αφορούν στην δομή των ελαστικών ώστε να μην δημιουργηθεί ξανά πρόβλημα με κλαταρίσματα πίσω ελαστικών όπως είδαμε στους τελευταίους αγώνες. Η επίλυση του θέματος αυτού ξεκαθάρισε η FIA δεν μπορεί να γίνει με επιστροφή στις γόμες του 2012. Οι κανονισμοί προβλέπουν πως οι τύποι των ελαστικών προσδιορίζονται από τη FIA το Σεπτέμβριο της προηγούμενης χρονιάς και δεν μπορεί ν’ αλλάξουν εκτός κι αν συμφωνήσουν όλες οι ομάδες.
Η Pirelli που αρχικά είχε προσανατολιστεί σε πιο μεγάλες αλλαγές στα ελαστικά της υπαναχώρησε λέγοντας πως θα γίνουν μικρές αλλαγές.
Από την διοργανώτρια αρχή του σπορ ξεκαθάρισαν στην Pirelli πως οι μόνες αλλαγές που μπορεί να γίνουν στη μέση του πρωταθλήματος αφορούν στην δομή των ελαστικών ώστε να μην δημιουργηθεί ξανά πρόβλημα με κλαταρίσματα πίσω ελαστικών όπως είδαμε στους τελευταίους αγώνες. Η επίλυση του θέματος αυτού ξεκαθάρισε η FIA δεν μπορεί να γίνει με επιστροφή στις γόμες του 2012. Οι κανονισμοί προβλέπουν πως οι τύποι των ελαστικών προσδιορίζονται από τη FIA το Σεπτέμβριο της προηγούμενης χρονιάς και δεν μπορεί ν’ αλλάξουν εκτός κι αν συμφωνήσουν όλες οι ομάδες.
Η Pirelli που αρχικά είχε προσανατολιστεί σε πιο μεγάλες αλλαγές στα ελαστικά της υπαναχώρησε λέγοντας πως θα γίνουν μικρές αλλαγές.
Νωρίτερα ο αγωνιστικός διευθυντής της Lotus, Έρικ Μπουλιέ είχε ρίξει λάδι στη φωτιά: «Δε συνηθίζεται στον αθλητισμό να γίνονται αλλαγές στη μέση του πρωταθλήματος. Σκεφτείτε μια ομάδα ποδοσφαίρου να μην μπορεί να τρέξει πολύ και να αλλάζουν τις διαστάσεις του γηπέδου στο ημίχρονο».
Από τη Ferrari συνεπικουρώντας τόνιζαν πως δεν βλέπουν κάποιο λόγο να ντρέπονται επειδή κερδίζουν αγώνες κάνοντας 4 πιτ στοπ. Αντίθετα τόνισαν μέσω της στήλης του «Ψιθυριστού Αλόγου» πως πρέπει να προβληματιστεί αυτός που υποχρεώθηκε ν’ αλλάξει στρατηγική διαπιστώνοντας στην πράξη ότι όσα σχεδίαζε ήταν ανέφικτα. Αυτό φωτογραφίζει αμέσως πλην σαφώς το Φέτελ που προσπάθησε να τελειώσει τον αγώνα με 3 πιτ στοπ αλλά τελικά υποχρεώθηκε σε 4ο.
Από τη Ferrari συνεπικουρώντας τόνιζαν πως δεν βλέπουν κάποιο λόγο να ντρέπονται επειδή κερδίζουν αγώνες κάνοντας 4 πιτ στοπ. Αντίθετα τόνισαν μέσω της στήλης του «Ψιθυριστού Αλόγου» πως πρέπει να προβληματιστεί αυτός που υποχρεώθηκε ν’ αλλάξει στρατηγική διαπιστώνοντας στην πράξη ότι όσα σχεδίαζε ήταν ανέφικτα. Αυτό φωτογραφίζει αμέσως πλην σαφώς το Φέτελ που προσπάθησε να τελειώσει τον αγώνα με 3 πιτ στοπ αλλά τελικά υποχρεώθηκε σε 4ο.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr