Mercedes: Βολφ - Λόου στη θέση του Μπρον
Mercedes: Βολφ - Λόου στη θέση του Μπρον
Με μια λιτή ανακοίνωση η γερμανική εταιρεία ανακοίνωσε την αποχώρηση του Ρος Μπρον από τη θέση του αγωνιστικού διευθυντή της ομάδας.
Ο 60χρονος πολύπειρος μηχανικός θα αντικατασταθεί από δυο στελέχη της ομάδας, στο διοικητικό και επιχειρηματικό κομμάτι από το διευθυντή αγωνιστικών δραστηριοτήτων της εταιρείας, Τότο Βολφ και στο τεχνικό κομμάτι από τον Πάντι Λόου.
Με αυτό τον τρόπο ολοκληρώθηκε μια πορεία ετών που ξεκίνησε για τον Μπρον μετά την αποχώρησή του από τη Ferrari, το 2006. Ο Βρετανός αφού ξεκουράστηκε αποφάσισε να συνεργαστεί με τη Honda. Όταν η Ιαπωνική εταιρεία εγκατέλειψε τη F1, ο Βρετανός διέσωσε την ομάδα, της έδωσε το όνομά του και πήρε το πρωτάθλημα το 2009. Η Mercedes εξαγόρασε τη Brawn επιστρέφοντας σαν κατασκευαστής στη F1 το 2010. Ο Ρος Μπρον ηγήθηκε της προσπάθειας δημιουργίας μιας κορυφαίας ομάδας στο Μπράκλεϊ όμως εδώ και αρκετό καιρό γίνεται λόγος για αντικατάστασή του.
Πέρυσι τέτοια εποχή η Mercedes απομάκρυνε τον διευθυντή αγωνιστικών δραστηριοτήτων Νόρμπερτ Χάουγκ, ρόλο που ανέλαβε ο Τότο Βολφ αγοράζοντας και το 30% των μετοχών της Mercedes F1. Φέτος είναι η σειρά του Ρος Μπρον. Θα μπορούσε να θεωρήσει κανείς ότι στους δυο αυτούς μάνατζερ χρεώνει η εταιρεία την μέτρια πορεία των προηγούμενων ετών. Είναι αλήθεια βέβαια πως φέτος η γερμανική ομάδα ήταν ανταγωνιστική, διέθετε ένα ταχύτατο μονοθέσιο, σημείωσε 3 νίκες και πήρε την 2η θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.
Με αυτό τον τρόπο ολοκληρώθηκε μια πορεία ετών που ξεκίνησε για τον Μπρον μετά την αποχώρησή του από τη Ferrari, το 2006. Ο Βρετανός αφού ξεκουράστηκε αποφάσισε να συνεργαστεί με τη Honda. Όταν η Ιαπωνική εταιρεία εγκατέλειψε τη F1, ο Βρετανός διέσωσε την ομάδα, της έδωσε το όνομά του και πήρε το πρωτάθλημα το 2009. Η Mercedes εξαγόρασε τη Brawn επιστρέφοντας σαν κατασκευαστής στη F1 το 2010. Ο Ρος Μπρον ηγήθηκε της προσπάθειας δημιουργίας μιας κορυφαίας ομάδας στο Μπράκλεϊ όμως εδώ και αρκετό καιρό γίνεται λόγος για αντικατάστασή του.
Πέρυσι τέτοια εποχή η Mercedes απομάκρυνε τον διευθυντή αγωνιστικών δραστηριοτήτων Νόρμπερτ Χάουγκ, ρόλο που ανέλαβε ο Τότο Βολφ αγοράζοντας και το 30% των μετοχών της Mercedes F1. Φέτος είναι η σειρά του Ρος Μπρον. Θα μπορούσε να θεωρήσει κανείς ότι στους δυο αυτούς μάνατζερ χρεώνει η εταιρεία την μέτρια πορεία των προηγούμενων ετών. Είναι αλήθεια βέβαια πως φέτος η γερμανική ομάδα ήταν ανταγωνιστική, διέθετε ένα ταχύτατο μονοθέσιο, σημείωσε 3 νίκες και πήρε την 2η θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.
Ο Μπρον μιλώντας σχετικά τόνισε: «Για μένα το πιο σημαντικό πριν αποχωρήσω ήταν να εξασφαλίσω ότι θα υπάρχει επιτυχής συνέχεια για την ομάδα. Η Mercedes έχει επενδύσει πολλά στην αναδιάρθρωση του προσωπικού της ομάδας που πλέον λειτουργεί σαν ένα σώμα σε Μπράκλεϊ (σασί) και Μπριξουόρθ (κινητήρες). Η νέα εποχή της F1, θα βρει την ομάδα με νέα διοίκηση. Είμαι σίγουρος ότι το μέλλον επιφυλάσσει επιτυχίες και είμαι περήφανος που έχω παίξει και εγώ ρόλο σ’ αυτές».
Ο πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της Mercedes, Ντήτερ Τσέτσε σημείωσε: « Πέρυσι αλλάξαμε τη δομή της ομάδας με τη βοήθεια του Νίκι Λάουντα. Το πρώτο βήμα ήταν η πρόσληψη του Βολφ και το δεύτερο η πρόσληψη του Πάντι Λόου. Αυτοί μπορούν να αντικαταστήσουν επάξια το Μπρον. Θέλω να ευχαριστήσω το Ρος για την συμβολή του στην επιτυχία της ομάδας έως τώρα αλλά και στο μέλλον. Ήταν ευχαρίστηση να δουλεύω μαζί του τα προηγούμενα τέσσερα χρόνια και του εύχομαι το καλύτερο για το μέλλον».
Μένει να δούμε αν ο Μπρον θα συνεργαστεί με τη Honda ξανά. Η Ιαπωνική εταιρεία επιστρέφει στη F1, το 2015. Δεν είναι λίγοι όσοι εικάζουν και για πιθανή επιστροφή του Μπρον στα παλιά του λημέρια στο Μαρανέλο, ο Βρετανός μηχανικός ήταν τεχνικός διευθυντής της Ferrari από το 1996 έως και το 2006 χρονική περίοδο όπου οι κόκκινοι πήραν 6 πρωταθλήματα κατασκευαστών και 5 πρωταθλήματα οδηγών. Οι πληροφορίες μας λένε πως αυτό το σενάριο δεν έχει βάση.
Ο πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της Mercedes, Ντήτερ Τσέτσε σημείωσε: « Πέρυσι αλλάξαμε τη δομή της ομάδας με τη βοήθεια του Νίκι Λάουντα. Το πρώτο βήμα ήταν η πρόσληψη του Βολφ και το δεύτερο η πρόσληψη του Πάντι Λόου. Αυτοί μπορούν να αντικαταστήσουν επάξια το Μπρον. Θέλω να ευχαριστήσω το Ρος για την συμβολή του στην επιτυχία της ομάδας έως τώρα αλλά και στο μέλλον. Ήταν ευχαρίστηση να δουλεύω μαζί του τα προηγούμενα τέσσερα χρόνια και του εύχομαι το καλύτερο για το μέλλον».
Μένει να δούμε αν ο Μπρον θα συνεργαστεί με τη Honda ξανά. Η Ιαπωνική εταιρεία επιστρέφει στη F1, το 2015. Δεν είναι λίγοι όσοι εικάζουν και για πιθανή επιστροφή του Μπρον στα παλιά του λημέρια στο Μαρανέλο, ο Βρετανός μηχανικός ήταν τεχνικός διευθυντής της Ferrari από το 1996 έως και το 2006 χρονική περίοδο όπου οι κόκκινοι πήραν 6 πρωταθλήματα κατασκευαστών και 5 πρωταθλήματα οδηγών. Οι πληροφορίες μας λένε πως αυτό το σενάριο δεν έχει βάση.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα