GP Καναδά: Εύκολη νίκη Φέτελ!

Ο τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής πήρε απόψε στην πίστα Ζυλ Βιλνέβ μια νίκη που έλειπε από το παλμαρέ του και έγινε ο πρώτος πιλότος που φτάνει φέτος στις 3 νίκες.

Ο τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής πήρε απόψε στην πίστα Ζυλ Βιλνέβ μια νίκη που έλειπε από το παλμαρέ του και έγινε ο πρώτος πιλότος που φτάνει φέτος στις 3 νίκες. Η εξέλιξη του αγώνα δεν αντέχει σε σοβαρή κριτική καθότι ο Γερμανός διατήρησε την 1η θέση στην εκκίνηση και δεν απειλήθηκε σε κανένα σημείο του αγώνα. Είχε μάλιστα την πολυτέλεια να ελέγχει το ρυθμό του αγώνα καθότι η διαφορά του από τους διώκτες σε ορισμένα σημεία άγγιξε και τα 20 δευτερόλεπτα.

Πίσω του δόθηκε μάχη για τις άλλες δυο θέσεις στο βάθρο ανάμεσα σε Αλόνσο, Γουέμπερ και Χάμιλτον με τον Ισπανό πιλότο της Ferrari να παίρνει την δεύτερη θέση στο φινάλε. Ο Ισπανός που εκκινούσε 6ος κατάφερε να περάσει αρχικά τον Μπότας και εν συνεχεία του Ρόσμπεργκ. Γουέμπερ και Χάμιλτον. Οι 18 βαθμοί της δεύτερης θέσης του επέτρεψαν να περάσει στην 2η θέση της βαθμολογίας του πρωταθλήματος από την οποία υποχώρησε ο Ράικονεν. Ο Φινλανδός με την Lotus περιορίστηκε μετά από μια φτωχή μια ανταγωνιστική εμφάνιση στην 9η θέση και πλέον έμεινε 3ος στη βαθμολογία. Τα ερωτηματικά για το κατά πόσο η Βρετανική ομάδα μετά την αποχώρηση του Τζέιμς Άλισον από τη θέση του τεχνικού διευθυντή έχει την ρευστότητα να συνεχίσει σε ανταγωνιστικό ρυθμό την εξέλιξη της Ε21 προκύπτει εύλογα μετά από μια τέτοια απογοητευτική εμφάνιση.  



Μετά την ολοκλήρωση του αγώνα ο νικητής Σεμπάστιαν Φέτελ αναφέρθηκε ξανά στο θέμα των αλλαγών στα ελαστικά. Στη Red Bull πιστεύουν πως η Pirelli πρέπει να προχωρήσει σε αλλαγές και ο πρωταθλητής μετά τις σαμπάνιες και τους πανηγυρισμούς δεν έχασε ευκαιρία να το τονίσει: «Είναι απλό η κριτική μας για τα ελαστικά δεν απορρέει από την υστέρηση ή όχι στην απόδοση αλλά από την θέλησή μας για μεγιστοποίηση της ασφάλειας. Είδαμε σε κάποιες περιπτώσεις αποκόλληση πέλματος, πιθανόν και λόγω θραυσμάτων αλλά πάντα υπάρχουν κομμάτια ελαστικού στην πίστα. Δεν απαντάται φέτος καθαρή πίστα πουθενά και αυτό είναι θέμα. Κάθε φορά που λέω κάτι για την ισορροπία ή τη συμπεριφορά γράφετε πως οι άλλοι έχουν κάνει καλύτερη δουλειά. Τείνει να γίνει μόδα να κρατάτε αυτά που θέλετε από τα λεγόμενά μας αντί να τα δημοσιοποιείται αυτούσια».

Από την πλευρά του ο δεύτερος Φερνάντο Αλόνσο δήλωσε πως αισθάνεται σα νικητής: «Σήμερα είχα ωραίες μάχες με έξυπνους ικανούς οδηγούς με τους οποίους να μπορείς να μονομαχήσεις ρόδα με ρόδα στα 320km/h χωρίς να αισθάνεσαι ανασφαλής. Η δεύτερη θέση έχει επίγευση νίκης καθώς σε ένα δύσκολο Σαββατοκύριακο για μας πήραμε καλούς βαθμούς».

Ο Λιούις Χάμιλτον που τερμάτισε μια θέση πιο πίσω απ’ ότι εκκίνησε απέδωσε την υστέρηση του μονοθεσίου του στα φρένα: «Ακόμη προσπαθώ να βελτιώσω την αίσθηση του πεντάλ. Δεν τα έχω ακόμη καταφέρει παρότι πέρασε καιρός από τη Βαρκελώνη όπου αντιμετώπισα σοβαρό πρόβλημα σ’ αυτό. Πρέπει να βελτιώσω το φρενάρισμα ο Φερνάντο με πλησίαζε συνεχώς κερδίζοντας στα φρένα. Ήταν πολύ γρήγορος και δεν μπορούσα να τον κρατήσω. Προσπάθησα αλλά δεν γινόταν. Υποθέτω πως η πρόσφυση που έχει είναι καλύτερη από τη δικιά μας γιατί ήταν πολύ γρήγορος στην έξοδο των αργών στροφών».   

Στα αξιοσημείωτα του αγώνα η προσπάθεια του Μάσα να βρεθεί όσο πιο ψηλά γίνεται από τη θέση που εκκινούσε αλλά και η επαφή που είχε ο Μαρκ Γουέμπερ με τη Red Bull στη στροφή 10 με την Caterham του Κιέντο φαν ντερ Γκάρντ που βρίσκον
ταν ένα γύρο πίσω. Ο Αυστραλός πιλότος εκείνη την ώρα έδινε μάχη με τον Αλόνσο και χτύπησε στο πλάι και στον τροχό με τον Ολλανδό. Μετέπειτα ήταν λαύρος: "Πρέπει να προσέχουν κάνουν το δικό τους αγώνα και εγώ έτρεχα κάποτε με Minardi και ξέρω πως είναι αλλά καλό είναι να κοιτούν και τους καθρέπτες".

Από την πλευρά του ο φαν ντερ Γκαρντ τόνισε πως είχε δει το Γουέμπερ θεώρησε πως ήταν μακριά και αποφάσισε πως θα τον περνούσε στην ευθεία. Ο Γουέμπερ έχασε έτσι την ευκαιρία να διεκδικήσει μια θέση στο βάθρο. Προκαλεί εντύπωση πως μόνο 4 πιλότοι συμπλήρωσαν τους 70 γύρους πίσω από το Φέτελ ενώ ο 6ος (Ζαν Ερίκ Βερν) ήταν ένα γύρο πίσω. Αυτό εν μέρει συνέβη και εξαιτίας του μικρού μήκους της πίστας.

Συνολικά τα αποτελέσματα και η βαθμολογία διαμορφώθηκαν ως εξής:

Θέση Πιλότος        Ομάδα                       Χρόνος

 1.  Vettel         Red Bull-Renault           1’32:09.143

 2.  Alonso         Ferrari                    +    14.408

 3.  Hamilton       Mercedes                   +    15.942

 4.  Webber         Red Bull-Renault           +    25.731

 5.  Rosberg        Mercedes                   +  1:09.725

 6.  Vergne         Toro Rosso-Ferrari         +     1 γύρος

 7.  Di Resta       Force India-Mercedes       +     1 γύρος

 8.  Massa          Ferrari                    +     1 γύρος

 9.  Raikkonen      Lotus-Renault              +     1 γύρος

10.  Sutil          Force India-Mercedes       +     1 γύρος

11.  Perez          McLaren-Mercedes           +     1 γύρος

12.  Button         McLaren-Mercedes           +     1 γύρος

13.  Grosjean       Lotus-Renault              +     1 γύρος

14.  Bottas         Williams-Renault           +     1 γύρος

15.  Ricciardo      Toro Rosso-Ferrari         +    2 γύρους

16.  Maldonado      Williams-Renault           +    2 γύρους

17.  Bianchi        Marussia-Cosworth          +    2 γύρους

18.  Pic            Caterham-Renault           +    2 γύρους

19.  Chilton        Marussia-Cosworth          +    3 γύρους

20.  Gutierrez      Sauber-Ferrari             +    7 γύρους

 

Ταχύτερος γύρος: Webber, 1:16.182

 

Εγκατέλειψαν:

 

Πιλότος        Ομάδα                      Γύρος

Hulkenberg     Sauber-Ferrari               46

van der Garde  Caterham-Renault             44

 

 

Βαθμολογία:               

 

     Πιλότος:                     Κατασκευαστές:            

 1.  Vettel        132        1.  Red Bull-Renault          201

 2.  Alonso         96        2.  Ferrari                   145

 3.  Raikkonen      88        3.  Mercedes                  134

 4.  Hamilton       77        4.  Lotus-Renault             114

 5.  Webber         69        5.  Force India-Mercedes       51

 6.  Rosberg        57        6.  McLaren-Mercedes           37

 7.  Massa          49        7.  Toro Rosso-Ferrari         20

 8.  Di Resta       34        8.  Sauber-Ferrari              5

 9.  Grosjean       26      

10.  Button         25      

11.  Sutil          17      

12.  Vergne         13      

13.  Perez          12      

14.  Ricciardo       7      

15.  Hulkenberg      5      

 Επόμενος αγώνας το Βρετανικό GP στις 30/6 και την πίστα του Σίλβερστον.


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr