F1: Ιδού η νέα Sauber!

Η Ελβετική ομάδα έδωσε πριν λίγο στη δημοσιότητα φωτογραφίες του νέου της μονοθεσίου. Η C33 θα κάνει ντεμπούτο στη Χερέθ μεθαύριο Τρίτη που ξεκινούν οι χειμερινές δοκιμές εξέλιξης.

Η C33 χρησιμοποιεί ελαστικά Pirelli και μονάδα ισχύος κατασκευασμένη από τη Ferrari, που συνδυάζει έναν turbo κινητήρα 1.6lt, V6 με δυο ηλεκτροκινητήρες.

Οδηγοί της θα είναι οι Άντριαν Σούτιλ (Νο 99) και Εστέμπαν Γκουτιέρεζ (Νο 21).
Ο Σούτιλ για πρώτη φορά στην καριέρα του στη F1, δε θα αγωνίζεται με την ομάδα της Force India (σ.σ: ή όπως αλλιώς λέγονταν στο παρελθόν) ενώ ο Γκουτιέρεζ παραμένει για 2η χρονιά στην Ελβετική ομάδα.

Σε ρόλο δοκιμαστών στην ομάδα βρίσκονται οι Κιέντο φαν ντερ Γκαρντ
που πέρυσι αγωνίζονταν για λογαριασμό της Caterham αλλά και ο νεαρός Ρώσος Σεργκέι Σιρότκιν που κάποια στιγμή ακούστηκε ότι θα ήταν αυτός οδηγός φέτος για την ελβετική ομάδα.

Προβληματίζει η απουσία μεγάλων χορηγών στα πλαϊνά του μονοθεσίου. Ο σχεδιαστής του Έρικ Γκάντελιν μιλώντας για το δημιούργημά του τόνισε μεταξύ άλλων: «Οι επαναστατικές αλλαγές στους τεχνικούς κανονισμούς του 2014 δυσκολεύουν ακόμη περισσότερο τις προβλέψεις για τη νέα χρονιά. Εμείς είμαστε ικανοποιημένοι με όσα πετύχαμε στο φετινό μονοθέσιο αλλά δεν ξέρω τι θα κάνω οι αντίπαλοί μας. Η σχεδιαστική φιλοσοφία της C33 μας δίνει πολύ μεγάλα περιθώρια ευελιξίας ώστε να μπορούμε να υιοθετήσουμε γρήγορα οποιαδήποτε αλλαγή. Είναι επίσης ξεκάθαρο πως φέτος η αξιοπιστία θα είναι καθοριστικός παράγοντας ειδικά στους πρώτους αγώνες. Είναι λοιπόν ένας τομέας στον οποίο δίνουμε πολύ υψηλή προτεραιότητα».

Η επικεφαλής της Sauber, Μονίσα Καλντεμπρόν δήλωσε: «Όπως πάντα, στόχος μας είναι να βελτιώσουμε τη θέση μας στη κατάταξη των κατασκευαστών. Όμως λόγω των μεγάλων αλλαγών στους κανονισμούς, είναι αδύνατο να κάνουμε κάποια πρόβλεψη σχετικά με το επίπεδο ανταγωνιστικότητά μας. Αυτό θα γίνει ενδεχομένως στις πρώτες δοκιμές. Πάντα είναι ξεχωριστή η πρώτη φορά που το μονοθέσιο βγαίνει στην πίστα. Ελπίζω όλα να κυλήσουν ομαλά στη Χερέθ καθώς είναι η στιγμή που περιμένεις να δεις αλλά όλα πάνε καλά και το μονοθέσιο λειτουργεί σωστά. Και αποδεικνύεται αν κινούμαστε προς τη σωστή κατεύθυνση εδώ και μήνες. Φέτος έχουμε ένα συναρπαστικό οδηγικό δίδυμο. Από τη μία πλευρά έχουμε τον έμπειρο Adrian Sutil και χαίρομαι που έχουμε επιτέλους τη δυνατότητα να συνεργαστούμε. Από την άλλη, έχουμε τον Esteban Gutierrez, έναν ταλαντούχο νεαρό οδηγό που αποτελεί μέλος της ομάδας μας εδώ και χρόνια. Αυτό θα τον βοηθήσει, σε μία χρονιά τόσων αλλαγών. Ελπίζω οι οδηγοί μας να εγκλιματιστούν γρήγορα με το μονοθέσιό μας, να μην έχουμε προβλήματα αξιοπιστίας και σε συνεργασία με τους οδηγούς μας, να το εξελίξουμε όσο γίνεται περισσότερο».



Νέο αίμα στη Sauber o Άντριαν Σούτιλ, ο Γερμανός μίλησε για τη νέα σελίδα στην καριέρα του:
«Πάντα στόχος μου είναι να βελτιώνομαι. Η καλύτερη σεζόν μου ήταν το 2011 όταν ολοκλήρωσα τη σεζόν στην ένατη θέση της βαθμολογίας, ο ρεαλιστικός μου λοιπόν στόχος είναι να τη βελτιώσω.  Είναι όμως νωρίς και είναι αδύνατο να κάνουμε προβλέψεις. Πέρασα πολύ χρόνο στο εργοστάσιο, όσο μπορούσα περισσότερο. Ήταν καλό που η συνεργασία μου με τη Sauber ξεκίνησε νωρίς, από τον Δεκέμβριο. Είχα χρόνο να προετοιμαστώ αλλά και να εγκλιματιστώ στην ομάδα, να μάθω όλα τα νέα πρόσωπα. Ήδη νιώθω πολύ άνετα στις τάξεις της Sauber».
Για τον Γκουτιέρεζ, αυτή θα είναι η δεύτερη συνεχόμενη σεζόν ως επίσημος οδηγός:
«Η αδρεναλίνη είναι στα ύψη και ανυπομονώ για τη νέα σεζόν. Νομίζω πως οι νέοι κανονισμοί θα δώσουν νέο ενδιαφέρον. Θα πρέπει να δουλέψουμε σκληρά αλλά στο τέλος της ημέρας, αγαπάμε αυτό που κάνουμε και μας αρέσουν οι προκλήσεις. Θέλω να αποκτήσω ηγετικό ρόλο στην ομάδα. Είναι η δεύτερη σεζόν μου εδώ και αυτό θα με βοηθήσει πολύ. Θέλω να κάνω το επόμενο βήμα και έχω πλέον διαφορετική προσέγγιση - είμαι έτοιμος για μάχες! Προετοιμάστηκα σκληρά το χειμώνα, ανέλυσα και αξιολόγησα όλα όσα έγιναν στην πρώτη μου σεζόν και ελπίζω να εκμεταλλευτώ αυτή την εμπειρία για να έχω ένα καλύτερο 2014».



Sauber C33-Ferrari – Τεχνικές προδιαγραφές

 

Σασί

Από ανθρακόνημα

Εμπρός ανάρτηση

Διπλά ψαλίδια, εσωτερικά ελατήρια και αποσβεστήρες (Sachs Race Engineering) ράβδοι στήριξης

Πίσω ανάρτηση

Διπλά ψαλίδια, εσωτερικά ελατήρια και αποσβεστήρες (Sachs Race Engineering) ράβδοι ώσης

Φρένα

Δαγκάνες της (Brembo), δίσκοι και τακάκια από ανθρακόνημα (Brembo)

Κιβώτιο

Ferrari 8τάχυτο από ανθρακόνημα τοποθετημένο στο διαμήκη άξονα, Συμπλέκτης από ανθρακόνημα

Ηλεκτρονικά

McLaren Electronic System

ERS

Ferrari

Tιμόνι

Sauber F1 Team

Ελαστικά

Pirelli

Ζάντες

OZ

Διαστάσεις

μήκος

πλάτος

ύψος (χωρίς την κάμερα)

μετατρόχιο εμπρός

μετατρόχιο πίσω

5,300 mm

1,800 mm

950 mm

1,460 mm

1,416 mm

Βάρος

691 kg (με τον οδηγό αλλά χωρίς καύσιμο)

Ferrari κινητήρας

Διάταξη

V6 90°

Κυβισμός

1600 cc

Διάμετρος κυλίνδρου

80 mm

Διαδρομή πιστονιού

53 mm

Βαλβίδες

4 per cylinder

Όριο περιστροφής

15,000 rpm

Υπερτροφοδότης

Μονό turbo

Ροή καυσίμου

100 kg/h max

Χωρητικότητα ρεζερβουάρ

100 kg

Πίεση άμεσου ψεκασμού

500 bar

Διαθέσιμοι κινητήρες ανά χρονιά/ανά οδηγό

5

 

ERS SYSTEM

Ενέργεια Μπαταρίας ανά γύρο

4 Mjoule

MGU-Kinetic ισχύς

120 kW

MGU-K όριο στροφών

50,000 rpm

MGU-Heat όριο στροφών

12’000 rpm

 




Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr