Τα οικονομικά προβλήματα ταλανίζουν την Βρετανική ομάδα, ο Κίμι ακόμη περιμένει να πληρωθεί ενώ η συμφωνία με το fund, Infiniti Racing που ανακοινώθηκε πομπωδώς πριν λίγο καιρό τελικά δεν έχει κλειστεί ακόμη.
Τάκης Πουρναράκης
Σε πρόσφατη συνέντευξή του ο αρχιμηχανικός της ομάδας Άλαν Περμάν παραδέχτηκε πως ο φετινός προϋπολογισμός για την εξέλιξη του μονοθεσίου δεν επιτρέπει πολλές καινοτομίες: "Έχουμε ήδη ετοιμάσει τις βελτιώσεις για τους επόμενους αγώνες και δεν υπάρχουν πλέον δυνατότητες για άλλες εξελίξεις". Η πρόσφατη φυγή του τεχνικού διευθυντή Τζέιμς Άλισον που πλέον φορά τη φόρμα της Ferrari για πολλούς οφείλονταν ακριβώς σ' αυτό. Στην έλλειψη πόρων για εξέλιξη της Ε 21.
Κλείσιμο
Ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας Έρικ Μπουλιέ όταν ρωτήθηκε για τη συμφωνία με το Infiniti Racing που φέρεται ως αγοραστής του 65% της ομάδας τόνισε: "Είναι σίγουρο πως χρειαζόμαστε χρηματοδότη. Θα έχουμε περισσότερα να πούμε σε λίγες εβδομάδες, ελπίζω να δώσουμε όλες τις σωστές απαντήσεις".
Από την πλευρά του ο Ράικονεν επιβεβαίωσε πως δεν έχει ακόμη πληρωθεί, κατάσταση που επαναλαμβάνεται όπως και πέρυσι. Τόσο η Red Bull όσο και η Ferrari φλερτάρουν με το Φινλανδό πρωταθλητή που σίγουρα θέλει μονοθέσιο νικητή για το 2014 αλλά και να παραμείνει στη μάχη του τίτλου μέχρι το φινάλε φέτος.
Όλα όσα πρέπει να κάνουμε για να παραμείνουμε ενυδατωμένοι και ασφαλείς όταν οι θερμοκρασίες είναι ιδιαίτερα αυξημένες – Η σημασία της ποιότητας του νερού.
Η δεύτερη κατά σειρά δράση του φετινού προγράμματος (2024) πραγματοποιήθηκε μεταξύ 21 και 24 Ιουνίου στη Σαντορίνη, συγκεντρώνοντας από ακτές και βυθούς το διόλου ευκαταφρόνητο μέγεθος των 306,5 κιλών απορριμμάτων.
Το στρατηγικό πλάνο της Coca-Cola Τρία Έψιλον βασίζεται στον ψηφιακό και τεχνολογικό μετασχηματισμό, και στοχεύει στη βιωσιμότητα και την ενίσχυση της κοινωνίας.