Η απάντηση της Pirelli για την αστοχία ελαστικών!

Αποκαλυπτικά τα ευρήματα της ανάλυσης που ολοκληρώθηκε από την Ιταλική εταιρεία κατασκευής ελαστικών όσον αφορά στην αστοχία ελαστικών που συνέβη σε 4 περιπτώσεις στον αγώνα της περασμένης Κυριακής στο Σίλβερστον.


Σύμφωνα λοιπόν με τα συμπεράσματα της Ιταλικής εταιρείας:

1.    Τα ελαστικά που αστόχησαν είχαν τοποθετηθεί με λάθος φορά. Τα φετινά πίσω ελαστικά της Pirelli έχουν ασύμμετρη δομή πράγμα και η κάθε τους πλευρά που είναι ορισμένη έχει διαφορετική διαμόρφωση για την αντιμετώπιση συγκεκριμένων τιμών εσωτερικών και εξωτερικών φορτίσεων. Αυτό σημαίνει ότι τα ελαστικά μπορούν να τοποθετηθούν μόνο στην πλευρά του μονοθεσίου για την οποία προορίζονται, το αριστερό ελαστικό πρέπει να τοποθετηθεί στην αριστερή πλευρά και το δεξιό στη δεξιά. Στην περίπτωση των Χάμιλτον, Μάσα, Βερν και Πέρεζ είχε τοποθετηθεί το αριστερό δεξιά και το δεξιό αριστερά.
2.    Χρησιμοποιήθηκαν πιέσεις πιο χαμηλές από τις ενδεδειγμένες πράγμα που έφερε τα ελαστικά σε απρόβλεπτα υψηλές καταπονήσεις.
3.    Χρησιμοποιήθηκαν ακραίες γωνίες κάμπερ.
4.    Η σχεδίαση των κερμπ σε συνδυασμό με την επιθετική οδήγηση στη στροφή 4 οδήγησε σε τραυματισμό του πίσω αριστερά ελαστικού.

Επιπλέον η Pirelli ξεκαθάρισε ότι ανάλογο πρόβλημα δεν είχε παρουσιαστεί στο παρελθόν.  

Για να μην επαναληφθεί αυτό το πρόβλημα η Pirelli συνιστά:

•    Να μην τοποθετούνται τα ελαστικά σε λάθος πλευρά.
•    Να οριστεί ειδικός τεχνικός έφορος από τη FIA που να ελέγχει πιέσεις και γωνίες κάμπερ ώστε αυτές να μην υπερβαίνουν ένα συγκεκριμένο όριο.
Επίσης η Pirelli προτείνει από το Γερμανικό GP που είναι προγραμματισμένο γι’ αυτό το Σαββατοκύριακο (7/7) να χρησιμοποιηθούν για πίσω ελαστικά αυτά με ιμάντα από κέβλαρ που οι ομάδες δοκίμασαν και στη Βρετανία και στον Καναδά. Από το Ουγγρικό GP να υιοθετηθούν νέα ελαστικά χωρίς ορισμένη φορά με ιμάντα από κέβλαρ διατηρώντας τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά των φετινών ελαστικών. Αυτός ο νέος τύπος θα δοκιμαστεί πρώτα στο Σίλβερστον στις δοκιμές όπου θα συμμετέχουν οι επίσημοι οδηγοί των ομάδων.

Όλα αυτά θα αποφασιστούν αύριο στην Ολομέλεια της FIA.


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr