Red Bull: Αλλαγές στα πιτ στοπ!
12.07.2013
12:47
Στην Αυστριακή εταιρεία ανέλυσαν ενδελεχώς τους λόγους που οδήγησαν στο ατύχημα του Γερμανικού GP στα πιτ και προχωρούν σε αλλαγές που θα διασφαλίσουν ότι δεν θα επαναληφθεί.
Όπως ίσως γνωρίζετε το πρώτο πιτ στοπ του Γουέμπερ στο Νίρμπουργκρινγκ είχε άσχημη εξέλιξη. Ο Αυστραλός ξεκίνησε μετά το σχετικό σήμα χωρίς να έχει βιδωθεί το πίσω αριστερά μπουλόνι με αποτέλεσμα τον τραυματισμό ενός εικονολήπτη της FOM.
Στη Red Bull αφού εξέτασαν τα συμβάντα ανακοίνωσαν τι ακριβώς συνέβη . Ο χειριστής του πίσω αριστερά αερόκλειδου διαπιστώνοντας πως το μπουλόνι δεν κούμπωνε αντέστρεψε τη ροπή για να το αφαιρέσει και να βάλει το εφεδρικό. Το αερόκλειδο κλώτσησε και το χέρι του τινάχτηκε ακουμπώντας το κουμπί που δίνει σήμα ότι ο τροχός ασφάλισε. Ο σηματωρός έδωσε το ΟΚ και ο Γουέμπερ εκκίνησε αστραπιαία ως όφειλε αλλά χωρίς να συνδέει κάτι το πίσω λάστιχο με το υπόλοιπο αμάξωμα.
Για να διασφαλίσουν ότι δε θα ξανασυμβεί αυτό στη Red Bull αλλάζουν τη φορά που ξεβιδώνει το αερόκλειδο ώστε αν κλωτσήσει το χέρι του τεχνικού να κινηθεί αντίθετα με το κουμπί. Επιπλέον ο σηματωρός έχει σαφή εντολή αν παρατηρηθεί οιαδήποτε δυσλειτουργία να μην απελευθερώσει το μονοθέσιο προτού πάρει σαφές σήμα από το χειριστή του αερόκλειδου στο σημείο που παρατηρήθηκε το θέμα. Επίσης από την ομάδα προσπαθούν να βρουν έναν ασφαλή τρόπο να μην ενεργοποιείται το σήμα του ΟΚ στο ελαστικό αν δεν έχει βιδώσει το μπουλόνι.
Στη Red Bull αφού εξέτασαν τα συμβάντα ανακοίνωσαν τι ακριβώς συνέβη . Ο χειριστής του πίσω αριστερά αερόκλειδου διαπιστώνοντας πως το μπουλόνι δεν κούμπωνε αντέστρεψε τη ροπή για να το αφαιρέσει και να βάλει το εφεδρικό. Το αερόκλειδο κλώτσησε και το χέρι του τινάχτηκε ακουμπώντας το κουμπί που δίνει σήμα ότι ο τροχός ασφάλισε. Ο σηματωρός έδωσε το ΟΚ και ο Γουέμπερ εκκίνησε αστραπιαία ως όφειλε αλλά χωρίς να συνδέει κάτι το πίσω λάστιχο με το υπόλοιπο αμάξωμα.
Για να διασφαλίσουν ότι δε θα ξανασυμβεί αυτό στη Red Bull αλλάζουν τη φορά που ξεβιδώνει το αερόκλειδο ώστε αν κλωτσήσει το χέρι του τεχνικού να κινηθεί αντίθετα με το κουμπί. Επιπλέον ο σηματωρός έχει σαφή εντολή αν παρατηρηθεί οιαδήποτε δυσλειτουργία να μην απελευθερώσει το μονοθέσιο προτού πάρει σαφές σήμα από το χειριστή του αερόκλειδου στο σημείο που παρατηρήθηκε το θέμα. Επίσης από την ομάδα προσπαθούν να βρουν έναν ασφαλή τρόπο να μην ενεργοποιείται το σήμα του ΟΚ στο ελαστικό αν δεν έχει βιδώσει το μπουλόνι.
Όλη τη γνώση που αποκόμισε απ’ την ανάλυση αυτή η Αυστριακή ομάδα την μοιράστηκε με τις υπόλοιπες σε μια προσπάθεια να ελαχιστοποιήσει τις πιθανότητες να συμβεί κάτι ανάλογο.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr