Νέα Red Bull: Υπερασπιστής των τίτλων!

Η Αυστριακή ομάδα λίγες στιγμές μετά την Mercedes αποκάλυψε και αυτή με τη σειρά της το νέο της μονοθέσιο με κωδικό RB10.

Η Red Bull 10 είναι το δέκατο μονοθέσιο που κατασκευάζει η ομάδα που προήρθε από την εξαγορά της Jaguar το 2005. Τα προηγούμενα τέσσερα μονοθέσια έφεραν στο Μίλτον Κέινς τον τίτλο στους κατασκευαστές ενώ ο Σεμπάστιαν Φέτελ πήρε ισάριθμα πρωταθλήματα.

Το σημείο κλειδί όπου άλλαξε την πορεία της ομάδας ήταν οι αλλαγές των κανονισμών το 2009. Τότε ο κορυφαίος αεροδυναμιστής στην σύγχρονη ιστορία της F1, Άντριαν Νιούι άδραξε την ευκαιρία σημαντικών αλλαγών στους κανονισμούς και κατάφερε να προκαλέσει τη μεγάλη ανατροπή.

Φέτος οι κανονισμοί αλλάζουν ξανά και το μεγάλο ερωτηματικό είναι αν θα βρεθεί κάποιος που θ’ ανατρέψει το Νιούι ή ο 57χρονος Βρετανός θα κατορθώσει να κάνει και πάλι τη διαφορά με το σχέδιο του.

Για λογαριασμό της πρωταθλήτριας Red Bull θα οδηγεί με το Νο 1 ο Φέτελ ενώ στη θέση του Μαρκ Γουέμπερ θα αγωνίζεται με το Νο 3 ο 26χρονος Αυστραλός Ντανιέλ Ρικιάρντο. Θυμίζουμε πως φέτος οι πιλότοι επιλέγουν οι ίδιοι τον αριθμό που θα χρησιμοποιούν. Ο Ρικιάρντο πέρυσι αγωνίζονταν με τα χρώματα της Toro Rosso στην οποία τον αντικατέστησε ο Δανιήλ Κβιάτ.

Η RB10 θα χρησιμοποιεί κινητήρα Renault, υβριδικό υπερτροφοδοτούμενο, 1.6lt, V6 συνεπικουρούμενο από δυο ηλεκτροκινητήρες συνολικής απόδοσης 760PS. Τα ελαστικά που θα φορά η RB10 κατασκευάζει η Pirelli.





O παγκόσμιος πρωταθλητής, Σεμπάστιαν Φέτελ, που ξεκίνησε πριν λίγο τις χειμερινές δοκιμές εξέλιξης, για λογαριασμό της ομάδας: «Το μονοθέσιο δείχνει πολύ διαφορετικό από το προηγούμενο. Η τεχνολογία που περικλείει είναι περίπλοκη - θα είναι δύσκολο να κατανοήσουμε τα πάντα. Για εμάς τους οδηγούς νομίζω θα είναι πιο δύσκολο καθώς δεν έχουμε σπουδάσει όσο οι μηχανολόγοι μας! Θα είναι όμως συναρπαστικό να δούμε πως θα λειτουργεί. Οι μηχανικοί μας δούλεψαν πολύ, είναι μία μεγάλη πρόκληση και είναι δύσκολο να κάνει κανείς προβλέψεις για τον πρώτο αγώνα. Το σίγουρο είναι ότι θα πρέπει να προσαρμόσουμε το οδηγικό μας στιλ, θα πρέπει να προσέχουμε το μονοθέσιο, να έχουμε το νου μας στην κατανάλωση, είναι πολλοί οι τομείς όπου τα πράγματα θα είναι διαφορετικά απ' ότι έχουμε συνηθίσει και θα χρειαστεί χρόνος προσαρμογής για όλους».





Έτοιμος για τη μεγαλύτερη πρόκληση της καριέρας του δηλώνει ο Αυστραλός Ντανιέλ Ρικιάρντο: «Θα είναι μία συναρπαστική σεζόν, για την οποία μήνες τώρα ανυπομονώ. Πρόκειται για ένα ακόμα μεγάλο βήμα στην καριέρα μου, ειδικά με όλες τις αλλαγές κανονισμών αφού θα πρέπει να ανακαλύψω όχι μόνο μία νέα ομάδα αλλά και ένα νέο κεφάλαιο για το σπορ. Ήταν πάντως η ιδανική στιγμή για να αλλάξω ομάδα καθώς οι αλλαγές θα αλλάξουν τον "τρόπο παιχνιδιού" για όλους. Αυτό ελπίζω να μου επιτρέψει να λάμψω! Φέτος θα έχω ως teammate τον Seb. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, είναι τέσσερις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής και τον σέβομαι απεριόριστα. Ελπίζω να μάθω πολλά δίπλα του και να τον κοντράρω. Δεν μου αρέσει να χρησιμοποιώ τη λέξη "προσδοκίες". Θέλω να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό και να μην απογοητευτώ αν δεν πετύχω κάποιο συγκεκριμένο στόχο. Θα ήθελα σίγουρα να κλείσω τη σεζόν με κάποιες νίκες, θα ήταν σπουδαίο».





Παρά τις επιτυχίες της τελευταίας τετραετίας, ο επικεφαλής της RBR, Κρίστιαν Χόρνερ, αρνείται να παρασυρθεί: «Υπάρχει πάντα ο κίνδυνος υπερβολικής αισιοδοξίας. Έχουμε σταθερότητα σε όλους τους τομείς τα τελευταία χρόνια, έχουμε ισχυρό οδηγικό δίδυμο και τεχνική ομάδα αλλά στη Formula 1 δεν μπορείς να παίρνεις τίποτα ως δεδομένο – όπως κάθε άλλο σπορ, μπορεί να γίνει πολύ απρόβλεπτο. Φέτος όλες οι διαφορές μηδένισαν με τους νέους κανονισμούς. Η μεγαλύτερη πρόκληση είναι η μονάδα ισχύος και εκεί βασιζόμαστε σε μεγάλο βαθμό στη Renault, ώστε να είναι ανταγωνιστική σε σχέση με τους αντιπάλους μας. Η αξιοπιστία θα παίξει καθοριστικό ρόλο φέτος, όπως άλλωστε και οι δυνατότητες της μονάδας ισχύος. Όποιος έχει την πιο ισχυρή και αξιόπιστη, λογικά θα είναι στην κορυφή».

Για περισσότερα διαβάστε εδώ…


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr