F1: Χερέθ, τελευταία μέρα δοκιμών εξέλιξης!
Ο καιρός σήμερα ήταν βροχερός στην Νότια Ισπανία και την πίστα της Χερέθ αυτό όμως δεν εμπόδισε ομάδες – πιλότους και μηχανικούς να εξαντλήσουν όλες τις δυνατότητες που τους δόθηκαν.
Η Αυστριακή ομάδα έχει σημαντικά προβλήματα με την ψύξη της μονάδας ισχύος. Προβλήματα που δεν λύνονται επί τόπου, εξ’ ου και η πρόωρη αποχώρηση του τεχνικού επιτελείου της ομάδας από την πίστα προς το Μίλτον Κέινς όπου καλούνται τώρα να βρουν τρόπους και συμβιβασμούς ώστε να επιλύσουν το πρόβλημα χωρίς να επηρεαστεί πολύ η απόδοση της RB10. Η ομάδα ολοκλήρωσε πρόωρα τη σημερινή μέρα και ανακοίνωσε ότι πλέον στρέφει την προσοχή της στο Μπαχρέιν και τη δεύτερη περίοδο δοκιμών εξέλιξης που αρχίζει στις 19/2.
Στο αντίποδα η ομάδα της Mercedes συνέχισε να εντυπωσιάζει με την αξιοπιστία και την αποτελεσματικότητα της W05 που το πρωί συμπλήρωσε 91 γύρους κάνοντας προσομοίωση αγώνα σε βρεγμένο οδόστρωμα.
Μιλώντας για τα φετινά μονοθέσια ο Νίκο Ρόσμπεργκ είπε: «Δεν έχουν τόσο μεγάλη διαφορά από τα περσινά. Είναι πιο βαριά μου θυμίζουν τα περσινά στην αρχή του αγώνα που ήταν φορτωμένα καύσιμα. Η αεροδυναμική απόδοση είναι μειωμένη, ο κινητήρας διαφορετικός και οι σχέσεις του κιβωτίου μακρύτερες. Εκεί που κατέβαζες 1η σ’ ένα πέταλο τώρα περνάς με 3η». Αρκετοί οδηγοί όπως ο Σούτιλ τονίζουν πως ο κινητήρας έχει ροπή από χαμηλά και δε χρειάζεται να εξαντλεί κανείς το όριο των στροφών: « Δε χρειάζεται πλέον να πλησιάζεις το όριο περιστροφής. Έχουμε 8 σχέσεις και ποτέ δε φτάνεις στον κόφτη στο τέλος της ευθείας. Μ’ αυτές τις σχέσεις μπορεί να πιάσεις τα 400km/h είναι πολύ διαφορετικά από πέρυσι που ο κινητήρας δούλευε ουσιαστικά μόνο από τις 15 – 18 χιλιάδες στροφές».
To απόγευμα ο Χάμιλτον πήρε το τιμόνι από το Ρόσμπεργκ και συνέχισε τους γύρους για λογαριασμό της Γερμανικής ομάδας. O Ρόσμπεργκ συμπλήρωσε 188 γύρους στις 4 μέρες δοκιμών ενώ ο Χάμιλτον μέχρι τη στιγμή που ανέλαβε είχε μόνο 80 έδωσε αμέσως την εξήγηση η Mercedes.
O Φελίπε Μάσα δηλώνει ευχαριστημένος από τη Williams.
Είδηση της ημέρας και η παρουσία της Marussia στην πίστα. Η μικρή ομάδα που καθυστέρησε 2 μέρες να φέρει το μονοθέσιο της στη Χερέθ παρουσίασε ένα συμβατικό σχέδιο χωρίς εξάρσεις και δείχνει να έχει βρει έναν τρόπο να αντιμετωπίσει τα συνήθη προβλήματα που απαντώνται αυτές τις μέρες στις ομάδες.
Η Marussia με τον Ζουλς Μπιανσί πίσω από το τιμόνι σήμερα στην πίστα της Χερέθ.
To απόγευμα η αγωνιστική γραμμή άρχισε να στεγνώνει και η χρήση των στεγνών ελαστικών της Pirelli οδήγησε σε πιο ανταγωνιστικούς χρόνους. Ο δοκιμαστής της Force India, Ντάνιελ Ζουκαντέλα πέτυχε έναν εντυπωσιακό χρόνο με την πολύ μαλακή γόμα. Ταχύτερος όλων ο Φελίπε Μάσα που έφερε την Williams στην κορυφή των χρόνων την τελευταία μέρα της πρώτης περιόδου δοκιμών. Ο νεαρός Κέβιν Μάγκνουσεν έκανε απανωτά τετακέ με την McLaren στην προσπάθειά του να βρει τα όρια της ΜΡ4/29 στο οδόστρωμα που στέγνωνε.
Συνολικά οι σημερινοί χρόνοι ήταν:
Θέση Πιλότος Ομάδα Χρόνος Διαφορά Γύροι |
1. Felipe Massa Williams-Mercedes 1m28.229s 86 |
2. Fernando Alonso Ferrari 1m29.145s +0.916s 115 |
3. Daniel Juncadella Force India-Mercedes 1m29.457s +1.228s 81 |
4. Kevin Magnussen McLaren-Mercedes 1m30.806s +2.577s 110 |
5. Lewis Hamilton Mercedes 1m30.822s +2.593s 41 |
6. Jules Bianchi Marussia-Ferrari 1m32.222s +3.993s 25 |
7. Adrian Sutil Sauber-Ferrari 1m36.571s +8.342s 69 |
8. Nico Rosberg Mercedes 1m36.951s +8.722s 91 |
9. Kamui Kobayashi Caterham-Renault 1m43.193s +14.964s 54 |
10. Daniil Kvyat Toro Rosso-Renault 1m44.016s +15.787s 9 |
11. Daniel Ricciardo Red Bull-Renault 1m45.374s +17.145s 7 |
Δύσκολα θα μπορούσε να μαντέψει κανείς ακόμη και ο πιο φανατικός οπαδός του Ντανιέλ Ρικιάρντο ότι ο Αυστραλός πιλότος θα είχε τέτοιο σουξέ στο ντεμπούτο του στη Red Bull. Ο 25χρονος βρέθηκε περικυκλωμένος από δεκάδες δημοσιογράφους, κάμερες και μικρόφωνα καθώς το ενδιαφέρον για τα προβλήματα της Red Bull, χτυπάει κόκκινο: "Έχουμε ακόμη χρόνο, υπάρχουν μερικές βδομάδες μπροστά μας και όλοι ξέρουμε πόσο ικανά για σκληρή δουλειά είναι τα στελέχη της ομάδας μας. Πιθανόν όσα ακούγονται να είναι μεγαλύτερα απ' όσα βιώνουμε στην πραγματικότητα".
Ο Ντανιέλ Ρικιάρντο στα πάντοκ της Χερέθ περικυκλωμένος από δημοσιογράφους.
Η Ferrari εντυπωσίασε συμπληρώνοντας στα χέρια του Αλόνσο τριψήφιο αριθμό γύρων (115 γύροι) κινούμενη χωρίς προβλήματα και σε σχετικά ανταγωνιστικό ρυθμό. Μαζί με τη Mercedes η Ιταλική ομάδα δικαιώνει όσους τονίζουν πως οι εργοστασιακές ομάδες έχουν προβάδισμα στο packaging της ιδιαίτερα σύνθετης και απαιτητικής σε ψύξη μονάδας ισχύος.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr