Μάσα: Ξέρω τι χρειάζεται για να μείνω στη Ferrari!
Μάσα: Ξέρω τι χρειάζεται για να μείνω στη Ferrari!
Ο 32χρονος Βραζιλιάνος πιλότος διανύει τον όγδοο χρόνο του στη Ferrari και δυστυχώς παρότι ξεκίνησε καλά φέτος η συνέχεια δεν ήταν ανάλογη.
Ο Μάσα έδωσε απτά δείγματα της ταχύτητάς του στο τέλος της περσινής και στην αρχή της φετινής χρονιάς με επιδόσεις ανώτερες του Αλόνσο στις κατατακτήριες δοκιμές.
Επίσης η συγκομιδή βαθμών στους πέντε πρώτους αγώνες δεν ήταν κακή καθότι στην Ισπανία ανέβηκε και στο βάθρο. Όμως από κει και πέρα έχει πάρει μόλις 12 βαθμούς σε τέσσερις αγώνες και συνολικά υπολείπεται στη βαθμολογία έναντι του Αλόνσο με 66 βαθμούς έχοντας συγκεντρώσει μόλις 57 έναντι 123 του Ισπανού πιλότου.
Με λάθη και προβλήματα σε Μονακό, Καναδά, Βρετανία και Γερμανία ο Μάσα που έχει να κερδίσει GP από το δραματικό αγώνα στην πατρίδα του το 2008 όπου για λίγα δευτερόλεπτα ήταν πρωταθλητής είδε όπως ήταν αναμενόμενο να φουντώνουν τα δημοσιεύματα αμφισβήτησής του.
Φυσικά όπως έχουμε ξαναγράψει στη Ferrari παραμένει όχι για την ταχύτητα και την ανταγωνιστικότητά του αλλά γιατί έχει αποδεχτεί το ρόλο του δεύτερου οδηγού και ότι αυτό συνεπάγεται.
Επίσης η συγκομιδή βαθμών στους πέντε πρώτους αγώνες δεν ήταν κακή καθότι στην Ισπανία ανέβηκε και στο βάθρο. Όμως από κει και πέρα έχει πάρει μόλις 12 βαθμούς σε τέσσερις αγώνες και συνολικά υπολείπεται στη βαθμολογία έναντι του Αλόνσο με 66 βαθμούς έχοντας συγκεντρώσει μόλις 57 έναντι 123 του Ισπανού πιλότου.
Με λάθη και προβλήματα σε Μονακό, Καναδά, Βρετανία και Γερμανία ο Μάσα που έχει να κερδίσει GP από το δραματικό αγώνα στην πατρίδα του το 2008 όπου για λίγα δευτερόλεπτα ήταν πρωταθλητής είδε όπως ήταν αναμενόμενο να φουντώνουν τα δημοσιεύματα αμφισβήτησής του.
Φυσικά όπως έχουμε ξαναγράψει στη Ferrari παραμένει όχι για την ταχύτητα και την ανταγωνιστικότητά του αλλά γιατί έχει αποδεχτεί το ρόλο του δεύτερου οδηγού και ότι αυτό συνεπάγεται.
Μιλώντας για το μέλλον του ο Μάσα τόνισε μεταξύ άλλων: « Ξέρω πολύ καλά τι πρέπει να κάνω. Απλά θέλω να σημειώσω αποτελέσματα. Ο ρυθμός μου, η ταχύτητα στον αγώνα είναι εκεί, δεν υπάρχει πρόβλημα σ’ αυτό. Απλά οι συγκυρίες δε με βοηθούν να τερματίζω στους αγώνες. Πρέπει να επικεντρώσω την προσοχή μου στη διατήρηση ανταγωνιστικού ρυθμού και ξέρω καλά πως αν δε μου συμβεί κάτι απρόβλεπτο θα τερματίσω σε καλή θέση στη δεκάδα. Είναι πολύ σημαντική η προσπάθεια που καταβάλουμε να βελτιώσουμε την ταχύτητα της F138 στις δοκιμές. Το μονοθέσιο μας είναι ταχύ στον αγώνα και αν εκκινούμε από καλή θέση αυτό βοηθάει. Εγώ πρέπει να βελτιωθώ όσον αφορά στη σταθερότητά μου ώστε να τερματίζω σταθερά. Δεν ήμουν τυχερός με τα ελαστικά στη Βρετανία και στο Μπαχρέιν. Όταν δε μου συμβαίνει κάτι περίεργο είμαι πάντα ψηλά στη δεκάδα».
Ο Μάσα που το συμβόλαιό του με τη Ferrari λήγει στο τέλος του χρόνου δεν έχει ανέβει ποτέ στο βάθρο στο Ουγγαρόρινγκ. Το GP Ουγγαρίας είναι προγραμματισμένο για την ερχόμενη Κυριακή 28/7.
Ο Μάσα που το συμβόλαιό του με τη Ferrari λήγει στο τέλος του χρόνου δεν έχει ανέβει ποτέ στο βάθρο στο Ουγγαρόρινγκ. Το GP Ουγγαρίας είναι προγραμματισμένο για την ερχόμενη Κυριακή 28/7.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα