F1: Τα ελαστικά είναι ασφαλή τώρα!
Oλοκληρώθηκαν χτες βράδυ οι δοκιμές νέων οδηγών και ελαστικών στην πίστα του Σίλβερστον.
Όπως ίσως θυμάστε στη Βρετανική πίστα ανέκυψε το θέμα με τα κλαταρίσματα ελαστικών το οποίο αποδόθηκε σε συνδυασμό παραγόντων: Ακραίες γωνίες κάμπερ, πιέσεις χαμηλότερες του κανονικού, αθέτηση φοράς και επιθετική διαμόρφωση των κερμπ.
Από την Pirelli προχώρησαν σε αλλαγή του σκελετού των ελαστικών, στις δοκιμές του Σίλβερστον τις 3 προηγούμενες μέρες χρησιμοποιήθηκαν οι σκελετοί του 2012 με τις γόμες του 2013. Πρόκειται ουσιαστικά για ελαστικά διαφορετικού σχήματος με πιο τετράγωνους ώμους που επηρεάζουν αντίστοιχα την αεροδυναμική του μονοθεσίου.
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής Σεμπάστιαν Φέτελ σε αντίθεση με την πλειοψηφία των πρωτοκλασάτων οδηγών παραβρέθηκε στο τεστ και χτες το απόγευμα συμπλήρωσε 79 γύρους στο τιμόνι της RB9 (σ.σ: απόσταση μεγαλύτερη από αυτή του αγώνα των 60 γύρων) σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο του τριημέρου με 1:32.8. Η διαφορά με το 1:29. 6 που σημείωσε στη μάχη της pole ο Χάμιλτον οφείλεται εν μέρει και στις συγκεκριμένες ρυθμίσεις που υποχρεωτικά υιοθέτησαν μετά από οδηγία της Pirelli οι ομάδες ώστε να υπάρχει μια σταθερή βάση αξιολόγησης των ελαστικών. Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας ο Φέτελ τόνισε: «Είχαμε τρεις ημέρες δοκιμών με πολλούς διαφορετικούς οδηγούς, χωρίς μηχανικά προβλήματα, παρότι οι θερμοκρασίες ήταν υψηλότερες από εκείνες του βρετανικού Grand Prix, πράγμα θετικό. Προφανώς είχαμε περιορισμούς στο τι μπορούσαμε να ρυθμίσουμε αλλά δεν είδα πολλές διαφορές στα ελαστικά. Είχα τη δυνατότητα να καλύψω πολλούς γύρους, ήταν θετικό που πήρα μία εικόνα από τη λειτουργία τους και φυσικά, είναι πάντα ευχάριστο να οδηγείς στο Σίλβερστον».
Ο Φελίπε Μάσα ήταν ένας από τους πιλότους
Από την πλευρά του ο πιλότος της Williams, Παστόρ Μαλντονάντο τόνισε πως πρέπει οι οδηγοί να εμπιστευτούν ξανά την Pirelli: «Ήξεραν που βρίσκεται το πρόβλημα και το έλυσαν».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr