Ράικονεν: Show me the money!
Ράικονεν: Show me the money!
O Φινλανδός πρωταθλητής ξεκαθάρισε στη Lotus ότι δεν πρόκειται ν’ αγωνιστεί στους δυο τελευταίους αγώνες σε ΗΠΑ και Βραζιλία αν δεν τακτοποιηθούν τα οικονομικά.
UPD:
Ο Iceman δεν εμφανίστηκε την Πέμπτη στα πάντοκ στο Άμπου Ντάμπι και χτες μετά τις ελεύθερες δοκιμές ξεκαθάρισε τη θέση του: «Ήρθα εδώ ελπίζοντας να βρούμε μια λύση για να ολοκληρώσουμε ομαλά τη χρονιά. Κάπου πρέπει να βάλω μια διαχωριστική γραφή. Δεν είναι ωραίο να σου λένε ότι δεν λειτουργείς ομαδικά και δε νοιάζεσαι για την ομάδα όταν δε σου έχουν δώσει ούτε ευρώ όλη τη χρονιά. Θα μπορούσα εύκολα να πω ότι φταίει η ένταση που δημιουργήθηκε στην Ινδία αλλά δεν είναι αυτό».
Η Lotus είναι προς ώρας 4η στη βαθμολογία των κατασκευαστών (Mercedes 313 βαθμοί Ferrari 309 βαθμοί και Lotus 285βαθμοί ) Mercedes αλλά με τη δυναμική που έχει διεκδικεί τη 2η θέση καθότι απομένουν 129 βαθμοί να μοιραστούν στους τρεις αγώνες. Οι ομάδες ανάλογα με την τελική κατάταξη στο πρωτάθλημα μοιράζονται τα χρήματα από τα τηλεοπτικά δικαιώματα και η διαφορά ανάμεσα στη 2η και την 4η θέση είναι δεκάδες εκατομμύρια ευρώ. Ο Ράικονεν δεν έχει πληρωθεί από την αρχή της χρονιάς και η ομάδα του χρωστά περίπου 15 εκατομμύρια ευρώ.
Το διακύβευμα είναι μεγάλο και δεν είναι απλό για τον Μπουλιέ να αντικαταστήσει το Φινλανδό με το Βαλεσί καθότι έχει περισσότερα να χάσει απ’ ότι θα κερδίσει. H ομάδα έχει σημαντικά προβλήματα ρευστότητας ενώ προσπαθεί να ολοκληρώσει μια νέα συμφωνία μ' ένα επενδυτικό fund.
Ο Ράικονεν ζήτησε σ’ αυτό τον αγώνα το μονοθέσιο με το κοντό μεταξόνιο. Η διαφορά ανάμεσα στην νέα μακρύτερη Ε21 είναι 7.5cm, ο Iceman βολεύεται καλύτερα με την κοντή έκδοση. Η χθεσινή μέρα τον έφερε ψηλά στους χρόνους ενώ ο ρυθμός φθοράς των ελαστικών ήταν εντυπωσιακά χαμηλός. Ο Ράικονεν συμπλήρωσε στη 2η περίοδο ελεύθερων δοκιμών 42 γύρους, τους περισσότερους από κάθε άλλο πιλότο. Ο Ράικονεν πήρε την πρώτη του νίκη άμα την επιστροφή του στη F1, πέρυσι στο Άμπου Ντάμπι για λογαριασμό της Lotus. Έχει ήδη συμφωνήσει και το 2014 θα αγωνίζεται με τη Ferrari
Η Lotus είναι προς ώρας 4η στη βαθμολογία των κατασκευαστών (Mercedes 313 βαθμοί Ferrari 309 βαθμοί και Lotus 285βαθμοί ) Mercedes αλλά με τη δυναμική που έχει διεκδικεί τη 2η θέση καθότι απομένουν 129 βαθμοί να μοιραστούν στους τρεις αγώνες. Οι ομάδες ανάλογα με την τελική κατάταξη στο πρωτάθλημα μοιράζονται τα χρήματα από τα τηλεοπτικά δικαιώματα και η διαφορά ανάμεσα στη 2η και την 4η θέση είναι δεκάδες εκατομμύρια ευρώ. Ο Ράικονεν δεν έχει πληρωθεί από την αρχή της χρονιάς και η ομάδα του χρωστά περίπου 15 εκατομμύρια ευρώ.
Το διακύβευμα είναι μεγάλο και δεν είναι απλό για τον Μπουλιέ να αντικαταστήσει το Φινλανδό με το Βαλεσί καθότι έχει περισσότερα να χάσει απ’ ότι θα κερδίσει. H ομάδα έχει σημαντικά προβλήματα ρευστότητας ενώ προσπαθεί να ολοκληρώσει μια νέα συμφωνία μ' ένα επενδυτικό fund.
Ο Ράικονεν ζήτησε σ’ αυτό τον αγώνα το μονοθέσιο με το κοντό μεταξόνιο. Η διαφορά ανάμεσα στην νέα μακρύτερη Ε21 είναι 7.5cm, ο Iceman βολεύεται καλύτερα με την κοντή έκδοση. Η χθεσινή μέρα τον έφερε ψηλά στους χρόνους ενώ ο ρυθμός φθοράς των ελαστικών ήταν εντυπωσιακά χαμηλός. Ο Ράικονεν συμπλήρωσε στη 2η περίοδο ελεύθερων δοκιμών 42 γύρους, τους περισσότερους από κάθε άλλο πιλότο. Ο Ράικονεν πήρε την πρώτη του νίκη άμα την επιστροφή του στη F1, πέρυσι στο Άμπου Ντάμπι για λογαριασμό της Lotus. Έχει ήδη συμφωνήσει και το 2014 θα αγωνίζεται με τη Ferrari
Ο αγώνας των ΗΑΕ που θα μεταδοθεί απευθείας από τη Δημόσια Τηλεόραση και τον ΟΤΕ είναι προγραμματισμένος για αύριο στις 15:00.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα