Στην Ιταλική ομάδα υποφέρουν εδώ και δυο χρόνια με προβλήματα στην αεροδυναμική σήραγγα.
Τάκης Πουρναράκης
Αρχικά ήταν η ανακολουθία δεδομένων της σήραγγας με τις μετρήσεις στην πίστα. Προσπάθησαν να κάνουν ξανά καλιμπράρισμα της σήραγγας ή να υπολογίσουν ένα συντελεστή απόκλισης αλλά αυτά αποδείχτηκαν ημίμετρα.
Κλείσιμο
Τελικά την έκλεισαν και ξεκίνησαν οι εργασίες αναβάθμισης. Στο μεταξύ οι αεροδυναμιστές της ομάδας δούλευαν στην Κολωνία στη σήραγγα που έφτιαξε η Toyota για τις ανάγκες της δικιάς της ομάδας και σήμερα προσφέρεται προς ενοικίαση.
Μιλώντας σχετικά ο αγωνιστικός διευθυντής της Ferrari, Στέφανο Ντομενικάλι τόνισε: «Είναι σα να παίζεις μπάσκετ με το ένα χέρι. Μπορείς να το επιχειρήσεις στην προπόνηση αλλά στο παιχνίδι καλό είναι να παίζεις με δυο χέρια. Τώρα θα μπορέσουμε ξανά εμείς να χρησιμοποιήσουμε το δεύτερο χέρι μας. Είναι καθοριστικό για μας. Υποφέρουμε εδώ και δυο χρόνια με προβλήματα ακρίβειας και ανυπομονούμε να ανοίξει ξανά η σήραγγα. Θα είναι ένα σημαντικό εργαλείο για μας».
Η σήραγγα της Ferrari υπολογίζεται ότι θα ανοίξει στα τέλη Οκτωβρίου. Φυσικά τότε θα είναι πολύ αργά για να έχει οιαδήποτε σημαντική επίδραση στο μονοθέσιο του 2013 ενώ και αυτό του 2014 έχει ήδη διαμορφωθεί στο βασικό του σχέδιο.
Όλα όσα πρέπει να κάνουμε για να παραμείνουμε ενυδατωμένοι και ασφαλείς όταν οι θερμοκρασίες είναι ιδιαίτερα αυξημένες – Η σημασία της ποιότητας του νερού.
Η δεύτερη κατά σειρά δράση του φετινού προγράμματος (2024) πραγματοποιήθηκε μεταξύ 21 και 24 Ιουνίου στη Σαντορίνη, συγκεντρώνοντας από ακτές και βυθούς το διόλου ευκαταφρόνητο μέγεθος των 306,5 κιλών απορριμμάτων.
Το στρατηγικό πλάνο της Coca-Cola Τρία Έψιλον βασίζεται στον ψηφιακό και τεχνολογικό μετασχηματισμό, και στοχεύει στη βιωσιμότητα και την ενίσχυση της κοινωνίας.