Ferrari: Θεωρούν ότι δεν έκαναν λάθος!

Στην Ιταλική ομάδα δυσκολεύονται στην αυτοκριτική, τουλάχιστον δημόσια και πιθανόν αυτός να είναι ένας από τους λόγους που η ομάδα δεν αποδίδει τα αναμενόμενα.

Έκπληκτοι οι τιφόζι ανά τον κόσμο είδαν το Σάββατο στις κατατακτήριες δοκιμές στο Q1 και στο Q2 τα κόκκινα μονοθέσια να σημειώνουν κορυφαίους χρόνους και στη συνέχεια αντί να προσπαθούν να καταταγούν όσο το δυνατό ψηλότερα στο Q3 να ρίχνουν λευκή πετσέτα.

Οι Αλόνσο και Μάσα βγήκαν με την πιο αργή μέση γόμα έγραψαν ένα συμβατικό χρόνο και κατέλαβαν την 4η σειρά της εκκίνησης καθότι οι Μπάτον και Χούλκενμπεργκ δεν έκαναν καθόλου προσπάθεια. Αν ο Μάσα επαναλάμβανε την προσπάθεια του Q2 θα ήταν 4ος στην εκκίνηση μπροστά από τις Lotus.

Στη Ferrari υπεραμύνονταν την Κυριακή το πρωί αυτής της επιλογής τονίζοντας πως έχουν επιλέξει διαφορετική στρατηγική η οποία βασίζεται στην μέση γόμα.
Το ξεκίνημα του αγώνα όμως ήταν αποκαλυπτικό. Ο Μάσα από δικό του οδηγικό λάθος έχασε τον έλεγχο στο τέλος της ευθείας εκκίνησης τερματισμού και μετά κόλλησε το κιβώτιο.

Με τη μια Ferrari στον αγώνα και τις θερμοκρασίες αρκετά ψηλά (44 βαθμούς) όλοι περίμεναν τον Αλόνσο να μείνει όσο πιο πολύ μπορεί στην πίστα με τη μέση γόμα. Αντιλαμβάνεστε την έκπληξη όταν τον είδαν στον 12ο γύρο να μπαίνει για αλλαγή ελαστικών ενώ την ίδια στιγμή ο Γκροζάν δεν είχε ακόμη αλλάξει τη μαλακή γόμα!
Οποία έκπληξη αν δει κανείς επίσης ότι ο Αλόνσο συμπλήρωσε 11 γύρους με τη μαλακή γόμα, στο φινάλε βέβαια χωρίς το φορτίο καυσίμου. Τέλος ο Ισπανός με τη μέση γόμα που έβαλε στον 24ο γύρο έφτασε μέχρι τον 49ο έστω και πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας για ένα διάστημα.
Ο ίδιος μετά το τέλος του αγώνα υπεραμύνθηκε των επιλογών της ομάδας: «Λόγω της στρατηγικής που επιλέξαμε μπορέσαμε να διεκδικήσουμε θέση στο βάθρο. Αν ακολουθούσαμε την τακτική μαλακή, μέση, μέση, μέση γόμα δε θα τα καταφέρναμε».

Ο Αλόνσο εκκινούσε 8ος και από τους πιλότους που ήταν μπροστά του, ο Γουέμπερ είχε το πρόβλημα με το ελαστικό στα πιτ, ο Μάσα εγκατέλειψε και ο Χάμιλτον αντιμετώπισε υπέρμετρη φθορά ελαστικών για την οποία διαμαρτύρεται στην ομάδα. Άρα ουσιαστικά ο Αλόνσο που τερμάτισε 4ος πέρασε με τη στρατηγική που υιοθέτησε η Ferrari τον Ρικιάρντο!
Δε θα μπορούσε να είναι μπροστά από τον Αυστραλό στην εκκίνηση αν είχε κάνει προσπάθεια στο Q3;

Ενδεικτική του κλίματος που επικρατεί στις τάξεις της Ιταλικής ομάδας είναι η εξήγηση που έδωσε ο Ντομενικάλι στο σταμάτημα της F138 αμέσως μετά το πέσιμο της καρό σημαίας: «Σταμάτησε ο Αλόνσο για να περισσέψει καύσιμο για το δείγμα που πρέπει να πάρουν οι άνθρωποι της FIA. Αλλά δεν έκοψε στον τελευταίο γύρο παλεύοντας με το Γκροζάν».

Ο Αλόνσο ήταν στα 7 δέκατα από το Γάλλο και έχασε πάνω από 1 sec στον τελευταίο γύρο. Η στρατηγική της Ferrari να φέρει τον Αλόνσο στο βάθρο δεν συμπεριελάμβανε προφανώς ικανή ποσότητα καυσίμου ώστε να μπορεί να επιτεθεί στον τελευταίο γύρο ο Ισπανός! Τι λέει ο Αλόνσο για όλα αυτά; Πως το αποτέλεσμα που πέτυχε είναι δυσανάλογα μεγάλο με τις δυνατότητες της F138.

Τα συμπεράσματα δικά σας.


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr