GP Σιγκαπούρης: Ταχύτεροι οι Χάμιλτον - Φέτελ στα ελεύθερα
Η Μαρίνα Μπέι στη Σιγκαπούρη υποδέχτηκε ομάδες πιλότους και μηχανικούς με τη θερμοκρασία σε αέρα και οδόστρωμα στους 30 βαθμούς Κελσίου ενώ την ίδια στιγμή η υγρασία άγγιζε το 70%. Συνθήκες ήπιες σάουνας δηλαδή…
Στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών οι χρόνοι κατέβηκαν θεαματικά με τη χρήση της πολύ μαλακής γόμας. Οι δυο Red Bull φάνηκε να βρίσκονται σ’ άλλον αγώνα με τους Φέτελ και Γουέμπερ να τρομάζουν τον ανταγωνισμό εναλλασσόμενοι στην κορυφή με ρυθμό ασύλληπτο για τους υπόλοιπους. Αν δεν αλλάξει κάτι δραστικά (σ.σ: μια βροχή θα μας σώσει) τότε είναι καλύτερα να δώσουμε από τώρα στις Red Bull την πρώτη και δεύτερη θέση στον αγώνα.
Εκ των υπολοίπων τα προβλήματα στο σύστημα διεύθυνσης συνεχίστηκαν για το Γκροζάν με τη Lotus. Ήρθαν μάλιστα να προστεθούν και θέματα με το σύστημα πέδησης στο φινάλε. Έτσι ο Γάλλος πιλότος βρίσκονταν περισσότερη ώρα στο γκαράζ απ’ ότι στην πίστα. Η Lotus έχει αποφασίσει να χρησιμοποιήσει απ’ αυτό τον αγώνα σασί με μεγαλύτερο σε μήκος κατά 10cm μεταξόνιο. O Χάμιλτον κάποια στιγμή ακούστηκε να διαφωνεί με τους μηχανικούς του που τον παρότρυναν να χρησιμοποιήσει και τη μέση γόμα επιμένοντας στην πολύ μαλακή.
H τροποποίηση στη στροφή 10 κατέβασε τους χρόνους περίπου κατά 1.5sec σύμφωνα με τους μηχανικούς της Mercedes, οπότε η οιαδήποτε σύγκριση με χρόνους στο παρελθόν δεν έχει νόημα. Χαρακτηριστικές των συνθηκών που επικρατούσαν στην πίστα ήταν οι δηλώσεις του Νίκο Ρόσμπεργκ. Ο πιλότος της Mercedes έφερε στη 2η περίοδο την W04 πίσω από τις Red Bull, στην 3η θέση: " Οι συνθήκες ήταν απίστευτα ζεστές είναι για εμάς τους οδηγούς μια μεγάλη πρόκληση να οδηγεί σε τέτοιες συνθήκες. Έχουμε πολύ δουλειά γιατί οι ανταγωνιστές μας είναι πολύ γρήγοροι".
Από την πλευρά του ο αγωνιστικός διευθυντής της Mercedes Ρος Μπρον ξεκαθάρισε πως οι δυο W04 δεν βρέθηκαν με χαμηλό φορτίο καυσίμου στην πίστα σήμερα, πράγμα που σημαίνει πως αύριο στις ελεύθερες δοκιμές είναι πιθανόν να δούμε τη διαφορά από τις Red Bull να μειώνεται. Ειδικά στη Μαρίνα Μπέι η διαμόρφωση της πίστας και η απόσταση έχουν ως αποτέλεσμα το υψηλότερο φορτίο καυσίμου να έχει μεγαλύτερη από τη συνήθη χρονική επιβάρυνση.
Ο αγώνας που αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον θα μεταδοθεί απευθείας την Κυριακή στις 15:00 από την Δημόσια Τηλεόραση και τον ΟΤΕ.
Συνολικά οι χρόνοι στην πρώτη περίοδο ήταν:
Θέση Πιλότος Ομάδα Χρόνος Διαφορά Γύροι |
1. Lewis Hamilton Mercedes 1m47.055s 20 |
2. Mark Webber Red Bull-Renault 1m47.420s +0.365s 20 |
3. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m47.885s +0.830s 19 |
4. Nico Rosberg Mercedes 1m48.239s +1.184s 23 |
5. Kimi Raikkonen Lotus-Renault 1m48.354s +1.299s 18 |
6. Romain Grosjean Lotus-Renault 1m48.355s +1.300s 12 |
7. Fernando Alonso Ferrari 1m48.362s +1.307s 21 |
8. Sergio Perez McLaren-Mercedes 1m49.267s +2.212s 20 |
9. Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Ferrari 1m49.348s +2.293s 23 |
10. Esteban Gutierrez Sauber-Ferrari 1m49.355s +2.300s 21 |
11. Pastor Maldonado Williams-Renault 1m49.481s +2.426s 20 |
12. Felipe Massa Ferrari 1m49.493s +2.438s 16 |
13. Valtteri Bottas Williams-Renault 1m49.510s +2.455s 21 |
14. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m49.608s +2.553s 20 |
15. Paul di Resta Force India-Mercedes 1m49.887s +2.832s 18 |
16. Adrian Sutil Force India-Mercedes 1m50.092s +3.037s 20 |
17. Nico Hulkenberg Sauber-Ferrari 1m50.222s +3.167s 17 |
18. Daniel Ricciardo Toro Rosso-Ferrari 1m50.757s +3.702s 16 |
19. Jules Bianchi Marussia-Cosworth 1m52.359s +5.304s 16 |
20. Max Chilton Marussia-Cosworth 1m52.673s +5.618s 15 |
21. Giedo van der Garde Caterham-Renault 1m52.920s +5.865s 24 |
22. Charles Pic Caterham-Renault 1m53.647s +6.592s 23 |
Θέση Πιλότος Ομάδα Χρόνος Διαφορά
Γύροι 1.
Sebastian Vettel Red
Bull-Renault 1m44.249s 34 2. Mark Webber Red Bull-Renault 1m44.853s +0.604s
30 3. Nico Rosberg Mercedes 1m45.258s +1.009s
34 4. Lewis Hamilton Mercedes 1m45.368s +1.119s
33 5. Romain Grosjean Lotus-Renault 1m45.411s +1.162s
18 6. Fernando Alonso Ferrari 1m45.691s +1.442s
32 7. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m45.754s +1.505s
30 8. Kimi Raikkonen Lotus-Renault 1m45.778s +1.529s
32 9. Adrian Sutil Force India-Mercedes 1m46.002s
+1.753s 27 10. Sergio
Perez McLaren-Mercedes 1m46.025s +1.776s
31 11. Daniel
Ricciardo Toro Rosso-Ferrari 1m46.406s +2.157s
34 12.
Jean-Eric Vergne Toro
Rosso-Ferrari 1m46.429s +2.180s
33 13. Paul
di Resta Force
India-Mercedes 1m46.606s +2.357s
33 14. Nico
Hulkenberg Sauber-Ferrari 1m46.808s +2.559s
36 15. Felipe
Massa Ferrari 1m46.870s +2.621s
33 16.
Esteban Gutierrez
Sauber-Ferrari
1m47.287s +3.038s 29 17.
Valtteri Bottas Williams-Renault 1m47.434s +3.185s
33 18. Pastor
Maldonado Williams-Renault 1m47.761s +3.512s
25 19. Giedo
van der Garde Caterham-Renault 1m49.434s +5.185s
34 20.
Charles Pic
Caterham-Renault
1m49.526s +5.277s 34 21. Max
Chilton
Marussia-Cosworth
1m49.619s +5.370s 33 22. Jules
Bianchi Marussia-Cosworth 1m49.731s +5.482s
30
Στη δεύτερη περίοδο και ενώ η πίστα άρχισε να βελτιώνεται οι χρόνοι κατέβηκαν εντυπωσιακά:
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr