Χάμιλτον: Πήγε σούπερ το 1ο τεστ!
Ο Βρετανός πρωταθλητής ήταν ενθουσιασμένος χτες μετά την ολοκλήρωση του πρώτου 4ημερου χειμερινών δοκιμών εξέλιξης στην πίστα της Χερέθ.
Ο Χάμιλτον πόνταρε τότε στο πλεονέκτημα της εργοστασιακής ομάδας που με τις αλλαγές στους κινητήρες φέτος θα κάνει τη διαφορά. Τόσο η Mercedes όσο και η Ferrari κατασκευάζουν μόνες τους τις μονάδες ισχύος που χρησιμοποιούν σε αντίθεση με τις υπόλοιπες ομάδες. Αρκεί να δει κανείς τους γύρους που συμπλήρωσαν στη Χερέθ αυτές τις μέρες οι δυο ομάδες για να κατανοήσει πόσο μεγάλη διαφορά υπάρχει.
Η Mercedes συμπλήρωσε 309 γύρους, τους περισσότερους από κάθε άλλη ομάδα , ενώ η Ferrari έβαλε 251 γύρους και ήταν 2η στη σχετική κατάταξη. Την ίδια στιγμή η πρωταθλήτρια Red Bull είχε αναρίθμητα προβλήματα και ουσιαστικά εγκατέλειψε άπρακτη το τεστ.
O Χάμιλτον έχει επιλέξει φέτος να αγωνίζεται με το Νο 44. Η φωτογραφία είναι από τις χθεσινές δοκιμές στη Χερέθ.
Μιλώντας μετά την ολοκλήρωση των δοκιμών ο Χάμιλτον τόνισε: "Ήταν φανταστικά αυτές τις τέσσερις μέρες. Το πιο θετικό είναι ότι συμπληρώσαμε πολλά χιλιόμετρα (1368km). To μονοθέσιο μας αποδεικνύεται αξιόπιστο. Βάλαμε πολλούς γύρους και αυτό είναι ενθαρρυντικό. Είναι λίγο πρώιμο να πει κανείς ξεκάθαρα που βρισκόμαστα αλλά το μονοθέσιο δίνει καλή αίσθηση. Η φετινή πρόκληση είναι ασυνήθιστα μεγάλη. Θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε σκληρά και θα δούμε τι θα γίνει στο Μπαχρέιν".
Από την πλευρά του ο έτερος πιλότος της Mercedes, Νίκο Ρόσμπεργκ συμπλήρωσε: "Δε ξέρω που βρισκόμαστε όσον αφορά σε απόλυτη ταχύτητα. Δεν έχω ιδέα. Η αξιοπιστία και όλα τα υπόλοιπα είναι σε καλό επίπεδο. Είμαι πολύ ευχαριστημένος απ' ατό γιατί ήταν το πιο σημαντικό στο τεστ. Δεν ξεκινήσαμε καλά όμως η ομάδα με σκληρή δουλειά κατάφερε να κερδίσει το χαμένο έδαφος. Ακόμη δεν ασχοληθήκαμε με τη δυναμική της W05 παρά μόνο με τη διάνυση όσο το δυνατόν περισσότερων χιλιομέτρων. Ακόμη δεν πιέσαμε για απόδοση πάντα αυτό είναι το ζητούμενο αλλά προς το παρόν έχουμε επικεντρώσει την προσοχή μας στην αξιοπιστία. Ακολουθεί η απόδοση, σύντομα".
Ο Νίκο Ρόσμπεργκ έχει επιλέξει τον αριθμό 6 για ν' αγωνίζεται. Επιπλέον φέτος άλλαξε χρώμα κράνους, από κίτρινο πήγε στο μαύρο.
Συνολικά τα χιλιόμετρα - γύροι που συμπλήρωσαν οι οδηγοί, οι ομάδες και οι κινητήρες στη Χερέθ ήταν:
Πιλότος Γύροι Km |
Nico Rosberg 188 832 |
Fernando Alonso 173 766 |
Kevin Magnussen 162 717 |
Felipe Massa 133 588 |
Lewis Hamilton 121 535 |
Adrian Sutil 103 456 |
Jenson Button 83 367 |
Daniel Juncadella 81 358 |
Kimi Raikkonen 78 345 |
Esteban Gutierrez 60 265 |
Kamui Kobayashi 54 239 |
Sergio Perez 48 212 |
Jean-Eric Vergne 45 199 |
Valtteri Bottas 42 185 |
Jules Bianchi 25 110 |
Nico Hulkenberg 17 75 |
Marcus Ericsson 12 53 |
Sebastian Vettel 11 48 |
Robin Frijns 10 44 |
Daniel Ricciardo 10 44 |
Daniil Kvyat 9 39 |
Max Chilton 5 22 |
|
Ομάδα Γύροι Km |
Mercedes 309 1368 |
Ferrari 251 1111 |
McLaren 245 1084 |
Williams 175 774 |
Sauber 163 721 |
Force India 146 646 |
Caterham 76 336 |
Toro Rosso 54 239 |
Marussia 30 132 |
Red Bull 21 92 |
|
Κινητήρας Γύροι Km |
Mercedes 875 3874 |
Ferrari 444 1966 |
Renault 151 668 |
Ο Χάμιλτον χτες περιστοιχισμένος από δημοσιογράφους στην πίστα της Χερέθ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr