GP Γερμανίας: Τι κρύβει η στρατηγική της Ferrari;

Λίγες ώρες πριν την εκκίνηση του 9ου αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος της F1, που θα μεταδοθεί απευθείας από τον Alpha (14:15) και τον ΟΤΕ αναλύουμε τα δεδομένα προσπαθώντας να διακρίνουμε πιθανότητες και υποψήφιους νικητές σ’ έναν αγώνα που οι προβλέψεις απαγορεύονται.


Σε πρώτη ανάγνωση οι περισσότεροι θα πείτε πως ο Φέτελ θα αλλάξει τη μαλακή γόμα σε μέση δυο γύρους νωρίτερα από το Χάμιλτον και θα βρεθεί μπροστά του μετά το 1ο πιτ στοπ, για να παραμείνει εκεί μέχρι το τέλος.

Είναι ένα σενάριο ίσως επιβεβαιωθεί υπάρχουν όμως και άλλες παράμετροι. Ο Φέτελ δεν έχει κερδίσει ποτέ Γερμανικό GP και δεν έχει κερδίσει επί Ευρωπαϊκού εδάφους από το Σεπτέμβριο του 2011. Ο Χάμιλτον κέρδισε το τελευταίο GP στο Νίρμπουργκρινγκ με τη McLaren το 2011. Το ζήτημα είναι κατά πόσο η Mercedes θα φθείρει περισσότερο από τη Red Bull τα ελαστικά. Όμως μην ξεχνάτε πως τα πίσω ελαστικά έχουν αλλάξει ιμάντα και είναι πιο ανθεκτικά ενώ δουλεύουν και σε χαμηλότερη θερμοκρασία. Άρα είναι πιο εύκολο να τα προστατέψεις.

Η Mercedes έχει δείξει σαφή σημάδια βελτίωσης σ’ αυτό τον τομέα ενώ και η τελική της ταχύτητα είναι ανώτερη κατά 2km/h σε σχέση με τις Red Bull.

Με το Φέτελ στην ακάθαρτη γραμμή που παίζει ρόλο στο Νίρμπουργκρινγκ και το Γουέμπερ στην καθαρή εκτιμούμε πως οι Ταύροι θα βρεθούν να στρίβουν πλάι – πλάι στην 1η στροφή. Δεν ξέρουμε αν θα μπλέξουν τα κέρατά τους, το μόνο για το οποίο είμαστε βέβαιοι είναι ότι κανείς εκ των δυο πιλότων δεν είναι σε ψυχολογία να σηκώσει το πόδι του από το γκάζι.

Πιο πίσω ο Ράικονεν αν στρίψει 2ος μπορεί να γίνει απειλητικός ενώ στη Ferrari ποντάρουν στη χρήση της μέσης γόμας στην αρχή του αγώνα. Οι κόκκινοι βλέπουν ότι οι αντίπαλοί τους με τη μαλακή γόμα θα κάνουν την 1η αλλαγή κοντά στο 15ο γύρο ενώ αυτοί θα ξεπεράσουν τους 22 γύρους με τη μέση γόμα. Σ’ αυτό το διάστημα θα βρεθούν ίσως να οδηγούν την κούρσα και φιλοδοξούν να παραμείνουν εκεί. Πιθανόν ένα αυτοκίνητο ασφαλείας να τους βοηθούσε σ’ αυτή την προσπάθεια.

Όπως και να έχει με βάση την απόδοση του Μάσα στο Q2 (1:29.825) που θα τον έφερνε στην 4η θέση της εκκίνησης στη Ferrari φαντάζει να έχουν κάνει λάθος επιλογή που δεν πίεσαν στο Q3 για μια καλύτερη θέση στην εκκίνηση.

Η επικρατέστερη στρατηγική όπως λένε τα δεδομένα θα είναι αυτή των δυο πιτ στοπ με μεγιστοποίηση χρήσης της μέσης γόμας.

Προσωπική μας εκτίμηση, βλέπουμε Χάμιλτον, Ράικονεν, Αλόνσο στο βάθρο.



Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr