GP Καναδά: Ταχύτερος ο Αλόνσο στα ελεύθερα

Κάνει κρύο στην πίστα Ζυλ Βιλνέβ στο Μόντρεαλ η θερμοκρασία σήμερα ήταν από 15 έως 17 βαθμούς Κελσίου ενώ πριν την πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών έβρεχε οπότε αυτό περιόρισε κατά πολύ την δραστηριότητα στην πίστα.

Κάνει κρύο στην πίστα Ζυλ Βιλνέβ στο Μόντρεαλ η θερμοκρασία σήμερα ήταν

από 15 έως 17 βαθμούς Κελσίου ενώ πριν την πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών έβρεχε οπότε αυτό περιόρισε κατά πολύ την δραστηριότητα στην πίστα.

Έτσι κατά τη διάρκεια των 90 λεπτών του FP1, πιλότοι και ομάδες βρέθηκαν να κάνουν δοκιμές στο βρεγμένο οδόστρωμα με τα ενδιάμεσα και βρόχινα ελαστικά της Pirelli ενώ το αρχικό σχέδιο ήταν να δοκιμάσουν τα ελαστικά με το νέο σκελετό της Pirelli.
Ο Αλεξάντερ Ρόσι οδήγησε για πρώτη φορά σε ελεύθερα GP μια Caterham αντικαθιστώντας τον Σαρλς Πικ. Συμπλήρωσε 20 γύρους πίσω από το τιμόνι και ήταν 1.4sec πιο αργός από τον Κιέντο Φαν ντερ Γκαρντ.

Ταχύτερος όλων στην πρώτη περίοδο δοκιμών σε μια πίστα που στέγνωνε ήταν ο Πωλ ντι Ρέστα χωρίς αυτό να σημαίνει κάτι περισσότερο απ’ το ότι βρέθηκε την κατάλληλη στιγμή με τα κατάλληλα λάστιχα στο κατάλληλο χρονικό σημείο της πίστας. Ο ντι Ρέστα πέτυχε το χρόνο με τη μέση γόμα της Pirelli αλλά για να έχετε μια τάξη μεγέθους η επίδοσή του αυτή υστερεί κατά 6 sec από τα ταχύτερα περάσματα στο FP2. Τα στεγ
νά ελαστικά χρησιμοποιήθηκαν μόνο στα τελευταία λεπτά της περιόδου. Ο Μαλντονάντο έβγαλε τη Williams λίγο πριν το τέλος της διαδικασίας και την χτύπησε στα προστατευτικά.

Στο FP2 τα πράγματα ήταν πιο απλά καθότι η πίστα ήταν στεγνή και χρησιμοποιήθηκαν μόνο σλικ ελαστικά. Αρκετοί πιλότοι πέρα από τη μέση γόμα έβαλαν αρκετούς γύρους και με την πολύ μαλακή γόμα προσπαθώντας να δουν που βρίσκονται τα όρια της.
Χαρακτηριστικό της περιόδου τα πολλά μπλοκαρίσματα των εμπρός τροχών ειδικά στα φρένα για τη στροφή 8 και τη στροφή 10 δυο σημεία που τα μονοθέσια έρχονται με 300km/h προτού οι πιλότοι φρενάρουν βίαια κάτω από τα 100km/h. Τα ελαστικά σ’ αυτή την πίστα καταπονούνται υπέρμετρα από τα διαμήκη φορτία τα οποία μεγιστοποιούνται στη φάση του φρεναρίσματος.

Αντίθετα δεν υπάρχουν γρήγορες καμπές ώστε να παίξουν σημαντικό ρόλο τα πλευρικά φορτία.
Ταχύτερος όλων στη δεύτερη περίοδο ήταν ο Φερνάντο Αλόνσο με τη Ferrari χρησιμοποιώντας την πολύ μαλακή γόμα. Ο Ισπανός είδε το Χάμιλτον να τον ακολουθεί κατά πόδας ενώ οι υπόλοιποι ήταν πιο πίσω.

Οι κατατακτήριες δοκιμές είναι προγραμματισμένες για αύριο Σάββατο στις 20:00 ώρα Ελλάδος.

Συνολικά σήμερα οι χρόνοι ήταν:

Πρώτη περίοδος

Θέση Πιλότος              Ομάδα                     Χρόνος     Διαφορά Γύροι

 1. Paul di Resta         Force India-Mercedes      1m21.020s            10

 2. Jenson Button         McLaren-Mercedes          1m21.108s  + 0.088s  20

 3. Romain Grosjean       Lotus-Renault             1m21.258s  + 0.238s  21

 4. Fernando Alonso       Ferrari                   1m21.308s  + 0.288s  16

 5. Kimi Raikkonen        Lotus-Renault             1m21.608s  + 0.588s  22

 6. Daniel Ricciardo      Toro Rosso-Ferrari        1m22.068s  + 1.048s  18

 7. Nico Rosberg          Mercedes                  1m22.402s  + 1.382s  22

 8. Sergio Perez          McLaren-Mercedes          1m22.587s  + 1.567s  17

 9. Sebastian Vettel      Red Bull-Renault          1m23.047s  + 2.027s  26

10. Mark Webber           Red Bull-Renault          1m23.131s  + 2.111s  16

11. Felipe Massa          Ferrari                   1m23.341s  + 2.321s  13

12. Valtteri Bottas       Williams-Renault          1m23.352s  + 2.332s  17

13. Jean-Eric Vergne      Toro Rosso-Ferrari        1m23.386s  + 2.366s  19

14. Adrian Sutil          Force India-Mercedes      1m23.417s  + 2.397s  19

15. Esteban Gutierrez     Sauber-Ferrari            1m23.957s  + 2.937s  33

16. Lewis Hamilton        Mercedes                  1m25.054s  + 4.034s  21

17. Nico Hulkenberg       Sauber-Ferrari            1m25.354s  + 4.334s  22

18. Giedo van der Garde   Caterham-Renault          1m25.753s  + 4.733s  21

19. Max Chilton           Marussia-Cosworth         1m25.821s  + 4.801s  19

20. Alexander Rossi       Caterham-Renault          1m27.143s  + 6.123s  20

21. Pastor Maldonado      Williams-Renault          1m27.522s  + 6.502s  11

22. Jules Bianchi         Marussia-Cosworth         1m29.306s  + 8.286s   8

 
Δεύτερη περίοδος
 

Θέση Οδηγός               Ομάδα                 Χρόνος     Διαφορά Γύροι

 1.  Fernando Alonso      Ferrari               1m14.818s            48

 2.  Lewis Hamilton       Mercedes              1m14.830s  + 0.012s  45

 3.  Romain Grosjean      Lotus-Renault         1m15.083s  + 0.265s  40

 4.  Mark Webber          Red Bull-Renault      1m15.212s  + 0.394s  46

 5.  Nico Rosberg         Mercedes              1m15.249s  + 0.431s  46

 6.  Felipe Massa         Ferrari               1m15.254s  + 0.436s  43

 7.  Sebastian Vettel     Red Bull-Renault      1m15.280s  + 0.462s  41

 8.  Adrian Sutil         Force India-Mercedes  1m15.396s  + 0.578s  43

 9.  Jenson Button        McLaren-Mercedes      1m15.422s  + 0.604s  29

10.  Daniel Ricciardo     Toro Rosso-Ferrari    1m15.566s  + 0.748s  38

11.  Kimi Raikkonen       Lotus-Renault         1m15.599s  + 0.781s  35

12.  Sergio Perez         McLaren-Mercedes      1m15.661s  + 0.843s  39

13.  Paul di Resta        Force India-Mercedes  1m15.855s  + 1.037s  22

14.  Pastor Maldonado     Williams-Renault      1m16.319s  + 1.501s  46

15.  Jean-Eric Vergne     Toro Rosso-Ferrari    1m16.351s  + 1.533s  38

16.  Valtteri Bottas      Williams-Renault      1m16.374s  + 1.556s  40

17.  Esteban Gutierrez    Sauber-Ferrari        1m16.475s  + 1.657s  45

18.  Nico Hulkenberg      Sauber-Ferrari        1m16.929s  + 2.111s  35

19.  Jules Bianchi        Marussia-Cosworth     1m17.070s  + 2.252s  41

20.  Charles Pic          Caterham-Renault      1m17.236s  + 2.418s  35

21.  Max Chilton          Marussia-Cosworth     1m17.888s  + 3.070s  45

22.  Giedo van der Garde  Caterham-Renault      1m18.392s  + 3.574s  39

 

 

 

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr