Ιδού η νέα Mercedes WO5!
Λίγα λεπτά πριν την επίσημη έναρξη των χειμερινών δοκιμών στη Χερέθ η ομάδα της Mercedes παρουσίασε το νέο της μονοθέσιο, με κωδικό W05.
Το μονοθέσιο φέρει κινητήρα Mercedes υβριδικό, υπερτρφοδοτούμενο με κυβισμό 1.6lt, V6 συνεπικουρούμενο από δυο ηλεκτροκινητήρες συνολικής απόδοσης 760PS.
Για την ομάδα θα οδηγούν φέτος ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2008, Λιούις Χάμιλτον και ο Νίκο Ρόσμπεργκ.
Η αποχώρηση του Ρος Μπρον από τα ηνία της ομάδας, έχει φέρει τον Τότο Βολφ
Η W05 ξεκινά σήμερα δοκιμές στη Χερέθ με τον Λιούις Χάμιλτον στο τιμόνι. Τα ελαστικά που φορά το μονοθέσιο κατασκευάζει η Pirelli. Ο Βρετανός που από φέτος θα έχει το #44 στο μονοθέσιο του, τόνισε για τη W05: «Ήταν συναρπαστικό να βλέπεις το μονοθέσιο να δημιουργείται βήμα, βήμα και να το ακούς για πρώτη φορά στην πίστα, όπως συνέβη τη προηγούμενη Παρασκευή στο Σίλβερστοουν. Δείχνει φανταστικό, επιθετικό αλλά και εκλεπτυσμένο. Ανυπομονώ να βιώσω την οδηγική αίσθηση του νέου κινητήριου συνόλου, να ακούσω τον ήχο του από το κόκπιτ και να συγκρίνω τη δουλειά που έχουμε κάνει με εκείνη του ανταγωνισμού. Είναι η σεζόν με τις περισσότερες άγνωστες παραμέτρους που έχω ζήσει στην καριέρα μου και νομίζω πως αυτό μας εξιτάρει όλους. Είναι η δεύτερη σεζόν μου στη Mercedes και έχω πλέον εγκλιματιστεί πλήρως. Θέλουμε να καρπωθούμε της εξαιρετικής σχέσης που έχουμε χτίσει. Θα είναι όμως μία χρονιά μάθησης για όλους. Αυτά τα μονοθέσια έχουν τόση τεχνολογία και τόσες πληροφορίες που πρέπει να λαμβάνεις και να αξιολογείς, που θα είναι μεγάλη πρόκληση τόσο για εμάς τους οδηγούς, όσο και για τους τεχνικούς.
Από την πλευρά του, ο Nίκο Ρόσμπεργκ που ξεκινά την 5η χρονιά συνεργασίας του με τη Mercedes και θα έχει το #6 στο μονοθέσιο του, δήλωσε: «Ανυπομονώ για το πρώτο κανονικό τεστ με το νέο μονοθέσιο. Ήταν έντονος χειμώνας καθώς φέτος όλα είναι πιο περίπλοκα με όλες αυτές τις νέες τεχνολογίες. Νομίζω όμως πως εκσυγχρονίζουν το σπορ. Επικεντρώνονται στην οικονομία καυσίμου μέσω της χρήσης υβριδικών συστημάτων, πράγμα που νομίζω θα δώσει νέο ενδιαφέρον».
Ο Ρόσμπεργκ που βρέθηκε πίσω από το τιμόνι της W05, πρώτος την Κυριακή στο κινηματογραφικό γύρισμα - shakedown που πραγματοποιήθηκε στο Σίλβερστον θα οδηγήσει στην Χερέθ, Πέμπτη και Παρασκευή.
Ο επικεφαλής της ομάδας, Τότο Βολφ σημείωσε: «Είναι πάντα συναρπαστικό να αποκαλύπτεις ένα νέο μονοθέσιο, ειδικά στο ξεκίνημα αυτής της σεζόν. Το νέο μας ασημί βέλος, είναι αποτέλεσμα της κοινής αντίληψης της ομάδας μηχανολογίας μας. Θέλω να συγχαρώ και να ευχαριστήσω κάθε μέλος της ομάδας μας στο Μπράκλεϊ και το Μπρίξγουορθ, που δούλεψαν σκληρά για αυτό το μονοθέσιο και το μονάδα ισχύος. Είναι αποτέλεσμα πολυετούς σκληρής δουλειάς. Όμως η περιπέτεια μόλις τώρα ξεκινά. Έχουμε μία χειμερινή περίοδο με πολλή δουλειά αλλά και μία μακρά σεζόν όπου η αξιοπιστία θα είναι πολύ σημαντική. Οι Λιούις και Νίκο είναι πεινασμένοι για επιτυχίες και είμαι σίγουρος πως η σταθερότητα στην οδηγική μας σύνθεση και η δουλειά που έχουν κάνει οι οδηγοί μας και τον χειμώνα, θα αποδώσουν καρπούς. Έχουμε θετικές βάσεις με την περυσινή δεύτερη θέση στη βαθμολογία. Ξεκάθαρος στόχος μας είναι να είμαστε ακόμα καλύτεροι, σε κάθε αγώνα του 2014».
Αναφερόμενος στις απαιτήσεις των νέων κανονισμών, ο επικεφαλής του τεχνικού τομέα, Πάντι Λόου, σχολίασε: «Οι φετινές αλλαγές είναι ίσως οι μεγαλύτερες στην ιστορία της F1 και το εφαλτήριο μίας νέας εποχής για το σπορ. Από τεχνικής αλλά και από αγωνιστικής πλευράς, είναι μία απίστευτα συναρπαστική περίοδος. Εισάγουμε τεχνολογίες που δεν αφορούν μόνο στο αγωνιστικό κομμάτι αλλά γενικά στην αυτοκίνηση. Η είδηση είναι πως έχουμε βελτιώσει την αποτελεσματικότητα της μονάδας ισχύος και το γεγονός πως με τα προηγμένα υβριδικά μας συστήματα, θα μπορούμε να ολοκληρώσουμε έναν αγώνα έχοντας χρησιμοποιήσει μόνο 100 kg καυσίμου, στέλνει ένα σπουδαίο μήνυμα. Το νέο μονοθέσιο είναι κομψό αλλά παραμένει επιθετικό στο σχεδιασμό. Όπως συνήθως συμβαίνει σε τέτοιες περιπτώσεις, η ομορφιά του δεν περιορίζεται στην εξωτερική του εμφάνιση. Η μηχανολογία εντός του, είναι καινοτόμα και ευφυής. Η ομάδα μας μπορεί δικαίως να είναι υπερήφανη για τη δουλειά που έχει κάνει έως τώρα πάνω στη W05, κανείς μας όμως δεν έχει αυταπάτες, θεωρώντας πως δεν έχουμε ακόμα περισσότερη να κάνουμε μέχρι τον πρώτο αγώνα της σεζόν, σε έξι εβδομάδες από τώρα».
Στη φωτογραφία από τη Χερέθ σήμερα φαίνονται από αριστερά: Άντι Κόγουελ (κινητήρας), Πάντι Λόου ( τεχνικός διευθυντής), Χάμιλτον (No 44), Ρόσμπεργκ (No6) (πιλότοι), Τότο Βολφ (αγωνιστικός διευθυντής).
Σασί |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Energy Recovery System |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr