Ράικονεν: Καιρός να τερματίσω πρώτος!
Ο Φινλανδός πρωταθλητής έχει ανέβει στο βάθρο στους έξι από τους δέκα αγώνες που έχει εκκινήσει στην πίστα του Ουγγαρόρινγκ όπου διοργανώνεται την Κυριακή 28/7 ο 10ος αγώνας του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της F1.
Επιπλέον ο 33χρονος οδηγός της Lotus έχει τερματίσει 4 φορές, στη δεύτερη θέση σε 9 αγώνες ενώ έχει κερδίσει μόνο στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος.
Ενόψει του δέκατου αγώνα της χρονιάς στην Ουγγαρία ο Ράικονεν μοιράστηκε τις σκέψεις του, διαμέσου του επίσημου διαδικτυακού τόπου της F1.
Τι χρειάζεται για μια καλή εμφάνιση στο Ουγγαρόρινγκ;
Έχω τερματίσει πολλές φορές 2ος στην Ουγγαρία και ξέρω πόσο σημαντικό είναι να βρίσκεσαι επικεφαλής του αγώνα μετά την πρώτη στροφή. Ανεξάρτητα αν υπάρχει ή όχι DRS είναι δύσκολο να προσπεράσει κανείς στο Ουγγαρόρινγκ. Για να τα πας καλά πρέπει να είσαι αλάνθαστος στις ελεύθερες δοκιμές, δυνατός στις κατατακτήριες και να έχεις μια εξαιρετική εκκίνηση στον αγώνα.
Το 2005 κέρδισες εκκινώντας 4ος στην Ουγγαρία…
Εκκίνησα καλά ήμουν 2ος στο τέλος του πρώτου γύρου και μετά όλα πήγαν καλά για μένα.
Πως είναι η ατμόσφαιρα στην Ουγγαρία;
Είναι πάντα ωραία να βρίσκεσαι εκεί. Η πίστα δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολη αλλά συνήθως είναι απαιτητικός αγώνας γιατί κάνει ζέστη. Το μονοθέσιο μας βολεύεται όταν έχει ζέστη φέτος και για μένα το μόνο που μπορεί να απαλύνει το μαρτύριο της ζέστης είναι η νίκη.
Τι απαιτείται για να είναι γρήγορο ένα μονοθέσιο στο Ουγγαρόρινγκ;
Αμεσότητα στην αλλαγή διεύθυνσης και καλή πρόσφυση στην έξοδο των στροφών. Αν έχεις αυτά έχεις ανταγωνιστικό μονοθέσιο για τον αγώνα.
Πως μπορείς να εξασφαλίσεις καλή εκκίνηση;
Χρειάζεται να τα πας καλά στις δοκιμές και να αποφύγεις την ακάθαρτη πλευρά του grid (σ.σ: τις θέσεις 2,4,6,8,10,12,14,16,18,20,22). Αν δείτε τις φετινές εκκινήσεις η ακάθαρτη γραμμή είναι πραγματικό μειονέκτημα στην αρχή.
Θεωρείς αυτό τον αγώνα εντός έδρας για σένα;
Πολλές φορές αποκαλείται το Ουγγρικό GP ως το GP των Φινλανδών. Έρχονται πολλοί συμπατριώτες μου κάθε χρόνο στον αγώνα και είναι πάντα ωραία να βλέπω τις σημαίες μας να κυματίζουν.
Θα μπορούσες να μην είχες αλλάξει την τελευταία φορά ελαστικά στη Γερμανία και να είχες κερδίσει τον αγώνα;
Τα ελαστικά μου ήταν ΟΚ όταν τα άλλαξαν όμως δεν ξέρω αν θα είχαν αντέξει μέχρι το τέλος ή τι μπορούσε να συμβεί στον αγώνα. Σίγουρα δε μας βοήθησε το πρόβλημα στην επικοινωνία καθώς οι μηχανικοί μου δε με άκουγαν παρότι εγώ τους άκουγα να με ρωτάνε. Αν είχαμε κάνει άλλες επιλογές μπορεί να τερμάτιζα πρώτος
Μπορείς να κερδίσεις στην Ουγγαρία;
Δεν έχει αξία να μιλάει κανείς γι’ αυτό. Ελπίζω να πάρουμε το αποτέλεσμα που προσδοκούμε. Θα είναι ωραία να μπούμε στην καλοκαιρινή ανάπαυλα όπου θα επαναφορτίσουμε τις μπαταρίες μας μ’ ένα νικηφόρο αποτέλεσμα. Το πιο σημαντικό όμως είναι να μειώσουμε τη διαφορά στη βαθμολογία.
Ο Φέτελ μετά από 9 αγώνες και ενώ απομένουν άλλοι 10 προηγείται στη βαθμολογία των οδηγών με 157 βαθμούς και ακολουθούν Αλόνσο με 123 και Ράικονεν με 116.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr