H Formula του μέλλοντος;
H Formula του μέλλοντος;
Η FIA οργανώνει πρωτάθλημα Formula E όπου θα συμμετέχουν μονοθέσια με ηλεκτρικό κινητήρα.
Το εικονιζόμενο μονοθέσιο είναι το Spark-Renault SRT_01E ένα προϊόν συνεργασίας της Renault Sport και της Spark Racing Technology (SRT) που παρουσιάστηκε στην φετινή έκθεση της Φρανκφούρτης. Στην προσπάθεια εμπλέκονται επίσης οι: Williams (μπαταρίες), McLaren (ηλεκτροκινητήρας) και Dallara (σασί), Hewland (κιβώτιο και Μichelin (ελαστικά).
Το Spark-Renault SRT_01E φέρει μπαταρίες βάρους 200kg που βρίσκονται σε ειδικό πλέγμα ασφαλείας. Ο ηλεκτροκινητήρας είναι ισχύος 200kW (268bhp) και η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς. Ο κινητήρας θα λειτουργεί σε πλήρη ισχύ μόνο στην φάση των κατατακτήριων δοκιμών. Στον αγώνα η διαθέσιμη δύναμη θα περιορίζεται στα 178bhp αλλά θα υπάρχει η δυνατότητα στιγμιαία ο πιλότος να έχει στη διάθεσή του 268bhp πατώντας το σχετικό κουμπί στο τιμόνι για να προσπεράσει πιο εύκολα. Πέρα από το σύστημα αυτό τα προσπεράσματα θα διευκολύνονται και λόγω του σχήματος, έχει γίνει ειδική μελέτη ώστε να είναι δυνατή η μάχη πτέρυγα με πτέρυγα χωρίς να επηρεάζεται η αεροδυναμική απόδοση του μονοθεσίου που ακολουθεί.
Αρχικά θα βρίσκονται 20 οδηγοί στο grid με 10 ομάδες που θα χρησιμοποιούν το ίδιο σασί (σ.σ: αυτό που βλέπετε στη φωτογραφία, το Spark-Renault SRT_01E) το βάρος του οποίου μαζί με τον οδηγό θα πρέπει να είναι κατ' ελάχιστο 800kg. Η επιτάχυνση από στάση μέχρι τα 100km/h θα διαρκεί 3 sec ενώ η τελική ταχύτητα είναι περιορισμένη στα 210km/h καθότι θα γίνονται αγώνες μέσα σε δρόμους πόλεις. Οι αγώνες θα ξεκινήσουν στο Σεπτέμβριο του 2014 το πρόγραμμα περιλαμβάνει 10 αγώνες σε πόλεις όπως: Λονδίνο, Βερολίνο, Ρώμη, Λος Άντζελες, Μαϊάμι και Ρίο ντε Τζανέιρο.
Το Spark-Renault SRT_01E φέρει μπαταρίες βάρους 200kg που βρίσκονται σε ειδικό πλέγμα ασφαλείας. Ο ηλεκτροκινητήρας είναι ισχύος 200kW (268bhp) και η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς. Ο κινητήρας θα λειτουργεί σε πλήρη ισχύ μόνο στην φάση των κατατακτήριων δοκιμών. Στον αγώνα η διαθέσιμη δύναμη θα περιορίζεται στα 178bhp αλλά θα υπάρχει η δυνατότητα στιγμιαία ο πιλότος να έχει στη διάθεσή του 268bhp πατώντας το σχετικό κουμπί στο τιμόνι για να προσπεράσει πιο εύκολα. Πέρα από το σύστημα αυτό τα προσπεράσματα θα διευκολύνονται και λόγω του σχήματος, έχει γίνει ειδική μελέτη ώστε να είναι δυνατή η μάχη πτέρυγα με πτέρυγα χωρίς να επηρεάζεται η αεροδυναμική απόδοση του μονοθεσίου που ακολουθεί.
Αρχικά θα βρίσκονται 20 οδηγοί στο grid με 10 ομάδες που θα χρησιμοποιούν το ίδιο σασί (σ.σ: αυτό που βλέπετε στη φωτογραφία, το Spark-Renault SRT_01E) το βάρος του οποίου μαζί με τον οδηγό θα πρέπει να είναι κατ' ελάχιστο 800kg. Η επιτάχυνση από στάση μέχρι τα 100km/h θα διαρκεί 3 sec ενώ η τελική ταχύτητα είναι περιορισμένη στα 210km/h καθότι θα γίνονται αγώνες μέσα σε δρόμους πόλεις. Οι αγώνες θα ξεκινήσουν στο Σεπτέμβριο του 2014 το πρόγραμμα περιλαμβάνει 10 αγώνες σε πόλεις όπως: Λονδίνο, Βερολίνο, Ρώμη, Λος Άντζελες, Μαϊάμι και Ρίο ντε Τζανέιρο.
Το πλαίσιο διεξαγωγής των αγώνων δε θα διαφέρει απ’ αυτό της Formula 1 όσον αφορά στη βαθμολογία και τον τρόπο διεξαγωγής. Απλά ο χρόνος διεξαγωγής του αγώνα θα είναι μικρότερος και δε θα υπερβαίνει τη μια ώρα.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα