FIA: Δε δώσαμε άδεια για το τεστ Mercedes - Pirelli
FIA: Δε δώσαμε άδεια για το τεστ Mercedes - Pirelli
Συνεδριάζει σήμερα το Διεθνές Συμβούλιο (International Tribune) της FIA για να αποφανθεί για το θέμα των ιδιωτικών δοκιμών της Mercedes μετά το Ισπανικό GP.
Συνεδριάζει σήμερα το Διεθνές Συμβούλιο (International Tribune) της FIA για να αποφανθεί για το θέμα των ιδιωτικών δοκιμών της Mercedes μετά το Ισπανικό GP.
Όπως ίσως γνωρίζετε οι δοκιμές εξέλιξης απαγορεύονται κατά τη διάρκεια της χρονιάς και η Mercedes χρησιμοποίησε το φετινό μονοθέσιο. Επιπλέον ο κανονισμός προβλέπει, για δοκιμή εξέλιξης ελαστικών που είναι δικαίωμα της Pirelli βάσει συμβολαίου, τη χρήση οδηγών δοκιμαστών της Ιταλικής εταιρείας πράγμα που στη συγκεκριμένη περίπτωση ήταν αδύνατον να γίνει για προφανείς λόγους. H W04 είναι στα μέτρα των Ρόσμπεργκ και Χάμιλτον και επιπλέον η Mercedes το τελευταίο πράγμα που θέλει είναι να λάβουν γνώση των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών της W04 πιλότοι που δεν ανήκουν στην ομάδα. Η Mercedes συμπλήρωσε 1000km δοκιμών για λογαριασμό της Pirelli και η γνώση που αποκόμισε είναι σημαντική.
Από την πλευρά της Ιταλικής εταιρείας ανακοινώθηκε πως η δοκιμή αυτή αφορούσε τα ελαστικά του 2014 όμως είναι γνωστό πως ακόμη δεν έχει υπογραφεί το συμβόλαιο ανανέωσης συνεργασίας ανάμεσα στη Pirelli και τη FIA. Η Pirelli προμηθεύει από το 2011 ελαστικά σ’ όλες τις ομάδες της F1, βάσει τριετούς συμβολαίου, που λήγει στο τέλος της χρονιάς. Οι φήμες λένε πως είναι τυπικό θέμα η ανακοίνωση της ανανέωσης για την επόμενη τριετία.
Η Pirelli είχε ενημερώσει γραπτώς τη FIA για τη δοκιμή της Βαρκελώνης ενώ Red Bull και Ferrari έχουν επικεντρώσει την προσοχή τους στο αν παρέβη τον κανονισμό η Mercedes.
Το Διεθνές Συμβούλιο (ΙΤ) που ιδρύθηκε το 2010 αποτελείται κυρίως από νομικούς με πρόεδρο το Βρετανό Έντγουιν Γκλάσκοου. Οι γνωρίζοντες εκτιμούν πως θα μείνει στην παράβαση των κανονισμών και δε θα μπει σε τεχνικά θέματα.
Οι ποινές που μπορεί να επιβάλλει είναι προειδοποίηση, πρόστιμο, κοινωφελή εργασία, προσθήκη χρόνου σε αποτελέσματα, αποκλεισμός από αγώνες ή μηδενισμός. Επίσης ειδικά για τη F1 και το WRC μπορεί να προχωρήσει και σε αφαίρεση βαθμών.
Όπως ίσως γνωρίζετε οι δοκιμές εξέλιξης απαγορεύονται κατά τη διάρκεια της χρονιάς και η Mercedes χρησιμοποίησε το φετινό μονοθέσιο. Επιπλέον ο κανονισμός προβλέπει, για δοκιμή εξέλιξης ελαστικών που είναι δικαίωμα της Pirelli βάσει συμβολαίου, τη χρήση οδηγών δοκιμαστών της Ιταλικής εταιρείας πράγμα που στη συγκεκριμένη περίπτωση ήταν αδύνατον να γίνει για προφανείς λόγους. H W04 είναι στα μέτρα των Ρόσμπεργκ και Χάμιλτον και επιπλέον η Mercedes το τελευταίο πράγμα που θέλει είναι να λάβουν γνώση των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών της W04 πιλότοι που δεν ανήκουν στην ομάδα. Η Mercedes συμπλήρωσε 1000km δοκιμών για λογαριασμό της Pirelli και η γνώση που αποκόμισε είναι σημαντική.
Από την πλευρά της Ιταλικής εταιρείας ανακοινώθηκε πως η δοκιμή αυτή αφορούσε τα ελαστικά του 2014 όμως είναι γνωστό πως ακόμη δεν έχει υπογραφεί το συμβόλαιο ανανέωσης συνεργασίας ανάμεσα στη Pirelli και τη FIA. Η Pirelli προμηθεύει από το 2011 ελαστικά σ’ όλες τις ομάδες της F1, βάσει τριετούς συμβολαίου, που λήγει στο τέλος της χρονιάς. Οι φήμες λένε πως είναι τυπικό θέμα η ανακοίνωση της ανανέωσης για την επόμενη τριετία.
Η Pirelli είχε ενημερώσει γραπτώς τη FIA για τη δοκιμή της Βαρκελώνης ενώ Red Bull και Ferrari έχουν επικεντρώσει την προσοχή τους στο αν παρέβη τον κανονισμό η Mercedes.
Το Διεθνές Συμβούλιο (ΙΤ) που ιδρύθηκε το 2010 αποτελείται κυρίως από νομικούς με πρόεδρο το Βρετανό Έντγουιν Γκλάσκοου. Οι γνωρίζοντες εκτιμούν πως θα μείνει στην παράβαση των κανονισμών και δε θα μπει σε τεχνικά θέματα.
Οι ποινές που μπορεί να επιβάλλει είναι προειδοποίηση, πρόστιμο, κοινωφελή εργασία, προσθήκη χρόνου σε αποτελέσματα, αποκλεισμός από αγώνες ή μηδενισμός. Επίσης ειδικά για τη F1 και το WRC μπορεί να προχωρήσει και σε αφαίρεση βαθμών.
Από τα μέχρι τώρα δεδομένα της συνεδρίασης προκύπτουν τα εξής:
Η FIA δεν είχε δώσει άδεια για να γίνει το τεστ
Η Pirelli δεν ενημέρωσε τις άλλες ομάδες
Η Mercedes υπογραμμίζει πως εξίσου εκτός κανονισμών ήταν και η Ferrari που έκανε δοκιμές με μονοθέσιο του 2011.
Ο αγωνιστικός διευθυντής της Mercedes, Ρος Μπρον επιμένει πως δεν έχει ωφεληθεί σε τίποτα η ομάδα από το εν λόγω τεστ.
Η απόφαση που αναμένεται καταδικαστική για τη Mercedes πιθανολογείτε πως θα εκδοθεί μέχρι αύριο.
Η FIA δεν είχε δώσει άδεια για να γίνει το τεστ
Η Pirelli δεν ενημέρωσε τις άλλες ομάδες
Η Mercedes υπογραμμίζει πως εξίσου εκτός κανονισμών ήταν και η Ferrari που έκανε δοκιμές με μονοθέσιο του 2011.
Ο αγωνιστικός διευθυντής της Mercedes, Ρος Μπρον επιμένει πως δεν έχει ωφεληθεί σε τίποτα η ομάδα από το εν λόγω τεστ.
Η απόφαση που αναμένεται καταδικαστική για τη Mercedes πιθανολογείτε πως θα εκδοθεί μέχρι αύριο.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα