Επιστρέφει στη Ferrari ο Ράικονεν;
Επιστρέφει στη Ferrari ο Ράικονεν;
Μετά τη δημοσιοποίηση εκ μέρους του μάνατζερ του πιλότου ότι οι συζητήσεις με τη Red Bull κατέληξαν σε αδιέξοδο έχουν φουντώσει οι φήμες ότι ο 33χρονος Φινλανδός πρωταθλητής επιστρέφει στη Ferrari.
Στην Ιταλική ομάδα δεν έχουν ακόμη αποφασίσει αν θα αντικαταστήσουν το Φελίπε Μάσα στο τέλος της χρονιάς. Ο Βραζιλιάνος ακόμη μια σεζόν προβληματίζει με την απόδοσή του και η υστέρηση βαθμών που προκύπτει από τα λάθη και τις εγκαταλείψεις επηρεάζει την πορεία της Ιταλικής ομάδας που πλέον βρίσκεται στην 3η θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών.
Το πιο πιθανό είναι στη Ferrari να περιμένουν να ολοκληρωθεί το Ευρωπαϊκό σκέλος της F1, προτού αποφασίσουν αν θα αντικαταστήσουν το Μάσα.
Θυμίζουμε πως κυριότερος υποστηρικτής του Μάσα στη Ferrari είναι ο Φερνάντο Αλόνσο που σε κάθε περίπτωση θέλει ένα "διαχειρίσιμο" πιλότο στο άλλο μονοθέσιο της ομάδας. Ο Μάσα έχοντας συμβιβαστεί με το ρόλο του "δεύτερου" είναι μια τέτοια περίπτωση. Δεν ξέρουμε κατά πόσο μπορεί να εξελιχθούν σε μια τέτοια περίπτωση οι Χούλκενμπεργκ και ντι Ρέστα τα ονόματα των οποίων επίσης ακούγονται για τη θέση του Μάσα. Ειδικά για τον 26χρονο ταλαντούχο Γερμανό που φέτος αγωνίζεται με τα χρώματα της Sauber θεωρούμε πως είναι ένας πιλότος πάνω στον οποίο μπορεί να επενδύσει η Ιταλική ομάδα για το μέλλον.
Όπως και να έχει η περίπτωση του Ράικονεν είναι διαφορετική. Δεν είναι "διαχειρίσιμος", το ειδικό του βάρος σαν οδηγού και πρωταθλητή αποκλείει την περίπτωση να τον χρησιμοποιήσει κάποιος ως εντολοδόχο επ' ωφελεία του Αλόνσο οπότε αμέσως αρχίζουν να δημιουργούνται "θέματα". Η τελευταία φορά που ο Αλόνο συνυπήρξε επί ίσοις όροις με ισάξιο του πιλότο στη McLaren η εξέλιξη ήταν εκρηκτική. Επιπλέον ο Ράικονεν που αγωνίστηκε 3 χρόνια στη Ferrari από το 2007 έως το 2009 πήρε στην πρώτη του χρονιά με την Scuderia τον παγκόσμιο τίτλο μετέπειτα όμως ανέκυψαν προβλήματα στη συνεργασία του με την ομάδα. Η άκομψη απομάκρυνσή του στα τέλη του 2009 για να έρθει ο Αλόνσο οδήγησε τον Iceman για 2 χρόνια στο WRC όπου αγωνίστηκε χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία. Δεν έχει συμβεί όμως κάτι ακραίο που να αποκλείει την επιστροφή του Iceman στη Ferrari.
Το πιο πιθανό είναι στη Ferrari να περιμένουν να ολοκληρωθεί το Ευρωπαϊκό σκέλος της F1, προτού αποφασίσουν αν θα αντικαταστήσουν το Μάσα.
Θυμίζουμε πως κυριότερος υποστηρικτής του Μάσα στη Ferrari είναι ο Φερνάντο Αλόνσο που σε κάθε περίπτωση θέλει ένα "διαχειρίσιμο" πιλότο στο άλλο μονοθέσιο της ομάδας. Ο Μάσα έχοντας συμβιβαστεί με το ρόλο του "δεύτερου" είναι μια τέτοια περίπτωση. Δεν ξέρουμε κατά πόσο μπορεί να εξελιχθούν σε μια τέτοια περίπτωση οι Χούλκενμπεργκ και ντι Ρέστα τα ονόματα των οποίων επίσης ακούγονται για τη θέση του Μάσα. Ειδικά για τον 26χρονο ταλαντούχο Γερμανό που φέτος αγωνίζεται με τα χρώματα της Sauber θεωρούμε πως είναι ένας πιλότος πάνω στον οποίο μπορεί να επενδύσει η Ιταλική ομάδα για το μέλλον.
Όπως και να έχει η περίπτωση του Ράικονεν είναι διαφορετική. Δεν είναι "διαχειρίσιμος", το ειδικό του βάρος σαν οδηγού και πρωταθλητή αποκλείει την περίπτωση να τον χρησιμοποιήσει κάποιος ως εντολοδόχο επ' ωφελεία του Αλόνσο οπότε αμέσως αρχίζουν να δημιουργούνται "θέματα". Η τελευταία φορά που ο Αλόνο συνυπήρξε επί ίσοις όροις με ισάξιο του πιλότο στη McLaren η εξέλιξη ήταν εκρηκτική. Επιπλέον ο Ράικονεν που αγωνίστηκε 3 χρόνια στη Ferrari από το 2007 έως το 2009 πήρε στην πρώτη του χρονιά με την Scuderia τον παγκόσμιο τίτλο μετέπειτα όμως ανέκυψαν προβλήματα στη συνεργασία του με την ομάδα. Η άκομψη απομάκρυνσή του στα τέλη του 2009 για να έρθει ο Αλόνσο οδήγησε τον Iceman για 2 χρόνια στο WRC όπου αγωνίστηκε χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία. Δεν έχει συμβεί όμως κάτι ακραίο που να αποκλείει την επιστροφή του Iceman στη Ferrari.
Πηγές προσκείμενες στον πρόεδρο της εταιρείας Λούκα ντι Μοντεζέμολο τονίζουν πως ο φλεγματικός Ιταλός θα δεχόταν την επιστροφή του Ράικονεν εφόσον αυτός είναι ο καλύτερος διαθέσιμος πιλότος στην αγορά.
Πάντως για τον 33χρονο Φινλανδό πρωταθλητή δεν έχει ακόμη αποκλειστεί η περίπτωση να παραμείνει στη Lotus. Η Βρετανική ομάδα ολοκληρώνει αυτό τον καιρό τη συμφωνία της με την Infiniti Racing όταν ξεκαθαρίσει το τοπίο θα είναι γνωστό το οικονομικό πλαίσιο.
Μιλώντας σχετικά ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας Έρικ Μπουλιέ τόνισε: "Είναι σίγουρο ότι θέλουμε τον Κίμι. Ξέρουμε πόσο καλός οδηγός είναι, θέλει να μείνει εδώ και εμείς είμαστε ικανοποιημένοι. Όμως πρέπει να ταιριάζει και στον προϋπολογισμό της ομάδας. Δεν πρόκειται να κάνω υπέρβαση για να τον κρατήσω. Αυτό θα ήταν λάθος. Ελπίζω να έχουμε τα χρήματα για να κινηθούμε σ' αυτό το επίπεδο σ' όλους τους τομείς".
Έτσι όπως εξελίσσονται τα πράγματα δεν είναι απίθανο να χρειαστεί να περιμένει μέχρι τον Οκτώβριο ο Ράικονεν για να μάθει που θα αγωνίζεται του χρόνου.
Πάντως για τον 33χρονο Φινλανδό πρωταθλητή δεν έχει ακόμη αποκλειστεί η περίπτωση να παραμείνει στη Lotus. Η Βρετανική ομάδα ολοκληρώνει αυτό τον καιρό τη συμφωνία της με την Infiniti Racing όταν ξεκαθαρίσει το τοπίο θα είναι γνωστό το οικονομικό πλαίσιο.
Μιλώντας σχετικά ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας Έρικ Μπουλιέ τόνισε: "Είναι σίγουρο ότι θέλουμε τον Κίμι. Ξέρουμε πόσο καλός οδηγός είναι, θέλει να μείνει εδώ και εμείς είμαστε ικανοποιημένοι. Όμως πρέπει να ταιριάζει και στον προϋπολογισμό της ομάδας. Δεν πρόκειται να κάνω υπέρβαση για να τον κρατήσω. Αυτό θα ήταν λάθος. Ελπίζω να έχουμε τα χρήματα για να κινηθούμε σ' αυτό το επίπεδο σ' όλους τους τομείς".
Έτσι όπως εξελίσσονται τα πράγματα δεν είναι απίθανο να χρειαστεί να περιμένει μέχρι τον Οκτώβριο ο Ράικονεν για να μάθει που θα αγωνίζεται του χρόνου.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα