Ο 33χρονος Βραζιλιάνος παραδέχεται πως η θέση του στη Ferrari είναι επισφαλής για το 2014.
Τάκης Πουρναράκης
Αρκετοί ίσως σκέφτεστε πως ο Μάσα θα έπρεπε να είχε χάσει τη θέση του στην Ιταλική ομάδα το 2009 μετά τον τραυματισμό του. Η αλήθεια είναι πως ο Βραζιλιάνος από τότε δεν κέρδισε ξανά ενώ μετά την έλευση του Αλόνσο παρέμεινε αποδεχόμενος το ρόλο του δεύτερου.
Δεν αρκεί όμως αυτό για μια ομάδα καταδικασμένη να πρωταγωνιστεί
Κλείσιμο
καθώς η Ferrari χρειάζεται βαθμούς σε κάθε αγώνα και από τους δυο πιλότους της για να παραμείνει στη μάχη του πρωταθλήματος κατασκευαστών.
Ο Μάσα έχει ένα κακό σερί αποτελεσμάτων από το GP του Μονακό και μετά με συγκομιδή μόλις 16 βαθμών σε 5 αγώνες. Η μόνη φορά που ανέβηκε φέτος στο βάθρο ήταν στην Ισπανία (3ος). Ο ίδιος διατηρεί την αισιοδοξία του και συνεχίζει να πιστεύει στις δυνατότητές του: " Τα αποτελέσματα θα κρίνουν αν θα παραμείνω εδώ ή θα αλλάξω ομάδα. Δεν αποκλείεται να παραμείνω αλλά το πιο σπουδαίο είναι η συγκομιδή βαθμών. Είμαι ικανοποιημένος από το ρυθμό που έχω σε δοκιμές και αγώνα. Πρέπει όμως να τερματίζω στους αγώνες και να βρίσκομαι σταθερά στους βαθμούς. Αν το πετύχω αυτό τα αποτελέσματα θα με δικαιώσουν".
Ο Μάσα κατάφερε πέρυσι να αντιδράσει σε ανάλογη πίεση και τελικά αφού πέτυχε τα αποτελέσματα που προσδοκούσε απ' αυτόν η Ferrari, παρέμεινε στις τάξεις της φέτος.
Από την πλευρά της ομάδας δια στόματος του προέδρου Λούκα ντι Μοντεζέμολο επίσης εκφράστηκε η επιθυμία για αποτελέσματα χωρίς να αποκλείεται τίποτα.
Ισχυρό προβάδισμα για την αντικατάσταση του Μάσα έχει ο ταλαντούχος Γερμανός Νίκο Χούλκενμπεργκ που φέτος αγωνίζεται στη Sauber. Το μόνο που μπορεί να αποτελέσει πρόβλημα είναι η ταχύτητά του καθότι το τελευταίο πράγμα που θέλει στη Ferrari ο Αλόνσο είναι ένας εξίσου ταχύς πιλότος στο άλλο μονοθέσιο.
Όλα όσα πρέπει να κάνουμε για να παραμείνουμε ενυδατωμένοι και ασφαλείς όταν οι θερμοκρασίες είναι ιδιαίτερα αυξημένες – Η σημασία της ποιότητας του νερού.
Η δεύτερη κατά σειρά δράση του φετινού προγράμματος (2024) πραγματοποιήθηκε μεταξύ 21 και 24 Ιουνίου στη Σαντορίνη, συγκεντρώνοντας από ακτές και βυθούς το διόλου ευκαταφρόνητο μέγεθος των 306,5 κιλών απορριμμάτων.
Το στρατηγικό πλάνο της Coca-Cola Τρία Έψιλον βασίζεται στον ψηφιακό και τεχνολογικό μετασχηματισμό, και στοχεύει στη βιωσιμότητα και την ενίσχυση της κοινωνίας.