Ποιος σταμάτησε το Χούλκενμπεργκ;

Ο 26χρονος πιλότος της Sauber δέχτηκε πρόταση ν’ αγωνιστεί για λογαριασμό της Lotus στο Ώστιν και στο Ιντερλάγος τους δυο τελευταίους αγώνες της φετινής χρονιάς.

Όπως ίσως γνωρίζετε ο Ράικονεν εγχειρίστηκε και γι’ αυτό δεν μπορεί ν’ αγωνιστεί. Το 2014 ο Φινλανδός θα αγωνίζεται με τη Ferrari και στους δυο τελευταίους αγώνες φέτος τον αντικαθιστά στη Lotus, ο Κοβαλάινεν. Ο Χούλκενμπεργκ επιβεβαίωσε ότι βρέθηκε στο εργοστάσιο της Lotus στο Έστον τις προηγούμενες μέρες όπου και είχε συζήτηση για το θέμα με τον αγωνιστικό διευθυντή της ομάδας Έρικ Μπουλιέ.

Ο Γερμανός πιλότος που με τις φετινές του εμφανίσεις έχει αποδείξει
ότι αξίζει μια θέση σε κορυφαίο μονοθέσιο αποτελεί την πρώτη επιλογή της ομάδας για αντικατάσταση του Ράικονεν το 2014 καθότι είναι ο εκλεκτός του επενδυτικού fund Quantum που αγόρασε το 35% των μετοχών της ομάδας. Παραταύτα τα δυο μέρη δεν ήρθαν σε συμφωνία για τους δυο τελευταίους αγώνες χωρίς αυτό να αποκλείει τη συνεργασία μεταξύ τους το 2014

Μιλώντας σχετικά ο 26χρονος πιλότος της Sauber αποκάλυψε:
«Σίγουρα ήταν ελκυστική πρόταση. Αλλά είχε ρίσκο στους δυο τελευταίους αγώνες και κοιτώντας τη συνολική εικόνα αποφάσισα να μην το κάνω. Το να βρεθείς σ’ ένα άγνωστο μονοθέσιο είναι ρίσκο. Πήγα και μίλησα με τους ανθρώπους της Lotus για αυτούς τους δυο αγώνες και τη νέα χρονιά».

Ο Χούλκενμπεργκ αντιδρά στις φήμες που θέλουν τη Ferrari να σταμάτησε τη συνεργασία του με τη Lotus: «Δεν ξέρω από που βγαίνει αυτό. Δεν το βλέπω και δεν ξέρω γιατί ακούγεται…». Η Ferrari δίνει κινητήρες στη Sauber και πριν δυο μήνες είχε συμφωνήσει σ’ όλα με το Χούλκενμπεργκ ώστε αυτός ν’ αντικαταστήσει το Μάσα. Την τελευταία στιγμή η δουλειά χάλασε καθότι οι κόκκινοι επέλεξαν το Ράικονεν.



Στα πάντοκ συζητιέται πως βαρύνουσα σημασία στην απόφαση του Ράικονεν να κάνει τώρα
την εγχείρηση έπαιξε εκτός από την ασυνέπεια της Lotus στις πληρωμές και η μάχη για τη 2η θέση στους κατασκευαστές ανάμεσα σε Mercedes, Lotus και Ferrari. Η Ιταλική ομάδα δεν ήθελε το Φινλανδό, που του χρόνου θ’ αγωνίζεται για λογαριασμό της, αντίπαλο στη συγκομιδή βαθμών στους τελευταίους δυο αγώνες. Το ίδιο ισχύει και για το Χούλκενμπεργκ που ακόμη ελπίζει να αγωνιστεί στη Ferrari τα επόμενα χρόνια ενώ φέτος αγωνίζεται με τη Sauber που χρησιμοποιεί κινητήρες Ferrari.

Αν ο Χούλκενμπεργκ έτρεχε αυτούς τους 2 αγώνες με την Lotus Ε21 είχε περισσότερες δυνατότητες να τερματίσει στους βαθμούς απ’ ότι ο Έκι Κοβαλάινεν που τελικά αντικαθιστά τον Ράικονεν.
Το διακύβευμα ανάμεσα στην 2η, 3η και 4η θέση στους κατασκευαστές είναι δεκάδες εκατομμύρια ευρώ. Όπως ίσως γνωρίζετε τα χρήματα από τα τηλεοπτικά δικαιώματα μοιράζονται στις ομάδες με βάση την τελική κατάταξη στη βαθμολογία των κατασκευαστών.
Αυτή τη στιγμή απομένουν 86 βαθμοί να μοιραστούν και η Mercedes είναι δεύτερη με 334 βαθμούς, ακολουθεί η Ferrari με 323 και η Lotus με 297 βαθμούς.
 

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr